XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

Ik zou dit ZEKER bewaren voor na de zomer (lees als je weer boven onderhoud eet).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Ik snap jullie reacties, van wacht tot je weer in de bulk zit.

Maar toch ga ik het proberen. Ik zal heel goed opletten op symptonen van blessures. Verder zie ik wel hoe ver ik kom.

Thx verder!

Adema heeft toch zijn zin gekregen blijkbaar, maar ik ben wel erg benieuwd wat je resultaten zijn met dit programma tijdens de cut.

• #1.787
eduardjanssen zei:
Neem van mij aan, heel negatief "zelda".

Mwah, misschien wel ed. Maar voor m'n CZS zal het niet slecht zijn, krijgt het eindelijk eens wat te verduren. Wanneer ik merk dat ik niet genoeg herstel, dan gaan de Kc gewoon omhoog.

zeer spannende tijden... commotie alom!

oke sossa, goede zet lijkt me! Ik zit er ook over na te denken om dit te gaan doen. Je blijft gewoon 3x FB doen en hoe ziet je totale schema er dan uit?

• #1.790
GoHeavyLifter zei:
zeer spannende tijden... commotie alom!

haha, idd! Nergens voor nodig, maar ik ben blij dat de meeste mensen bezorgd zijn en het beste met me voor hebben.

Wanneer ik merk dat de base mesocycle niet te doen is, dan blijf ik gewoon trainen op basis van de microcycle. 3x per week squatten blijft natuurlijk ook aardig.

• #1.791
Smoothmold zei:
oke sossa, goede zet lijkt me! Ik zit er ook over na te denken om dit te gaan doen. Je blijft gewoon 3x FB doen en hoe ziet je totale schema er dan uit?

Ja, de base microcycle lijkt me nog goed te doen, dus hierbij blijf ik mij aan m'n normaal schema houden, hoewel ik deadlifts en GM's er al uit haal.

Bij de base mesocycle (de zware cycle), zal ik UB gaan opdelen, dus minder oefeningen na een zware squatsessie. Misschien op rustdagen wat pullups, rows, benches of curls/dips. 4x squatten per week zal aardig zwaar vallen, dus de rest pas ik daar op aan. Ook kan ik dan meer Kc eten, omdat de verbranding ook een stuk hoger zal zijn.

Misschien dat ik volgende week maandag er ook aan begin, hehe. Even afwachten of mijn onderrug al wat beter aanvoelt. Als je 3x in de week gaat squatten zal je toch imo bijna geen gewicht verliezen door de enorme hormonale respons.

En met die carry over, zal je deads en GM's ook stijgen zonder deze te doen?

Adema zei:
Vervolgens is mister Sossa over héél dbb iedereen aan het uitschelden die zwak squat, weinig squat, of uberhaupt weinig compound doet - maar meneer gaat vrolijk verder, met alles waar hij anderen om afkraakt.

Hmm, in dat opzicht lijken jullie wel op elkaar:D

Dat jij nooit verder dan de dbb stickies bent gekomen is niet mijn probleem. Nog gauw 12 herhalingen triceps kickbacks om een goede groeiprikkel te geven zeker?

Haha zal je nog sterker vertellen. Die stickies heb ik nog nooit gelezen, en zal ik ook niet doen. M.b.t. de triceps. Wanneer jij mijn formaat triceps hebt krijg je een etentje met een dame op mijn kosten (eerst een dame vinden wijsneus);)

Eigenlijk train ik helemaal niet, ik beleef genoeg plezier aan het afzeiken van mensen.

Haha kan ook leuk zijn ja, O L I doet het al jaren.

Tuurlijk zal zijn squat wel omhoog gaan..zelfs op een splitschema nog wel. Slechts is claimen 'hardcore' te zijn, en trainen als een 6 jaar oud meisje vragen om een dergelijke reply. Ik ben nog niet eens over de uitvoering van zijn lifts begonnen. Meneer begon direct te janken toen ik zijn lifts afkeurde. Tja, het is natuurlijk moeilijk te verkroppen als iedereen je kont likt om een paar partial reps.

Kerel, film jij eens wat trainingen, dan zullen we die eens even bekijken:D

Ja, we komen immers op een forum om elkaars kont te likken. Het verschil zal wel zijn dat ik een sociaal leven heb. Excuseert u mij.

Zozo een sociaal leven dat bestaat uit info verzamelen m.b.t. trainingen?

Verder ben je best een lieve knul.

@Ruben: Sorry voor het offtopic gebazel:D

@Ruben, je kunt nu al niet fatsoenlijk squaten laat staan met dat schema :D.

• #1.795
Smoothmold zei:
Misschien dat ik volgende week maandag er ook aan begin, hehe. Even afwachten of mijn onderrug al wat beter aanvoelt. Als je 3x in de week gaat squatten zal je toch imo bijna geen gewicht verliezen door de enorme hormonale respons.

En met die carry over, zal je deads en GM's ook stijgen zonder deze te doen?

Yup, en niet alleen je deads en GM's hoor! Veel ex-Smolov trainee's hebben ook huge gains in UB lifts behaald na The Smolov.

Verder is het maar 2 weken 3x per week squatten, dan wordt het 4x per week, met een ziekelijke load en volume. 136 reps per week! :D

• #1.796
als ik het dus goed begrijp ga je in de cut de smolov volgen, zonder kuur?

godspeed....

ik adviseer:

chondroitine, veel omega 3, veel slaap en verstand. (maar goed, als je dat laatste al had gehad, was je er nooit aan begonnen :D)

• #1.800
builderB zei:
ik adviseer:

chondroitine, veel omega 3, veel slaap en verstand. (maar goed, als je dat laatste al had gehad, was je er nooit aan begonnen :D)

:roflol:

de eerste 3 moet in principe wel lukken btw!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven