XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

leuke filmpjes mijn complimenten maar je traint thuis jah ik heb ook thuis getraint maar had bijnan een sportschool hahah en jij kan je redden met een barbell chinnen en een drukbank respect bro ,maar gewichten in de sportschool voelen wel anders aan ik had thuis ijzeren schijven maar die wij in de sportschool hebben voelen wel heel anders aan succes met trainen bro fisiek ziet er behoorlijk buf uit ga zo door

Je snatches zijn nog steeds worthless qua techniek. Neem maar es de tijd om de beweging te bestuderen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
Samu zei:
Je snatches zijn nog steeds worthless qua techniek. Neem maar es de tijd om de beweging te bestuderen.

True. Maar wat wil je met 2x oefenen?

De 2de pull moet ik de bar meer naar mn heupen trekken met behulp van mn lats en dan omhoog shruggen met mn traps. Ik zal blijven oefenen! :)

idd blijven oefenen! de snatch heb ik nu al onder de knie..al bljft het meer een powersnatch...maar cleans lukken maar niet.
Maar ja allleen die doorzetten maken het!

• #1.365
Vandaag:

Fullsquats:
5x8x80 kg (pr)
20x50 kg (beetje duizelig..:D)

Farmer walks:
2x 50m x 37 kg dumbbells [Link niet meer beschikbaar]

Suitcase deadlifts (eerste keer):
4x5x50 kg [Link niet meer beschikbaar]

Hanging leg raises:
3x10xbw (pr)

One leg calf raises:
15xbw
3x12xbw
20xbw (both legs)

Haha, mooi filmpje van die farmerwalks ;)

• #1.367
thx! :)

:roflol: jij hebt echt een noshirt train fetish of niet?

wat is dat voor ruimte waar je die farmers uitvoert?

• #1.369
nofear train! zei:
:roflol: jij hebt echt een noshirt train fetish of niet?

wat is dat voor ruimte waar je die farmers uitvoert?

tja, als ik het erg warm heb en zweet als een varken, train ik idd liever zonder shirt.

die ruimte is de fysio zaal van mn huisbaas, die niet meer wordt gebruikt, omdat ie is verhuisd naar een andere locatie. (ik heb de sleutels kunnen regelen daarvan :D)

Relaxed je eigen privézaal. :cool:

Lekker ook die pr's.

Laatst bewerkt:
JAHAAA anders heb je even een privezaal, goddamn...

Farmerwalks rule (maar je MOET meer kunnen de volgende keer...)

ben je tevreden met je training?

• #1.372
@B: ja, best tevreden over mn training, lekker volume op squat, maar farmerwalks kunnen zeker zwaarder. Jammer dat ik er niet meer op kan gooien.

Privézaal is relaxed, maar kan er slechts farmer walks in doen. De rest van mn trainingsmateriaal staat boven op mn kamer en de vloer van de zaal (laminaat) is niet echt geschikt voor throwing heavy ass weights.. :D

dan loop je er toch wat verder mee? :D

een wild idee: knijp een CoC Trainer mee in een hand, farmerwalken, CoC in andere hand, weer farmerwalken. (of in de ene hand een trainer, in de andere een #1 en omwisselen)

kdacht even dat je echt naar de farm ging walken :D

• #1.375
Bodyweight UB training vandaag:

Chinups (supinated grip):
14xbw (close to repout)
3x8xbw

Incline pushups:
2x25xbw
20xbw

Fatman pullups (ofwel bodyweight rows):
14xbw
12xbw
10xbw

Bodyweight triceps extensions:
3x8xbw

Hammer curls:
30x10 kg
25x10 kg (burn baby)

tja..had ik eenmaal zin in..:D

Korte training, maar heb tussendoor flink geposeerd :P en wat most muscular foto's geknipt, waarvan ik ééntje ws zondag op DBB zet (gaat niet eerder want kabeltje mobiel ligt op mn kamer).

Verder wil ik nog wat energie in de tank over hebben voor zondag, want dan ga ik met EQ ontzettend hardcore LB knallen in Lummen met GHL en zijn crew..:hedbang:

KICKASS.
Altijd leuk van die meet-trainingen. Gaat iemand nog wat filmen?

goede chins en idd filmpjes maken man!!

bodyweight triceps extensions zijn mij ook een raadsel ruben?

Lekkere training met de eigen body, geen handst push ups? ben ze ook gaan doen en ben er echt van gaan houden.

• #1.380
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Filmpjes of pics van zondag komt goed! Don't worry! :thumbs:

Terug
Naar boven