XXL Nutrition

RuneScape 2007!

Bezoekers in dit topic

Runescape heb ik nooit gedaan. Maplestory (de eerste denk ik) wel op een private server. Misschien weer eens opstarten, was best lachen destijds als snapte ik er de ballen van. Ik speelde vroeger altijd Rakion, hele unieke f2p game alleen is het zwaar pay to win. Ergens op zolder ligt er wel een stapel van 100+ gebruikte walliekaarten. :roflol: Kon ik maar terug naar die tijd.
Ahja ik had het ook over de eerste Maplestory my bad, Maplestory 2 bestaat zelfs niet eens meer, is na 1 jaar launch weggehaald, heb Maplestory kapot gespeeld vroeger
Die Rakion ken ik niet maar ziet er wel lachen uit, denk dat ik van 2008 tot 2013 elke top 10 MMO (rpg) lijst wel heb gespeeld :p
Die paysafe & walliekaarten brengen inderdaad weer herinneringen op
Runescape, Qpang, Fogs fighters, WoW, Battlefield Heroes ga zo maar door, mooie tijd
 
Runescape heb ik nooit gedaan. Maplestory (de eerste denk ik) wel op een private server. Misschien weer eens opstarten, was best lachen destijds als snapte ik er de ballen van. Ik speelde vroeger altijd Rakion, hele unieke f2p game alleen is het zwaar pay to win. Ergens op zolder ligt er wel een stapel van 100+ gebruikte walliekaarten. :roflol: Kon ik maar terug naar die tijd.
Poah, walliekaarten, dat is nog eens een blast from the past! Heb ooit een keer 60eu verjaardagsgeld uitgegeven aan walliekaarten om een gouden AK47 op Soldier Front te kopen, dat waren nog eens tijden man
 
Ah Soldier Front was er ook nog ja haha. Ook nog een leuk aandenken aan.
De dag dat ik daarmee begon had ik het in de ochtend gedownload, zou het samen met een maat ‘s avonds gaan spelen. Breek ik ‘s middags mijn arm dwars door de helft. Vervolgens 8 weken geloof ik niet kunnen gamen :(. Daarna nog wel veel plezier van gehad.
 
Ah Soldier Front was er ook nog ja haha. Ook nog een leuk aandenken aan.
De dag dat ik daarmee begon had ik het in de ochtend gedownload, zou het samen met een maat ‘s avonds gaan spelen. Breek ik ‘s middags mijn arm dwars door de helft. Vervolgens 8 weken geloof ik niet kunnen gamen :(. Daarna nog wel veel plezier van gehad.
Jezus man, wat een rollercoaster aan emotie deze post
What about WarRock, Crossfire, Wolfteam, Combat Arms
Een van m'n beste vrienden speelde heel veel Crossfire, zelf nog wel eens geprobeerd, maar Soldier front trok mij wel veel meer. Kon überhaupt weinig verschillende spellen spelen want de familie pc was een aardappel
 
De tijden dat je voor school de download aanzette op internet explorer en na school terug kwam om te checken om te zien dat een 800mb game op 22% stond.
 
conquer 2.0/runescape/banditi
Op die 3 games heb ik aardig wat uurtjes doorgebracht vroeger
 
Vroeger de goede oude tijden, toen je je ouders pc een week aan liet staan om een game via limewire te downloaden en je vervolgens alweer een Trojaans paard erbij had!:roflol:
 
Back
Naar boven