MuscleMeat

Rubensossa's trainingslog

Ik adviseer 5gr. test per dag. Want anders....

Ik geef 'm nog wel een kans..
Ik denk dat zijn beenspieren de load wel aankunnen, maar het CNS gewoon nog niet sterk genoeg is. En of daar zo heel erg veel voeding nodig is weet ik niet..
Gewoon vertrouwen hebben in jezelf en het schema, failure is not an option!

Waar staat meer info over dat Smolov schema.. wil er waarschijnlijk ook een keer aan beginnen :). Maar uitvoering moet eerst perfect zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
sjonge jonge, wat een gewhine hier. Of ik het nu haal of niet, iig weet ik straks wel wat echt squatten is. En ook als ik het niet haal, zal de overreaching en de enorme stimulatie van een hoog volume een positief effect hebben.

Verder heb ik besloten de 3 zwaardere weken van de base mesocycle meer Kc te vreten. Zo'n 3 dagen van de week hoog, 2 low en 2 medium.

Vandaag: deload

Fullsquat:
8x90 kg
5x100 kg
2x105 kg
1x110 kg

GHR’s:
3x5xbw (assisted)

Pullups (pronated wide grip) ROM= deadhang - collarbone
13xbw (rep out, pr)
8xbw
8xbw

Barbell Shrugs:
10x100 kg
8x120 kg (pr)
5x135 kg (pr)
12x100 kg

Hahaha het is gelukt Ruben aan de Smolov! 3 á 4 replies van Adema over de "zwakke" squat en hij begint!!
;)Succes dude!! dat je het zwaar gaat krijgen is een feit, daarmee ok nog eens sterkte.. Ik hoop voor je dat je andere voedsel of drank verleidingen ook kan weerstaan!

Wilskracht brengt je er wel, maar je kcal zullen echt wel omhoog moeten voor Smolov. volgende week weer beginnen met trainen MET load?

Ik had eigenlijk verwacht dat eduard janssen Owned zou zeggen.

OMG, snel 'Linkse hond' weghalen uit je reactie.

Maar goed het is Rubens log, on with the show.

haha een paar replies van onze kleine snotneus en hij gaat smolov volgen in de cut. :D
Succes ruben!

• #1.817
Whehehe, Geen vrees train en Edje zijn wel lachen. Maargoed kinders, nu weer genoeg gelachen. ;)

@Prophet: wat verwacht je dan van me? Ik blijf stiekem nog altijd Adema's b*ch (al zeg ik soms van niet) en als Adema mij opdraagt om de Smolov te doen, dan rest mij slechts één mogelijkheid en dat is ''Amen'' zeggen.

wat een hoop "gebitch" !!

• #1.820
Breezah workout: deload

Dumbbell Flyes:
2x10x17 kg
2x8x17 kg

Ez-bar curls:
10x50 kg
5x60 kg
8x50 kg
12x40 kg

Skullcrushers:
8x40 kg
5x50 kg
8x40 kg
9x40 kg

Hammer curls:
10x27 kg
8x22 kg http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=4079394C2E750774
10x22 kg

Tate presses:
8x22 kg
6x22 kg
7x22 kg

Calf raises:
3x25xbw

mwah, had weer eens zin in een good old pumpin' bRE3zAh workout. heb een filmpje erbij gezet voor mijn biceps fans. :P

Terug
Naar boven