XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

Jezus Ruben, je powercleans! Doe eens wat research!

je techniek van de powerclean viel me ook op, goede mp

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.503
whehe, stelletje zeikerds..:D Techniek van mn powercleans is niet veel slechter dan die van Adema. Heb Adema's filmpje gezien en zo voer ik ze ongeveer ook uit. Met bump en naar onder squatten. Alleen squat ik niet echt diep.. Oke, in het filmpje squat ik bijna niet. Bij de 1x90 kg squatte ik al dieper.

Laatst bewerkt:
adema, spring es ff gauw in de sloot, ben benieuwd of Rubensossa je achterna springt :D

• #1.505
g-men zei:
Wel hammers en barbell curls gedaan en de bovenstaande oefeningen eruit gegooid:mad:

Vette filmpjes goede press. En Rammstein:)

Thx bro. :)

dat ik GM's eruit heb gegooid heeft z'n redenen. Bench is geen prioriteit en calf raises en leg raises doe ik zaterdagmiddag.

ohw ja, kan je die filmpjes niet in een ander formaat opnemen? Heb nog geen 3gp codec gevonden...

• #1.507
builderB zei:
ohw ja, kan je die filmpjes niet in een ander formaat opnemen? Heb nog geen 3gp codec gevonden...

Nope, sorry bro. Anders ff VCL media player downen, zo gebeurt. Op Real Media Player draait ie volgens mij ook..

linuxuser here :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

netjes weer wat pr's, je zou voortaan ook die calf raises en leg raises tegelijk met een andere oefening kunnen doen, spaart je weer wat tijd uit.

Ruben dude, no offense maar jouw powercleans zijn écht lelijk :D

Waardoor dit komt... wss omdat het gewicht niet zwaar genoeg is ;)

Oja, voor de rest wel een goede training!

Laatst bewerkt:
  • #1.511
@Paul: hehe.. Thx.

Ik zie iedereen zeiken, whinen en b**chen over mn powercleans :grumble:, maar niemand die het opvalt dat mn ****ing MP's behoorlijk vooruit zijn gegaan? En dat mijn Rows ontzettend zijn verbeterd?

Thx anyway.. :P

complimentjes krijgen doe je maar bij de vrouwtjes.
wij zijn hier om te b**chen en te motiveren. :D

Heeft Adema dan wel een "playershoofd" ??? :D

• #1.517
Smoothmold zei:
Heeft Adema dan wel een "playershoofd" ??? :D

Dat meent ie zelf wel ja.. :roflol:

Ik vind hem meer als een b*ch uitzien, je weet wel, zo'n vrouwtjes-homo. Daarom ben ik ook voor hem gevallen.. ;)

Joopie geilt iig op me, dat scheelt.

Ruben train jij soms met een zandzak?
(zo ja; hoe bevalt het je? Goede gains kracht/massa/grip etc.?)

Terug
Naar boven