eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eduardjanssen zei:
eduardjanssen zei:
GoHeavyLifter zei:
Smoothmold zei:oke sossa, goede zet lijkt me! Ik zit er ook over na te denken om dit te gaan doen. Je blijft gewoon 3x FB doen en hoe ziet je totale schema er dan uit?
Adema zei:Vervolgens is mister Sossa over héél dbb iedereen aan het uitschelden die zwak squat, weinig squat, of uberhaupt weinig compound doet - maar meneer gaat vrolijk verder, met alles waar hij anderen om afkraakt.
Hmm, in dat opzicht lijken jullie wel op elkaar![]()
Dat jij nooit verder dan de dbb stickies bent gekomen is niet mijn probleem. Nog gauw 12 herhalingen triceps kickbacks om een goede groeiprikkel te geven zeker?
Haha zal je nog sterker vertellen. Die stickies heb ik nog nooit gelezen, en zal ik ook niet doen. M.b.t. de triceps. Wanneer jij mijn formaat triceps hebt krijg je een etentje met een dame op mijn kosten (eerst een dame vinden wijsneus)![]()
Eigenlijk train ik helemaal niet, ik beleef genoeg plezier aan het afzeiken van mensen.
Haha kan ook leuk zijn ja, O L I doet het al jaren.
Tuurlijk zal zijn squat wel omhoog gaan..zelfs op een splitschema nog wel. Slechts is claimen 'hardcore' te zijn, en trainen als een 6 jaar oud meisje vragen om een dergelijke reply. Ik ben nog niet eens over de uitvoering van zijn lifts begonnen. Meneer begon direct te janken toen ik zijn lifts afkeurde. Tja, het is natuurlijk moeilijk te verkroppen als iedereen je kont likt om een paar partial reps.
Kerel, film jij eens wat trainingen, dan zullen we die eens even bekijken![]()
Ja, we komen immers op een forum om elkaars kont te likken. Het verschil zal wel zijn dat ik een sociaal leven heb. Excuseert u mij.
Zozo een sociaal leven dat bestaat uit info verzamelen m.b.t. trainingen?

Smoothmold zei:Misschien dat ik volgende week maandag er ook aan begin, hehe. Even afwachten of mijn onderrug al wat beter aanvoelt. Als je 3x in de week gaat squatten zal je toch imo bijna geen gewicht verliezen door de enorme hormonale respons.
En met die carry over, zal je deads en GM's ook stijgen zonder deze te doen?

eduardjanssen zei:@Ruben, je kunt nu al niet fatsoenlijk squaten laat staan met dat schema.
True ed, let us see what it brings for me..
builderB zei:als ik het dus goed begrijp ga je in de cut de smolov volgen, zonder kuur?
godspeed....

builderB zei:ik adviseer:
chondroitine, veel omega 3, veel slaap en verstand. (maar goed, als je dat laatste al had gehad, was je er nooit aan begonnen)