Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

klusmier zei:goeie MP's en cleans, je armen en schouders zijn sterk genoeg!
nu je rug nog zodat je GM's ook zwaarder kunnen!
ps: mijn MP en cleans gaan niet verder dan 70, barbelcurl niet verder dan 50, maar GM's pak ik strikt al over de 120......., als je gelooft kun je meer dan je denkt !
suc6

volgens mij is het juist de bedoeling om de spannig eraf te halenRubenSossas zei:Board press (with 3,5’’ board):
6x100 kg
5x120 kg
2x3x130 kg (easy)
-Board presses RULE!! Erg vet om te doen. Board was 9 cm hoog. Bar op board laten zakken (zo'n 1 a 2 sec.), spanning erop houden en pressen.
130 kg was eigenlijk te easy, maar omdat ik alleen trainde op m'n kamertje vond ik het wat TE gewaagd om 140 te drukken..
Goede triceps oefening trouwens.
eduardjanssen zei:Oke Netjes "Ruben". Maar 70cm en 12x100 FSWordt het niet eens stilaan tijd voor 12x150 dan?
eq_909 zei:Klusmier shredded![]()
Mooie die 12-repper op de full squats.

Santino88 zei:82 Reps binnen 30 Minuten is indrukwekkend!
Die 20 haal je zeker ! ! !
Hoe heb je die hammergrip geflikt?
RubenSossa zei:Vandaag: (rustdag)
Pullup session: ter verbetering van m'n max. rep out op pronated pullups. (doel is 20 reps eind dit jaar)![]()
ROM: deadhang - upperchest
Pullups (wide pronated thumbless grip):
10xbw
7xbw
7xbw
7xbw
8xbw (bijna tot failure)
Kom juist weer van openluchtzwembad, thermometer in auto gaf 32°C aan paddos zei:Die thumbless grip is zeker overblijfsel uit uw bb tijdperk? Alle macht komt uit de glutes & handen, dus gebruiken die duim.
Niet te warm om te trainen om dit uur?Kom juist weer van openluchtzwembad, thermometer in auto gaf 32°C aan
-paddos.

RubenSossa zei:Thumbless grip was op aanraden van Pavel. Maakt de oefening moeilijker, omdat je nog meer je biceps buiten spel zet. Verder is het ook een soort gripoefening voor de vingers. Lees: Beyond Bodybuilding van Pavel Tsatsouline.
hehe, ja, warm was het wel. Ongeveer 28°C op m'n kamer.![]()
paddos zei:Die heb ik niet, stuur maar door, ik lees alles ;-) Zit wel iets in, maar ik zou toch de duim gebruiken. Je bencht/dl toch ook niet zonder duim om dezelfde reden...
Ah je traint ook thuis? Nice, wat heb je allemaal staan?
-paddos.
g-men zei:lekker Ruben beetje soortgelijke chinsessies gedaan. Die triangel is hetzelfde als waar ik de chins aan doe, ik noem ze palms facing of hammer grip.
Geen towel chins? ik doe nu de towel door die triangel en dat gaat best aardig. Bij biceps heb ik jou principe trouwens nog niet echt gemerkt, bij dumbbell curl kan ik dat gevoel altijd wat meer sturen.
MonsterStrength zei: