- Waardering
- 7.033
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chunky zei:
AlexT zei:@Rubensossa: Wat ik bedoelde was dat 3x per week fullbody op hoog volume sowieso erg zwaar is en dat bij ons de rest van het jaar bewust met minder frequency wordt getrained, dus alles hoog uit 2x per week omdat je anders je lichaam te zwaar belast en aangezien jij zelf toch wel op dit frequency niveau of zelfs hoger het hele jaar wil trainen wou ik weten hoe jij daar over dacht.

RubenSossa zei:3x per week FB is goed te doen, zelfs 6x per week FB, mits je gebruik maakt van micro-cycles en volume plus intensiviteit erop aanpast. Daarom bij mij ook de vele variaties in reprange!![]()
Jopske zei:dag 1 en 3 zijn een beetje uit verhouding met push/pull imo. Misschien kan je daar nog wat aan veranderen door een beetje te wisselen met een paar oefeningen.
Qua oefenings keuzes ziet het er wel goed uit, ben benieuwd hoe je het er van af gaat brengen met 3xpw fb![]()

had me vertelt.Jopske zei:Hoezo is GM pull bij jou? Je duwt het gewicht toch omhoog?

)AlexT zei:Crunches & leg raises vervangen voor statische core oefeningen, iets als 1 arm deads, side presses, staande overhead presses etc. Dit omdat je met jouw doelen niet veel aan dynamische kracht hebt in je abs, maar statische kracht nodig hebt. (toch iets van Adema geleerd)
en post #1393 van mij lezen, weet niet of je er goed aan gaat doen het hele jaar op hoge frequentie en volume te trainen.