RichardV zei:
Och laat gaan laat gaan. Adema verpest de sfeer vrij easy in dit topic.
Het is inderdaad niet moeilijk de sfeer te verpesten in een topic waar het gemiddelde 'waardevolle, opbouwende commentaar' perfect matcht met onderstaande:
'goede x, nette y, z moet beter!'
'goed getrained, b*ch!'
'goede x, b*ch!'
'zwaar man!'
Vervolgens is mister Sossa over héél dbb iedereen aan het uitschelden die zwak squat, weinig squat, of uberhaupt weinig compound doet - maar meneer gaat vrolijk verder, met alles waar hij anderen om afkraakt.
17 jaar en denkt dat ie alles weet omdat hij boeken en internet erop na slaat.
Dat jij nooit verder dan de dbb stickies bent gekomen is niet mijn probleem. Nog gauw 12 herhalingen triceps kickbacks om een goede groeiprikkel te geven zeker?
Zal nooit veel groter worden dat menneke. Denkt te veel na en traint te weinig.
Eigenlijk train ik helemaal niet, ik beleef genoeg plezier aan het afzeiken van mensen.
@ Ruben: gewoon door blijven knallen. Komt vanzelf wel hoger ook met de squats!
Tuurlijk zal zijn squat wel omhoog gaan..zelfs op een splitschema nog wel. Slechts is claimen 'hardcore' te zijn, en trainen als een 6 jaar oud meisje vragen om een dergelijke reply. Ik ben nog niet eens over de uitvoering van zijn lifts begonnen. Meneer begon direct te janken toen ik zijn lifts afkeurde. Tja, het is natuurlijk moeilijk te verkroppen als iedereen je kont likt om een paar partial reps.
17 jaar en nog veel te leren.
Ja, we komen immers op een forum om elkaars kont te likken. Het verschil zal wel zijn dat ik een sociaal leven heb. Excuseert u mij.
Om nog even op Ruben terug te komen
chins? Ik ben pas vandaag begonnen met deload. btw, had ook een pr vandaag op frontsquats. Proficiat voor je, wat jij in je Smolov gesquat hebt.
Het is altijd weer heerlijk hoe goed jij kritiek kunt verdragen. Koppigheid is prima, maar alleen als je je eigen statement goed onderbouwen kunt.
Een pr op frontsquats, goed!
Frontsquats:
5x80 kg
4x100 kg (pr)
2x5x90 kg
Eens zien...één set met een onsignificant gewicht, 1 zware set, en 2 lichtere sets.
Incline benchpresses:
8x90 kg
5x100 kg (pr)
6x90 kg
Zelfde gewichten, maar véél meer reps op de lichtere sets, en ook nog eens een veel zwaardere eerste set. Het is wel duidelijk, ook deze training heb je al je geld op de squat ingezet.
Als je squatcleans zou doen, zou het beter zijn, maar je blijft bij die domme powercleans steeds. Clean and
press? Ik blijf het zeggen: je moet jerken. Dan clean je tenminste een fatsoenlijk gewicht. Ik zie jou nu steeds pressen na je clean, wat dus betekent dat je cleans geen enkele keer zwaar zijn geweest. Je vergooit je tijd daar dus mee. Je zou het beter gewoon military press kunnen noemen, want met zulke gewichten is de 'clean' niets anders dan het 'bar ff goed leggen'.
Verder is het een dolle boel hier, mieters.