XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

RubenSossa zei:
@Adema: mwah, heb pas nog 140 kg gefullsquat, wat ik niet slecht vind en vandaag was deload, dus knallen met volume zat er zowiezo niet in.

'ik heb afgelopen week nog een kansloze squat neergezet, maar het was wel een pr, dus ik hoef nu niet meer hard te trainen'

Deload? Waarom dan wel je best gedaan op chins? Ik zie pr's staan op presses, curls, chins, rows - goede deload! 4x115 squat met een trotse 'pr' vermelding...in die paar weken dat ik Smolov gevolgd heb moest ik al meer squatten dan dat, terwijl mijn 1rm 15kg lager lag dan het jouwe. Moet je nagaan hoe 'balls to the wall' je training wel niet is.

3x per week squatten is hardcore man! Alleen met zulke baby volumes en gewichten kun je beter in een 50 cent t-shirt gaan trainen. Waarom je uberhaupt een deload nodig hebt met een schema waarin je een paar keer per week 2 sets squat met gewicht dat je vorig jaar al kon dumbbellcurlen, is mij verder ook een raadsel. Zal wel door die belachelijke cut komen. 2000kcal, haha. Je bent gewoon een vetz*k geworden omdat je nooit fatsoenlijk getrained hebt.

Ik snap niet waar jij al die 'hardcore' praat vandaan haalt, want je bent 100% schuldig.

oei.....dat komt ff hard aan!!

;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
@Adema: Maar goed dat jij het allemaal weet kerel! Kennelijk weet je hoe ik precies train en wanneer ik pas m'n deload nodig heb.

Oh ja, en jij bent natuurlijk The Man en hardcore met je 3 weken Smolov, die je niet volhield. Keep it up bro!

• #1.744
Zou jij die pic weg kunnen halen bro?

Anders moet ik het aan de mods vragen.

edit: tekst verwijderd

Laatst bewerkt:
Ben jij de linker op die foto, Ruben?

• #1.747
Adema zei:
'ik heb afgelopen week nog een kansloze squat neergezet, maar het was wel een pr, dus ik hoef nu niet meer hard te trainen'

hoezo kansloos?

Adema zei:
Deload? Waarom dan wel je best gedaan op chins? Ik zie pr's staan op presses, curls, chins, rows - goede deload! 4x115 squat met een trotse 'pr' vermelding...in die paar weken dat ik Smolov gevolgd heb moest ik al meer squatten dan dat,terwijl mijn 1rm 15kg lager lag dan het jouwe. Moet je nagaan hoe 'balls to the wall' je training wel niet is.

chins? Ik ben pas vandaag begonnen met deload. btw, had ook een pr vandaag op frontsquats. Proficiat voor je, wat jij in je Smolov gesquat hebt.

Adema zei:
3x per week squatten is hardcore man! Alleen met zulke baby volumes en gewichten kun je beter in een 50 cent t-shirt gaan trainen. Waarom je uberhaupt een deload nodig hebt met een schema waarin je een paar keer per week 2 sets squat met gewicht dat je vorig jaar al kon dumbbellcurlen, is mij verder ook een raadsel. Zal wel door die belachelijke cut komen. 2000kcal, haha. Je bent gewoon een vetz*k geworden omdat je nooit fatsoenlijk getrained hebt.

Ik snap niet waar jij al die 'hardcore' praat vandaan haalt, want je bent 100% schuldig.

Waar heb ik ooit gezegd dat 3x squatten per week hardcore is? baby gewichten? Maar goed dat jij al 200 kg ass to grass squat beast!

Wanneer ik m'n deload nodig heb bepaal ik btw zelf en dat laat ik niet door een 17 jarige snotneus bepalen die met z'n derde beentje achter de computer zit te spelen.

Belachelijke cut? Hoezo? Niet iedereen is een ****ing ecto die 6000 Kc nodig heeft om spiermassa bij te zetten en die 3 kg verliest wanneer die 3000 Kc vreet. ;)

Doei!

• #1.748
klusmier zei:
:mad: gare hanehok materiaal moet je idd niet in iemands TRAININGS LOG zetten, doe het dan wat subtieler met een PM!

:o

voor de 2e foto heb je dus negatieve karma gekregen: HUFTER !!

:mad: hier maak je echt geen vrienden mee: of ben je een kloon van Pure_Power ??

Denk eerder een kloontje van Adema zelf.

