XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Zelda zei:
K*t, net te laat voor de plaatjes. :(

Ontopic: Lekkere training Ruben! Voor iemand die 7 maanden squat toch echt niet zo slecht. Wees blij met die extra motivatie van Adema, toen ik zo oud was als hij was ik ook zo eigenwijs, gaat vanzelf weer over.

True, ik vind het prima om gemotiveerd te worden en kritiek kan ik echt wel verdragen. Ook van Adema. Mij gaat het erom om de toon van de heer Adema de laatste tijd. Ik zie niks dan arrogante opmerkingen en respectloos taalgebruik. In bepaalde mate is dat prima, maar na enkele keren begint het wat te vervelen en te irriteren. En true, van kontgelik gaat niemand hoger squatten. Maar om soms te horen dat je best goed bezig bent kan net zo goed motiveren.

True, ik zeur ook op anderen dat hun squat of compoundoefeningen hoger moeten, maar daar laat ik het bij. Meestal vermeld ik er ook bij dat de lifts van mezelf ook nog altijd zuigen.

Kennelijk is de hormoonhuishouding van de heer Adema een beetje in de war de laatste tijd.. Misschien begint hij eindelijk eens een vent te worden.

Laatst bewerkt:
hij komt gewoon wat laat in de pubertijd.

• #1.763
Adema zei:
Als je squatcleans zou doen, zou het beter zijn, maar je blijft bij die domme powercleans steeds. Clean and press? Ik blijf het zeggen: je moet jerken. Dan clean je tenminste een fatsoenlijk gewicht. Ik zie jou nu steeds pressen na je clean, wat dus betekent dat je cleans geen enkele keer zwaar zijn geweest. Je vergooit je tijd daar dus mee. Je zou het beter gewoon military press kunnen noemen, want met zulke gewichten is de 'clean' niets anders dan het 'bar ff goed leggen'.

Verder is het een dolle boel hier, mieters.

Kijk, aan zulk commentaar heb ik tenminste wat aan. Nu geef je tenminste tips. Jerks lijkt me wel wat om te doen, maar helaas nog steeds onmogelijk, omdat ik nog altijd op m'n studentenkamer train. Na de zomervakantie ga ik in een gym trainen, dus dan zal ik dit overwegen.

Hoi ik ben Adema en ik beoordeel je training op 2 aspecten:

1. minder dan 10 sets squat, conclusie HOMO.
2. Curls in de training, conclusie HOMO.

Pr op rows, chins en mp tellen by the way niet mee als je voorstaande 2 voorkomen.

Alsjeblieft heren nu weer even gewoon on topic. Het enige dat waarde had was je opmerking over de clean en het eventueel wel of niet doen van de jerk de rest had je niet hoeven vermelden.

dumbbell curls onder de 30kg zijn ook gay

• #1.768
hehehe, oké boys. Adema en ik hebben ons weer verzoend (hij vroeg of ie me nog altijd mocht ppen), dus geen reden tot drama en hysterie hier.

Adema moet zich af en toe gewoon ff laten gelden, omdat hij nog altijd ernstig gefrustreerd is over z'n 28 cm kuiten en 29 cm onderarmen. No problem! :P

Dus cut the bullshit, vanaf nu wordt er weer 'hardcore' getraind! :D

he sossa, je hebt toch de Russian squat Assault gedaan met 2x in de week squatten. Hoe beviel dat? Hoelang heb je het gedaan? Wat waren je gains?
En waarom doe je dit nu niet meer als je benen qua kracht althans achter lopen op de rest?

• #1.770
Smoothmold zei:
he sossa, je hebt toch de Russian squat Assault gedaan met 2x in de week squatten. Hoe beviel dat? Hoelang heb je het gedaan? Wat waren je gains?
En waarom doe je dit nu niet meer als je benen qua kracht althans achter lopen op de rest?

Yup. Ben er vroegtijdig mee moeten stoppen, omdat ik tussendoor op vakantie ben gegaan. Opzich beviel het wel goed, heb zo'n 10 kg aan kracht gegained denk ik. Denk dat ik binnenkort dat progamma weer oppak!

volgens mij moet je hem gewoon een keer anaal vernederen, dan heeft ie wel respect voor je.

• #1.776
chunky zei:
volgens mij moet je hem gewoon een keer anaal vernederen, dan heeft ie wel respect voor je.

Ach, Adema is het gewoon zat om het onderdanig wijfje te spelen, ik snap het wel.

Maar goed, volgende posts zijn weer Ontopic, dus trainingen en commentaar daarop.

KaLe zei:
Moet jij eens opletten als er iemand aan je kontje likt als je aan het squatten bent. Dan kom je echt wel omhoog :D

Tenzij jij het bij me doet kaliepalie dan maak ik er een fullsquat van. :heart:

• #1.778
Oké, here it comes. Omdat ik nog steeds een lachwekkende, mieterige squat heb, ga ik er wat aan doen. Beter gezegd, er serieus wat aan doen..
Namelijk de one and only...

SMOLOV!

Week 1 and 2 (the microcycle):

day 1: 65%x3 sets x8 reps, 70%x1x5, 75%x2x2, 80%x1x1
day 2: 65%x3x8, 70%x1x5, 75%x2x2, 80%x1x1
day 3: 70%x4x5, 75%x1x3, 80%x2x2, 90%x1x1

Week 3 through 6 (base mesocycle):

Week 3: 70%x4x9 (ma), 75%x5x7 (wo), 80%x7x5 (vrij), 85%x10x3 (za)
Week 4: 70%x4x9, 75%x5x7, 80%x7x5, 85%x10x3 (all lifts plus 10 kg)
Week 5: 70%x4x9, 75%x5x7, 80%x7x5, 85%x10x3 (all lifts plus 15 kg)
Week 6: Rest, Rest, near max single, near max single

Dat is voor nu ff genoeg. De volledige Smolov lijkt me nu tijdens m'n cut geen goed idee. Ik mag al blij zijn als ik de base mesocycle haal, wat al ongelooflijk sick en heavy is.

Deze cycle zou goed zijn voor zo'n 15-20 kg gain op m'n 1RM. Ook is de carry over op andere lifts huge! Dus ik ben benieuwd. Ik zal m'n Kc ook iets verhogen op trainingsdagen, naar zo'n 3000 Kc. Op rustdagen zal ik op 2600 Kc blijven. Omdat de Smolov eigenlijk een offseason programma is, zal ik zeer oplettend zijn voor mogelijke blessures. Begin ik iets te voelen wat niet hoort (behalve spierpijn of vermoeidheid), dan zet ik er een punt achter.

Tijdens week 3 t/m 6, zal ik evengoed UB blijven trainen, alleen matiger en met minder volume. Verder gaan deadlifts en GM's er ook tijdelijk uit.

Maandag begin ik met de eerste training van week 1. Wish me luck, because I shall need it..:D

Ok, succes!

good luck kerel, trainen met de spierpijn zal in het begin wel ff bijten zijn.

verder lijkt het me niet verstandig tijdens je cut

Terug
Naar boven