MuscleMeat

Rubensossa's trainingslog

he, johny bravo is wel mijn lievelingscartoon bro:D

Johny aan de Ubermass!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Vandaag:

OH squats:
10x30 kg
6x50 kg (snatch/squat geprobeerd, ging bijna mis, iets te zwaar)
6x30 kg (eerste 3 reps snatch/squat)
6x30 kg (alle reps snatch/squat) http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=8A26F298258C32EF

Fullsquats:
5x5x100 kg http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=A6C43E6C69C88B1A

GHR (assisted):
10xbw (pr)
8xbw (kramp in linkerham na 4 reps, **** it..:D)
6xbw

GM’s:
8x50 kg
3x6x70 kg (pr) (bent legs)

Barbell shrugs:
8x100 kg
8x110 kg (pr)
2x6x110 kg (volume pr)

Leg raises:
3x8xbw

One leg calf raises:
14xbw
2x12xbw+12 kg
14xbw

-super training vandaag!
-snatch/OHsquat voelde goed. Ga ik zeker vaker doen!
-fullsquats voelde ook o.k. (2 dagen geleden nog boxsquats met 130 kg gedaan)
-GHR’s zijn super! heb ze assisted uitgevoerd. knieën op een dik kussen en mn trainingsmaat die mn enkels vasthoudt, terwijl ik mezelf eerst met een explosieve pushup omhoog gooi. rond 45 graden puur op mn hams. negatieve fase zo langzaam mogelijk en dan weer opvangen op mn handen.
-GM’s zijn nog p*ssy, moeten een stuk zwaarder!

Techniek moet aan gewerkt worden kerel. Baar moet dichter bij je blijven. De baar moet langs je buik glijden en slechts ter hoogte van je borst contact met je lichaam verliezen. Eerst pullen en dan pas gaan zitten. Nu lijk je ook al te gaan zitten terwijl je nog pullt.

• #1.325
je hebt het over de snatch/OHsquat neem ik aan?

Vond het eigenlijk zo goed en natuurlijk aanvoelen. Maargoed, als jij het zegt. Heb je misschien een link van een filmpje met juiste uitvoering?

• #1.327
nog tips voor mn snatch/ohsquat?

fullsquat ziet er goed uit en die snatch idd zoals het filmpje

geen tips maar ik vind je training uitmuntend bro, geen aanmerkingen. Eindelijk normale bb shrugs:cool:

Doe eerst eens snatch deads, dan een shrug en bouw de hooogte van die pull op. BB blijft tegen je lichaam tijdens deze beweging.

netjes kerel, goede varieteit van oefeningen

Ik mag dan niets van snatches e.d. weten, maar als je naar het filmpje kijkt en hem langzaam af speelt is duidelijk te zien dat jij een ronde beweging maakt voor je lichaam langs met de stang, terwijl ze hem op die site (paar posts hierboven) echt OMHOOG trekken, langs het lichaam...

• #1.333
mwah, de bar blijft toch vrij dicht langs het lichaam hoor. Denk dat je dat ook niet goed kan zien op mn filmpje. Maarja, genoeg reden om de snatch/ohsquat veel te oefenen.

Ik heb even wat screencaps van het filmpje gemaakt. Hier kun je duidelijk zien dat je er meer een soort "barbell swing" beweging van maakt. Ik zou zeggen, veel oefenen en vaak filmpjes maken/bekijken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eq_909 zei:
Ik heb even wat screencaps van het filmpje gemaakt. Hier kun je duidelijk zien dat je er meer een soort "barbell swing" beweging van maakt. Ik zou zeggen, veel oefenen en vaak filmpjes maken/bekijken.

[Link niet meer beschikbaar]

Zo, ruben.. dat is weer ff wat anders dan 48 cm armen he..

Maarrr, de rug wel kaasrecht!

Wil je die barbell tegen de muur gooien ivp em te snatchen ofzo? ???
Je houdt je armen de hele tijd (bijna) gestrekt. Da's het grootste probleem. Verder moet je pas explosief gaan pullen als je bijna aan je heupen zit en de stang recht omhoog trekken. Op dat moment moet je je armen buigen en er onder kruipen. Dan alles vastzetten.

Nobody said snatches were easy. :D

Spike heeft een uitvoerige analyse van de snatch geschreven, deze is te vinden in de PL/GW sectie.

• #1.339
het is me duidelijk heren. Dat wordt nog heeeel veeeel oefenen.. :D

• #1.340
Vandaag:

Snatch/Ohsquat:
5x30 kg http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=DCE305DF45378199
5x30 kg http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=E8788E1F2A000715
5x30 kg

Parallel rows:
3x5x90 kg (pr) [Link niet meer beschikbaar]
8x80 kg

Benchpress:
5x100 kg
3x5x110 kg[Link niet meer beschikbaar]
1x5x100 kg

Towel chinups:
3x5xbw +10 kg (pr) [Link niet meer beschikbaar]
8xbw

MP’s plus 1ste rep powerclean:
8x50 kg
3x60 kg
3x3x70 kg (easy..) (pr) [Link niet meer beschikbaar]
3x75 kg (PR) [Link niet meer beschikbaar]
2x80 kg (PR b*ch!!) [Link niet meer beschikbaar]

weet niet waar het mee te maken had, misschien door Rammstein, maar ik werd ****ing opgefokt. Volgens mij heb ik nog nooit zo’n hoge testspiegel gehad. De PC’s gingen gewoon super easy (misschien door de snatches die ik sinds kort doe?) en heb zo’n gevoel dat ik makkelijk 100 kg had kunnen cleanen..:D
MP’s gingen ook super, max 1RM ligt zeker op 85 kg. Maar dat is voor de volgende keer, niet overdrijven..

Btw, m’n armen voelen nu al ****ing opgepompt, zonder enige isolatieoefening te hebben gedaan.. ff meten voor de grap..hmm.. 46,5 cm..:D
Hoezo compound beter dan isolatie? ;)

Tate presses:
4x8x22 kg (pr) (easy) :)

Incline hammer curls:
4x8x22 kg (pr)

Kortom, één van de beste trainingen van dit jaar! Heb 2 dagen achterelkaar flink gezopen en gisteren een dagje gerust. Daarnaast zit ik ook al in de 'cut' en eet ik op onderhoud, zo’n 3000-3200 Kc per dag. Nice.. :cool:

Terug
Naar boven