MuscleMeat

Rubensossa's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
chunky zei:
een farmerwalk met twee plates in je hand? Valt bij mij iig niet mee op die plates tegen elkaar aan te houden, dat toast je grip volledig.

mwah, grip is dan te snel toasted en wil graag wat langere afstand kunnen farmerwalken met meer gewicht.

Ketting er rond, misschien vastklikken met iets. Als dat te weinig wordt, kan je nog altijd schijfjes aan die ketting hangen...

• #1.303
superbrak vandaag, doodmoe.. bah.

Te weinig energie om te trainen dus besloot ik maar wat cardio te doen.

25 min. hometrainer

Zal je altijd hebben: Hierna had ik dus opeens een stuk meer energie, maar eigenlijk te weinig tijd over om nog een hele training te doen.

Dus maar wat setjes towel chins gedaan, niet echt geteld.

Morgen maar een Fullbody training doen!

• #1.304
Fullbody:

Weighted chins:
5x5xbw +20 kg (pr) :)

Incline benchpress:
4x6x90 kg (pr?)

Parallel bb rows:
4x8x70 kg (pr)

Military press (1e rep powerclean):
2x60 kg
2x65 kg
2x70 kg
2x75 kg (pr) :)
1x80 kg (alleen powerclean)

Parallel boxsquats:
5x100 kg
3x110 kg
3x120 kg (pr)
2x130 kg (pr) :D

box ff aantikken.

Dips:
12xbw
10xbw
8xbw

Alternate db curls:
8x27 kg (pr?)
6x27 kg
8x22 kg

Done!

-lekkere training.
-squats gingen goed. Ben benieuwd of ik 140 kg parallel ook had gehaald..

Zeker goede training man!

idd goed getraind, veel pr's ook

nette training, ben jaloers op je mp, die is bij mij nog echt k*t. hoe is jou verhouding bench mp ongeveer trouwens?

• #1.308
Thx all!

hehe, mp is nog veel te laag, om ivm mn bench te zijn. max mp is 2x75 kg, max bench is 140 kg. Mp moet zeker 90-100 kg zijn bij mij.

Wat weinig lowerbody voor een fullbody training?

5*5*BW+20 chinnen is lekker, had dit ook als doel voor deze week gesteld (zal mij normaal gezien net lukken)

Goede chins, de mp's en bb rows moeten wel beter.
Lekker volume gepakt. Nice training bro

Ff een dagje zijn training uitstellen en dan terugkomen met enkel PR's, dat is wat we willen zien!!!

RubenSossa zei:
Fullbody:

Weighted chins:
5x5xbw +20 kg (pr) :)

Incline benchpress:
4x6x90 kg (pr?)

Parallel bb rows:
4x8x70 kg (pr)

Military press (1e rep powerclean):
2x60 kg
2x65 kg
2x70 kg
2x75 kg (pr) :)
1x80 kg (alleen powerclean)

Parallel boxsquats:
5x100 kg
3x110 kg
3x120 kg (pr)
2x130 kg (pr) :D

box ff aantikken.

Dips:
12xbw
10xbw
8xbw

Alternate db curls:
8x27 kg (pr?)
6x27 kg
8x22 kg

Done!

-lekkere training.
-squats gingen goed. Ben benieuwd of ik 140 kg parallel ook had gehaald..

Chins: 6
Bench: 6
Rows: 3
MP's: 5
SQ's: 2
Indeling training: 2
Dat maakt gemiddeld een 4 voor deze workout.

Je komt elke keer weer met andere excuses, maar het blijft een feit dat je 3x zo hard knalt op je upperbody als op je lowerbody. Curls om de biceps bij te brengen? Presses onder speciale angles? Ga eerst maar eens deftiger squatten om je UB/LB-ratio in balans te brengen.

• #1.313
:grumble: Snotneus dat je ook bent!

Hoewel ik het niet eens ben met een 4 voor mijn workout (was een degelijke training met veel PR's) heb je er absoluut gelijk in dat ik lowerbody aan het verwaarlozen ben. Ik train lowerbody als een miet en daar moet ook snel verandering in komen. Alleen vind ik dat geen excuus om upperbody rustiger aan te doen en daar niet op te knallen.

Maargoed, die squat en deadlift moeten rap omhoog, dus er is veel werk aan de winkel!

RubenSossa zei:
...heb je er absoluut gelijk in dat ik lowerbody aan het verwaarlozen ben. Ik train lowerbody als een miet en daar moet ook snel verandering in komen.

Maargoed, die squat en deadlift moeten rap omhoog, dus er is veel werk aan de winkel!

Ik zeg, tijd om een keer samen te gaan trainen ;)

Op zich goede training, zwak vind ik je MP en nu ook je rows (same as me)
7,5 voor je training:D

Ben je LB aan het verwaarlozen dan?:grumble: Had ik nog niet gezien maar dat is natuurlijk heiligschennis

En Adema is gewoon boos dat ie steeds lichter wordt ingeschat dan ie is omdat ze hem op z'n (kleine) armpjes beoordelen ipv op z'n buff erector.

• #1.317
g-men zei:
Op zich goede training, zwak vind ik je MP en nu ook je rows (same as me)
7,5 voor je training:D

Ben je LB aan het verwaarlozen dan?:grumble: Had ik nog niet gezien maar dat is natuurlijk heiligschennis

En Adema is gewoon boos dat ie steeds lichter wordt ingeschat dan ie is omdat ze hem op z'n (kleine) armpjes beoordelen ipv op z'n buff erector.

:roflol:

Oh brother, de johnny bravo's van het PL-hok spannen samen.

hahahhaha :roflol:

Terug
Naar boven