XXL Nutrition

Rug 17jaar 9maanden training

• Topic Starter Topic Starter

Neeh benen nog niet moet ik nog maken had ze tevens wel samen met deze foto reeks genomen maar kan niet goed zien, zie je geen eens strepen oid lijkt t net een dik blok vet op mn been :p
Moet nogeerst wat droger worden en dan milimeter ik mn beenhaar eff en laat ik iemand anders de pic nemen

Neeh benen nog niet moet ik nog maken had ze tevens wel samen met deze foto reeks genomen maar kan niet goed zien, zie je geen eens strepen oid lijkt t net een dik blok vet op mn been :p
Moet nogeerst wat droger worden en dan milimeter ik mn beenhaar eff en laat ik iemand anders de pic nemen

Oke.

nette rug, trouwens fantastische gewichttoenname in zo een periode :P

Ben jij een spuitgast? :roflol:

Ziet er netjes uit. Maar hoe dan ook de echte waarheid zullen we nooit weten dus zeuren daarover heeft geen zin

• Topic Starter Topic Starter
Mwoah, zal morgen anders wel pics maken van t schermpje @ mn gym, lulle ze wel anders:rolleyes:

Das best gevaarlijk he, gaan spuiten op je 17e ;)

Lul, niet zo slap gast. Als iemand een goed fysiek heeft is dit niet meteen spuiten hè vriend. Hij heeft gewoon een zeer net fysiek voor 18 jaar, of hij het nou wel of niet in 9 maanden tijd heeft gerealiseerd boeit geen ****, het gaat er om hoe hij er nu bij staat en dat vind ik top.

Respect voor je fysiek gast, ik vind het er netjes uitzien. Of je het wel of niet in 9 maanden tijd gebouw heeft boeit mij geen ****. Succes!

Dat bereik je door, verhalen te verzinnen om die onzin waar te laten klinken. :roflol::roflol:

Je kan NOOIT 32 kilo in 9 maanden gegained hebben en zulk vetpercentage houden. Zelfs met een hoger vetpercentage kan het niet. Dan zou jij beter gainen en sneller gaan dan wie dan ook ter wereld. :hahaha::hahaha:

Lul, niet zo slap gast. Als iemand een goed fysiek heeft is dit niet meteen spuiten hè vriend. Hij heeft gewoon een zeer net fysiek voor 18 jaar, of hij het nou wel of niet in 9 maanden tijd heeft gerealiseerd boeit geen ****, het gaat er om hoe hij er nu bij staat en dat vind ik top.

Respect voor je fysiek gast, ik vind het er netjes uitzien. Of je het wel of niet in 9 maanden tijd gebouw heeft boeit mij geen ****. Succes!
Precies!

32Kg in 9 maanden krijgen op je 17e en nog droog blijven ook, vind je dat normaal dan? :roflol:

Hij heeft idd een net fysiek. Maar ik vind het gewoon erg dat er zo vaak wordt gelogen over trainingsduur en gewicht.
Wees gewoon eens eerlijk.

32 kg op 9 maanden gelooft toch niemand.

@ Train and gain: dat jij denkt dat deze onmogelijke prestatie ook nog eens natuurlijk kan is gewoon te achterlijk.

32 kg op 9.. veel roid gebruikers zouden daar een moord voor doen.
your full of shit.

Oreally?
Ik dee het al op mijn 16e
2nkrhau.gif
:D...

Hij heeft idd een net fysiek. Maar ik vind het gewoon erg dat er zo vaak wordt gelogen over trainingsduur en gewicht.
Wees gewoon eens eerlijk.

32 kg op 9 maanden gelooft toch niemand.

@ Train and gain: dat jij denkt dat deze onmogelijke prestatie ook nog eens natuurlijk kan is gewoon te achterlijk.

32 kg op 9.. veel roid gebruikers zouden daar een moord voor doen.
your full of shit.

+1, dat zeg ik toch! :D

32Kg in 9 maanden krijgen op je 17e en nog droog blijven ook, vind je dat normaal dan? :roflol:
32 kg op 9 maanden is ook niet normaal, en kan ook niet. Maar daar gaat het mij niet om, hij heeft gewoon een net fysiek en voor de rest ****t het toch niet in hoeveel tijd hij dit heeft behaald?! Gaat er om wat je behaalt en niet om hoe snel je het haalt.

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Maar is het zeker dan dat deze gast gebruikt?

Terug
Naar boven