XXL Nutrition

RuneScape 2007!

• Topic Starter Topic Starter
ah wtf wist niet dat jij dat bent lol

phreakoricoo

Zit nu toch wel echt te twijfelen om weer te beginnen :o

Inb4 ik ga 5 uur lang cowhides oprapen, en vervolgens na 5 uur verkopen nog niets verkocht en blut weer stoppen :roflol:

F2P komt waarschijnlijk ook voor oldschool als het een succes is:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol heb nu 6M dmv merchanting terwijk ik pas 7 dagen geleden begonnen ben vanaf scratch :).
Van 100k naar 3M in 3 dagen. Vandaag van 4M naar 6M.
Op dit tempo heb ik over een week 50M+.
Mad skilzz :D

dan kun je deze arme jongen vast wel wat geven?

haha beggers

Heeft er soms iemand paysafecard met 1 euro op overschot?
Heb nog 1 euro tekort voor membership :(:(

EDIT

NVM

81 hunter 86 mining gelei

Vandaag voor 250k 43 prayer gekocht en monkey madness gehaald! Super chill. Morgen Lost City doen en een beetje verder slayen. Komende week ook weer wat voor heroes quest gaan doen.

6ruer4.png

2nvsc51.png

Laatst bewerkt:
Bodybuildingdiscussies of peace in de dutchg chat, proest me water bijna over mn laptop

Vroeger veel gespeeld met vrienden, maar weet account niet meer dus zou helemaal opnieuw moeten beginnen. Weet nog wel dat als non-member er niet heel veel meer aan was na een tijdje. Is dat nog steeds zo?

Vroeger veel gespeeld met vrienden, maar weet account niet meer dus zou helemaal opnieuw moeten beginnen. Weet nog wel dat als non-member er niet heel veel meer aan was na een tijdje. Is dat nog steeds zo?

jup maar op rs07 moet je member zijn. Binnenkort komt de trial van f2p versie uit.

Gisteren episch geluk gehad. Iemand zei in de dutchg cc: 'Iemand belang bij 3,5k guam, 1,6k marrentil en 1,2k tarromin', dus ik grapte van 'Ja, geef maar, als je d'r vanaf moet'. Maar nee, hij wilde toch verkopen. 3 minuten later: 'Ja, wie 6k+ gratis grimy herbs wil moet nu mijn wereld duel arena bank komen. Direct gegaan dus. Kreeg ze nog allemaal ook. Free 1,2m ongeveer. Het cleanen heeft me ook van 17 naar 36 herblore gebracht, echt super nice.

Nu even bedenken wat ik ga doen, ik heb namelijk nog geen hoge herblore nodig momenteel. Dus misschien is het beter om dit even te investeren in skills of op de bank te houden. Ik ga namelijk proberen vandaag en morgen 50+ mining te halen voor heroes quest, daarna nog wat skillen voor Fremmy Trials zodat ik Throne of Misc. kan doen en daar free herbs/ores uit krijg. Als ik nu nog wat rotzooi verkoop zou 'k ongeveer 1,5m cash kunnen hebben.

Gisteren episch geluk gehad. Iemand zei in de dutchg cc: 'Iemand belang bij 3,5k guam, 1,6k marrentil en 1,2k tarromin', dus ik grapte van 'Ja, geef maar, als je d'r vanaf moet'. Maar nee, hij wilde toch verkopen. 3 minuten later: 'Ja, wie 6k+ gratis grimy herbs wil moet nu mijn wereld duel arena bank komen. Direct gegaan dus. Kreeg ze nog allemaal ook. Free 1,2m ongeveer. Het cleanen heeft me ook van 17 naar 36 herblore gebracht, echt super nice.

Nu even bedenken wat ik ga doen, ik heb namelijk nog geen hoge herblore nodig momenteel. Dus misschien is het beter om dit even te investeren in skills of op de bank te houden. Ik ga namelijk proberen vandaag en morgen 50+ mining te halen voor heroes quest, daarna nog wat skillen voor Fremmy Trials zodat ik Throne of Misc. kan doen en daar free herbs/ores uit krijg. Als ik nu nog wat rotzooi verkoop zou 'k ongeveer 1,5m cash kunnen hebben.

kl***zak

99 str op rs07 crew

Terug
Naar boven