XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Weet iemand btw of je bij Board presses nou de spanning moet loslaten op het board of alleen pauzeren?

ik heb al verschillende filmpjes gezien, maar doe het nu via deze
[Link niet meer beschikbaar]

• #1.724
18fitie zei:

Oké, je moet de bar ff laten pauzeren op het board, maar volgens mij moet je toch enigzins spanning erop houden. Om het hele gewicht dood op het board te laten rusten, lijkt me niet de bedoeling.

dries of jan moeten eens komen :D, volgens mij haal je de spanning eraf

Elk heeft zo zijn manieren. Ik prefereer een pauze, maar met spanning. Op die manier train je zoals een normale bench-press, dus is ook veel logischer imo.

je laat hem dan ook niet zo vallen zoals op het filmpje maar met dezelfde snelheid als de gewone bench dan

met smalle curls voel ik de buitenkant meer met een breede greep de binnenkant. Met dumbbells voel ik de buitenkant ook meer als ik juist overdreven door supineer en doorspan.

• #1.730
g-men zei:
met smalle curls voel ik de buitenkant meer met een breede greep de binnenkant. Met dumbbells voel ik de buitenkant ook meer als ik juist overdreven door supineer en doorspan.

hmm, vreemd. Met doorsupineren voel ik juist de binnenkant. Met ez-bar of hammer grip voel ik met name meer de buitenkant.

MonsterStrength zei:
Elk heeft zo zijn manieren. Ik prefereer een pauze, maar met spanning. Op die manier train je zoals een normale bench-press, dus is ook veel logischer imo.

Thx! :thumbs:

• #1.731
Today: Deload

Clean and MP’s:
10x50 kg
5x70 kg
7x70 kg (pr)
4x70 kg

Frontsquats:
5x80 kg
4x100 kg (pr)
2x5x90 kg

Pendlay rows:
2x6x80 kg
2x4x90 kg (pr)

Incline benchpresses:
8x90 kg
5x100 kg (pr)
6x90 kg

Hammer curls:
8x32 kg
6x32 kg
12x22 kg

One legged calf raises:
3x12xbw

mooi 4 pr's in deload :p

• #1.733
Thx! Het was btw 32◦ C tijdens het trainen..:D

Clean and MP’s:
10x50 kg
5x70 kg
4x75 kg
2x80 kg (zwaar)
5x70 kg

Fullsquats:
2x5x110 kg
4x115 kg (pr)
3x115 kg
12x100 kg (pr) (hijg..)

GM’s:
3x6x80 kg (strikt)

Board press (with 3,5’’ board):
6x100 kg
5x120 kg
2x3x130 kg (easy)

Pullups (width, pronated):
8xbw
8xbw
7xbw
7xbw

Barbell curls:
8x50 kg
6x55 kg
8x50 kg
10x40 kg
Pullups (wide pronated thumbless grip):
10xbw
7xbw
7xbw
7xbw
8xbw (bijna tot failure)

Pullups (shoulder wide supinated grip):
8xbw
10xbw
6xbw

Pullups (hammer grip):
6xbw
6xbw
Clean and MP’s:
10x50 kg
5x70 kg
7x70 kg (pr)
4x70 kg

Frontsquats:
5x80 kg
4x100 kg (pr)
2x5x90 kg

Pendlay rows:
2x6x80 kg
2x4x90 kg (pr)

Incline benchpresses:
8x90 kg
5x100 kg (pr)
6x90 kg

Hammer curls:
8x32 kg
6x32 kg
12x22 kg

One legged calf raises:
3x12xbw
Echt aan het knallen op LB, haha. p*ssy.

Doe je stricte militairy presses? of hulp van de benen?

• #1.736
@Adema: mwah, heb pas nog 140 kg gefullsquat, wat ik niet slecht vind en vandaag was deload, dus knallen met volume zat er zowiezo niet in. Maar true, LB blijft p*ssy.

@MonsterStrength: MP's zijn strikt, van bovenkant borst tot locked. Zonder hulp van benen, anders zou ik er Pushpress neerzetten.

nette training Ruben, iedere training zie ik in ieder geval squats dus 3xper week wordt er gesquat, toch redelijke belasting LB, alleen mss iets meer voor hams zie drie sets GM en soms lage reps voor GHR, af en toe ook Stiff Legged toe voegen?
Als je echt zo slecht je LB aan het trainen was zou ik niet snappen dat je er wel pr's op maakt, dus ga zo door bro!

FS pakt ook goed de hams aan dus opzich is zijn LB training wel oke. Maar meer sets zouden geen kwaad kunnen.

• #1.740
MonsterStrength zei:

Thx!

g-men zei:
nette training Ruben, iedere training zie ik in ieder geval squats dus 3xper week wordt er gesquat, toch redelijke belasting LB, alleen mss iets meer voor hams zie drie sets GM en soms lage reps voor GHR, af en toe ook Stiff Legged toe voegen?
Als je echt zo slecht je LB aan het trainen was zou ik niet snappen dat je er wel pr's op maakt, dus ga zo door bro!

Vind het zelf ook helemaal niet slecht gaan, maak idd veel pr's op LB de laatste tijd, maar kan natuurlijk altijd beter. Verder moet Adema natuurlijk ook wat te zeiken hebben. ;)

Terug
Naar boven