Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Big Gerard zei:
:hedbang:

Btw Ruben je Row's zijn wel een stuk beter geworden..:D

thx bro. :D

erca zei:
Ruben train jij soms met een zandzak?
(zo ja; hoe bevalt het je? Goede gains kracht/massa/grip etc.?)

heel soms. van gains/kracht/massa kan ik niet spreken, daarvoor doe ik ze niet vaak genoeg. Ik ben er wel van overtuigd dat sandbag training goed voor variatie is en je zou het ook als GPP kunnen doen.

Wat is GPP precies?

general physical prepareness

eerder spieruithouding; sandbag training, sledge training, sledgehammer training, auto's duwen, ..... Zoek eens op gpp op bodybuilding.com. Heb daar wat goeie dingen gelezen

• #1.524
update:

gewicht: 95,5 kg
bf: een grove 15%

borstomvang: 129 cm (+ ?)
schouderomvang: 140 cm (+ ?)
bovenarmomvang: 45,3 cm (+0,3 cm)
onderarmomvang: 35,5 cm (+0,5 cm)
taille: 91 cm
bovenbeenomvang: 69,5 cm (+0,5 cm)
kuiten: 42,5 cm (+0,5 cm)

Ben nu ongeveer 2 weken bezig met cutten en probeer zo'n 3000 kc te eten op trainingsdagen en 2800 Kc op rustdagen. Dit lukt niet altijd, soms zit ik wat hoger.

3x per week fullbody gaat me goed af, tot nu toe nog elke training PR's. In een korte periode zijn verder m'n belachelijke MP's een stuk bijgetrokken tot 4x80 kg en zijn m'n rows ook aardig verbeterd.

Mijn voornaamste doel is nu goed droog worden, ofwel een shredded beast van 85-90 kg met een bf van 8-9%..:D Probeer hierbij gewoon in kracht vooruit te gaan, door voornamelijk mijn CZS te verbeteren. Als ik wat massa en omvang verlies is dat prima, dat komt des te harder terug wanneer ik weer begin te bulken vanaf een lager setpoint.

je vet gaat rond je taille zitten zo te zien? :D

succes met de cut bro!

gaat lekker Ruben. Goede afmetingen! Taille iets terug en de rest hetzelfde houden dan is het helemaal top. 85 kg shredded? te licht bro. Minimaal voor 90 mikken.

Dan loop je er straks net zo bij als Adema ;) red je nooit dude!!

• #1.528
Clean and press:
8x50 kg
5x70 kg
3x3x75 kg
1x80 kg
1x85 kg (pr)

Fullsquats:
10x50 kg
5x5x105 kg (pr) http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=18BD873028DCA6A1

GHR’s:
4x6xbw (assisted) http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=4EB1AAF86B65C8C5

Hammer grip chinups ss. with close grip incline benchpress:
10xbw/8x80 kg http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=CF46A7F52A306910
10xbw/6x90 kg (pr)
8xbw/6x90 kg
8xbw/6x90 kg

Tate presses ss. with one leg calf raises:
6x22 kg/10xbw+22 kg
6x22 kg/10xbw+22 kg
6x22 kg/8xbw+22 kg
6x22 kg/8xbw+22 kg

Incline Poliquin curls:
4x6x17 kg (pr)

-cleans and presses gingen weer lekkah!! 85 kg ging nog vrij easy omhoog. Btw, het was een strikte press, dus geen hulp met benen.
-fullsquats gingen ook super, 5x5x105 kg ging me te makkelijk af. Volgende keer eens kijken of 5x5x110 kg te doen is.
-GHR's gaan ook beter, de negatives gaan me steeds beter af.
-Verder weinig op te merken, gewoon weer een lekkere, sterke training.

Jammer dat je bij de GHR’s steeds net niet op je gezicht knalt :(

j/k nice workout weer broeder!

Ziet er goed uit Ruben!
Je GHR's zijn beter dan die van mij trouwens..

• #1.531
Thx buddies!

ziet er goed uit!

Ben je niet van plan je een rek aan te schaffen? Voorlopig gaat het wel nog maar ik kan me inbeelden dat je moeilijk een 1RM parallel op die manier kan doen.

zeer nice. GHR zak ik langzamer maar verder zelfde diepte voor ik doorklap.
Weer goed bezig met de press:cool:

squat ziet er heel easy uit!

curl moet ik even opzoeken hoe je die doet, weer een nieuwe oef.

• #1.535
calibre zei:
Ben je niet van plan je een rek aan te schaffen? Voorlopig gaat het wel nog maar ik kan me inbeelden dat je moeilijk een 1RM parallel op die manier kan doen.

jawel, momenteel geen geld voor, maar na de zomer ofzo ga ik kijken voor een fatsoenlijk squatrek. Denk dat ik me dan ook gelijk een olympische bar plus schijven aanschaf.

Nu is een 1RM parallel squat idd niet te doen, slecht 90 tot 95% van mn 1RM denk ik. Omdat je al een parallel lockout moet doen, heb je al wat kracht verloren. Maargoed, het is voor nu een manier om te squatten, dus beter dan helemaal niet squatten.

• #1.536
g-men zei:
zeer nice. GHR zak ik langzamer maar verder zelfde diepte voor ik doorklap.
Weer goed bezig met de press:cool:

squat ziet er heel easy uit!

curl moet ik even opzoeken hoe je die doet, weer een nieuwe oef.

Thx, squat ging idd easy.

Here you go:

A1: Low Incline Offset Dumbbell Curls
5 x 4-6 reps on a 40X0 tempo*, rest 10 seconds, move to A2

This means you'd lower the weight in four seconds and immediately change direction and lift explosively for the concentric portion.

Comments: Use a 30-degree incline bench and grab the dumbbells with an offset grip — the index finger sides should be glued to the inside plate. Start with a semi-supinated grip (neutral).

Supinate (as you come up) and do only one-fourth of the range of motion very rapidly. Re-extend the arms back to the starting position quickly, and (using the stretch reflex) supinate curl the dumbbells up fast, keeping the elbows back for at least the first 90 degrees of range of motion (almost as you would if doing a barbell drag curl). Lower the dumbbells under control for a count of 4 seconds.

lowinclinecurl1sm.jpg

lowinclinecurl2sm.jpg

lowinclinecurl3sm.jpg

lowinclinecurl4sm.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Girly!

tziet er goed uit, de ghr zak je ook vele dieper dan ik :o

vaag, ik had hem al gezien op t-nation. Maar je gaat dus 1/4 van de beweging omhoog, dan weer terug en met gebruikmaking van de rekreflex weer helemaal omhoog. Ik ben op zich geen fan van het gebruik maken van een rekreflex, wat zijn jou ervaringen ten opzichte van een gewone incline db curl Ruben?

Terug
Naar boven