AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

Nice training!

Bewust rustig aan gedaan op de GM's ?

ik heb wel een idee voor je calfs, maar het is wel een wazige:

ga gewoon op een stoel onder je buro zitten, leg gewicht op je buro, knieen onder het blad, voeten op een verhoging en raisen maar. afwisselen met high rep staande raises op de trap ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
builderB zei:
ruige training bro!

die hammers.................respect.

Thx! :)

eq_909 zei:
Nice training!

Bewust rustig aan gedaan op de GM's ?

Thx! GM's was nog ff uitproberen. Volgende keer ws met 70 kg.

chunky zei:
ik heb wel een idee voor je calfs, maar het is wel een wazige:

ga gewoon op een stoel onder je buro zitten, leg gewicht op je buro, knieen onder het blad, voeten op een verhoging en raisen maar. afwisselen met high rep staande raises op de trap ofzo.

hehe.. leuk idee! Zal het een keer proberen! :thumbs:

Ga je beetje droogtrainen of echt cutten? heb het laatste tijd wat minder gevolgd!

• #1.486
Gisteren:
30 min. cardio op 160 bpm. (hometrainer)

Vandaag:

Snatch/ohsquat: 10x2
2x2x30 kg
8x2x40 kg (pr)

Deadlifts:
Opwarmen
2x160 kg (voelde immens zwaar)
2x150 kg
2x3x140 kg

wazig, deads gingen echt k*t.

Shrugs:
6x120 kg (pr)
5x120 kg
8x100 kg

Towel chinups:
2x8xbw
2x6xbw

GHR's:
3x6xbw (assisted)

Dips:
14xbw (pr)
2x12xbw

Side raises ss. with Hanging leg raises:
10x12 kg/10xbw
8x12 kg/10xbw
8x12 kg/10xbw

-snatch/ohsquat ging lekker. Techniek begint zich te verbeteren.
-deads gingen gewoon zwaar klote. De 160 voelde ****ing zwaar. Misschien door de GM’s van eergisteren, misschien van de klote kettlerhalter en schijven..
-Verder ging alles wel lekker.

160 bpm, beetje veel niet?

220-(je leeftijd) x 60-70%= +/- 135-140...

Of doe je dit bewust om meer conditie te kweken?

• #1.488
nee, 160 bpm vind ik niet veel. Ik ben van mening dat je evengoed vet verbrand bij een wat hogere hartslag en het is gelijk bevordelijk voor je cardio.

Mijn bevindingen aan de hand van huidplooimetingen zijn dat je meer VVM behoud als je met lagere hartslag traint (140) dan wanneer je met 160bpm je cardio doet.. Maargoed, it's your call ;)

ik zou er ook niet voor kiezen om weer zwaar te deadliften, terwijl je nog niet zo lang geleden dat ook al deed. Je bent zelf altijd zo zuinig op je CZS, dit ligt daar niet mee op 1 lijn.

verder netjes kerel.

• #1.491
chunky zei:
ik zou er ook niet voor kiezen om weer zwaar te deadliften, terwijl je nog niet zo lang geleden dat ook al deed. Je bent zelf altijd zo zuinig op je CZS, dit ligt daar niet mee op 1 lijn.

verder netjes kerel.

Misschien heeft dat er idd mee te maken, dat ik vorige week nog 210 hebt gelift. Maar ff rustig aan doen.

Wat betreft dat zwaar liften ben ik het wel met Chunky eens. Maar die 160 kilo zou voor Ruben niet zwaar moeten zijn! Het is immers maar 76% van zn max.

indd rust goed uit van die zware lift. een weekje lekker wat pompen en minder op hoge intensiteit trainen kan geen kwaad :thumb:

• #1.494
Ga zeker de komende 2 weken niet te zwaar met deadliften.

toch snapte ik er niks van. 160 kg moet voor mij een makkie zijn en moet ik zeker 5x kunnen liften. Toch wazig vind ik. Misschien een combinatie van het maxen van vorige week, de GM's maandag, het werken van dinsdag wat ik behoorlijk in mn rug voelde (zakken gips moeten slepen en 30 min. met gebogen rug gips gemaakt) en de klote kettlerschijven (waardoor ik erg laag moet beginnen) en de wat mindere grip omdat ik nog geen magnesium heb. Who knows..

Deadlifts:
Opwarmen
2x160 kg (voelde immens zwaar)
2x150 kg
2x3x140 kg

:whip:

je was vergeten om te eten, onderweg naar de gym verstuikte je je enkel en de barbell was glad?

verder opmerkelijk toch veel pr's, das dan wel weer goed.

• #1.496
g-men zei:
:whip:

je was vergeten om te eten, onderweg naar de gym verstuikte je je enkel en de barbell was glad?
verder opmerkelijk toch veel pr's, das dan wel weer goed.

:roflol:

Zie bovenstaande smoesjes. Heb vorige week wel nog gemaxt met 210 kg tot failure he! ;)

ik weet het, en ik ben ook serieus de ene barbell is de andere niet;)

• #1.498
Clean and press:
8x50 kg
5x70 kg
2x80 kg http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=4057B5B0518D53A6
1x90 kg PC (pr)
4x80 kg (pr)
12x50 kg (pr)

Parallel Squats:
5x80 kg
3x100 kg
2x3x120 kg (pr)

Parallel barbell rows:
5x80 kg
2x5x90 kg http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=FDC90FC1735B64C4
2x5x100 kg (pr) http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=ED9679EF285136DB

Barbell curls:
8x50 kg
10x50 kg

Hammer curls:
15x22 kg (pr)
10x22 kg

-eerst 6 uur gewerkt, flink arbeidsintensief (o.a. potten maken van klei, gips maken etc.), slecht gegeten en weinig tijd om te trainen. Vandaar dat ik de GM’s, Bench press, Calf raises en Leg raises eruit heb gegooid.
-Powercleans gingen super, 90 kg ging vlot omhoog. 100 kg moet binnenkort te doen zijn. Presses ben ik ook erg tevreden over, met name omdat dit één van mn zwakkere punten is. Tijd geleden had ik nog moeite met 70 kg, nu press ik 4x80 kg. De 90 kg moet denk ik te doen zijn, dus niet ver weg van een 1xbw press..:D
-Parallel squats gingen goed, 120 kg was geen uitdaging. Jammer dat ik zo weinig tijd had (moest de trein halen), anders was ik nog ff zwaarder gegaan.
-Rows gingen ook super, zeer tevreden over. Ook één van mn zwakkere punten en nu gaat het dus steeds beter. 5x5x95 kg moet geen probleem zijn. De 100 kg redelijk strikt, want ik blijf vrijwel parallel.
-Curls.. tja, altijd leuk..:P
-Kortom een super training!

Vandaar dat ik de GM’s, Bench press, Calf raises en Leg raises eruit heb gegooid

Wel hammers en barbell curls gedaan en de bovenstaande oefeningen eruit gegooid:mad:

Vette filmpjes goede press. En Rammstein:)

Hoe bevalt het cutten :p?

Terug
Naar boven