Ach, als iemand zo grappig probeert te zijn.. maar evengoed bedankt dat je het voor me opneemt! ;)

irritant ventje

Kloontje van Huckfinn, banned.

idd een beetje triest om iemands trainingslog te verkloten met gare plaatjes en muffe teksten.

[edit] Ik zie dat eric er al werk van heeft gemaakt :)

K*t, net te laat voor de plaatjes. :(

Ontopic: Lekkere training Ruben! Voor iemand die 7 maanden squat toch echt niet zo slecht. Wees blij met die extra motivatie van Adema, toen ik zo oud was als hij was ik ook zo eigenwijs, gaat vanzelf weer over.

Och laat gaan laat gaan. Adema verpest de sfeer vrij easy in dit topic.
Positieve bijdrages oke, maar dit gaat nergens over.
17 jaar en denkt dat ie alles weet omdat hij boeken en internet erop na slaat.
Zal nooit veel groter worden dat menneke. Denkt te veel na en traint te weinig.

@ Ruben: gewoon door blijven knallen. Komt vanzelf wel hoger ook met de squats!

17 jaar en nog veel te leren.

@Ruben: gaat lekker!

Jammer dat Adema weg gaat net nu hij echt interessant begint te worden.

RichardV zei:
Och laat gaan laat gaan. Adema verpest de sfeer vrij easy in dit topic.

Het is inderdaad niet moeilijk de sfeer te verpesten in een topic waar het gemiddelde 'waardevolle, opbouwende commentaar' perfect matcht met onderstaande:

'goede x, nette y, z moet beter!'
'goed getrained, b*ch!'
'goede x, b*ch!'
'zwaar man!'

Vervolgens is mister Sossa over héél dbb iedereen aan het uitschelden die zwak squat, weinig squat, of uberhaupt weinig compound doet - maar meneer gaat vrolijk verder, met alles waar hij anderen om afkraakt.
17 jaar en denkt dat ie alles weet omdat hij boeken en internet erop na slaat.
Dat jij nooit verder dan de dbb stickies bent gekomen is niet mijn probleem. Nog gauw 12 herhalingen triceps kickbacks om een goede groeiprikkel te geven zeker?
Zal nooit veel groter worden dat menneke. Denkt te veel na en traint te weinig.
Eigenlijk train ik helemaal niet, ik beleef genoeg plezier aan het afzeiken van mensen.
@ Ruben: gewoon door blijven knallen. Komt vanzelf wel hoger ook met de squats!
Tuurlijk zal zijn squat wel omhoog gaan..zelfs op een splitschema nog wel. Slechts is claimen 'hardcore' te zijn, en trainen als een 6 jaar oud meisje vragen om een dergelijke reply. Ik ben nog niet eens over de uitvoering van zijn lifts begonnen. Meneer begon direct te janken toen ik zijn lifts afkeurde. Tja, het is natuurlijk moeilijk te verkroppen als iedereen je kont likt om een paar partial reps.
17 jaar en nog veel te leren.
Ja, we komen immers op een forum om elkaars kont te likken. Het verschil zal wel zijn dat ik een sociaal leven heb. Excuseert u mij.

Om nog even op Ruben terug te komen
chins? Ik ben pas vandaag begonnen met deload. btw, had ook een pr vandaag op frontsquats. Proficiat voor je, wat jij in je Smolov gesquat hebt.
Het is altijd weer heerlijk hoe goed jij kritiek kunt verdragen. Koppigheid is prima, maar alleen als je je eigen statement goed onderbouwen kunt.

Een pr op frontsquats, goed!
Frontsquats:
5x80 kg
4x100 kg (pr)
2x5x90 kg
Eens zien...één set met een onsignificant gewicht, 1 zware set, en 2 lichtere sets.
Incline benchpresses:
8x90 kg
5x100 kg (pr)
6x90 kg
Zelfde gewichten, maar véél meer reps op de lichtere sets, en ook nog eens een veel zwaardere eerste set. Het is wel duidelijk, ook deze training heb je al je geld op de squat ingezet.

Als je squatcleans zou doen, zou het beter zijn, maar je blijft bij die domme powercleans steeds. Clean and press? Ik blijf het zeggen: je moet jerken. Dan clean je tenminste een fatsoenlijk gewicht. Ik zie jou nu steeds pressen na je clean, wat dus betekent dat je cleans geen enkele keer zwaar zijn geweest. Je vergooit je tijd daar dus mee. Je zou het beter gewoon military press kunnen noemen, want met zulke gewichten is de 'clean' niets anders dan het 'bar ff goed leggen'.

Verder is het een dolle boel hier, mieters.

Terug
Naar boven