AndroidHealthClinic

RuneScape 2007!

Bezoekers in dit topic

Free gp plx
 
1v1 me dan noobs
1622750631825.png


Wanneer je meer abs op runescape hebt dan irl :(
 
De nieuwe rs heb ik echt niet gespeeld. Ben daar meteen mee gestopt toen ze met de EOC update kwamen aanzetten. Rip RS2 :(
Uiteindelijk was het wel nice en meer skill-based. Je bent continu bezig met veel verschillende abilities, switchen naar shields voor def abilities etc, en niet alleen attack > eten > soms prays switchen.
 



Deze guy zn filmpjes (er zijn meerdere youtubers die dit soort scam exposes enzo ook hebben)
Wel interessant, die scam groepen pakken tot 15K dollar per maand soms
 



Deze guy zn filmpjes (er zijn meerdere youtubers die dit soort scam exposes enzo ook hebben)
Wel interessant, die scam groepen pakken tot 15K dollar per maand soms
Yup, je had ook een paar clans die in bepaalde werelden de revenant caves in handen hadden. Die revs waren echt zeer goede money, dus aardig gewild. Iedereen die in de grot kwam werd meteen gekilled door die clans. De enige manier om daar dus te komen en money te maken was om die gasten flink veel geld te geven voor 'bescherming'. Zij verkochten al dat OSRS money overigens weer door voor irl money. Facking maffia praktijken op rs :roflol:

Het is trouwens ook bizar om te zien hoeveel Venezolanen het spel spelen puur en alleen om geld te verdienen, aangezien de economie van Venezuela zo fucked is.
 
Het is trouwens ook bizar om te zien hoeveel Venezolanen het spel spelen puur en alleen om geld te verdienen, aangezien de economie van Venezuela zo fucked is.
Ohja dat was ook nog een ding :roflol:
 
Prachtig dit:roflol:een runescape topic op een bodybuilding forum! Ja ik heb ook veel runescape gespeeld zowel pre eoc als de 2007 versie. Ben eigenlijk niet zo'n gamerd maar dat was toch wel een spel dat ik wel geregeld speelde als ik me eens een x verveelde. Vond trouwens ironman wel een vette gameplay kost alleen wel veel meer tijd.
 
Uiteindelijk was het wel nice en meer skill-based. Je bent continu bezig met veel verschillende abilities, switchen naar shields voor def abilities etc, en niet alleen attack > eten > soms prays switchen.
Nu moet het inderdaad best wel goed zijn, maar dat was het zeker in het begin niet. Snap sowieso de keuze niet om de core gameplay van het spel zo abrupt te veranderen. Velen speelden het ook juist om de simpliciteit van de core mechanics. Tegenwoordig is pken ook een stuk meer skill-based dan vroeger met al dat 1 tick combo eating, 1 tick switches en specs met de meest optimale account build. Vroeger maakte het allemaal geen donder uit want iedereen was slecht.

Nostalgie (en die muziek van vroeger ook :roflol:)
 
De nieuwe rs heb ik echt niet gespeeld. Ben daar meteen mee gestopt toen ze met de EOC update kwamen aanzetten. Rip RS2 :(
Same, gestopt met RS3, later nog wel een OSRS account aangemaakt waar ik heel weinig mee gespeeld heb. Sad times :(
 
gefeliciteerd! nog steeds alexv toch? al heel lang niet online gezien
Thanks man! Ik denk dat ik je per ongeluk uit m'n friendslist heb gehaald, want ik kan je ook niet terug vinden man... Wat is je RSN nu?
 
Thanks man! Ik denk dat ik je per ongeluk uit m'n friendslist heb gehaald, want ik kan je ook niet terug vinden man... Wat is je RSN nu?
main heet rock 0f ages, maar speel eigenlijk alleen nog op mijn ironman die momenteel iron lady s heet (doe atm veel wildy slayer en heb het idee dat pkers mijn spullen nu vaker laten liggen als ik dat vraag, op bv larrens keys na dan :roflol:)
 
doe atm veel wildy slayer en heb het idee dat pkers mijn spullen nu vaker laten liggen als ik dat vraag, op bv larrens keys na dan :roflol:
Dat is ook gewoon zo :roflol: . Ooit een dame leren kennen waar veel jongens bij gingen simpen. Zag er ook niet verkeerd uit, alleen als ze Fries ging praten was het tien minpunten. Maar die had oprecht 4 partyhats, waaronder een blauwe, van simps gekregen. Uiteindelijk met de verkeerde kerel geskyped en gehacked. Ze had gewoon ongeveer 10.000 euro aan in-game waarde. Deed helaas niets met m'n advies om het te verkopen, ze speelde het spel niet eens echt:roflol:
 
Wel grappig die filmpjes van scams,

Maatje van mij heeft een eigen private server en verdient best wat centen door custom models en items te designen en bouwen. Daarnaast verkopen ze ook in game geld wat je via paypal kan aftikken, absurd veel rijke lui kindjes die zo honderden per dag uitgeven.

Geld uitgeven aan een spel snap ik wel, vroeger ook vaak gedaan. Maar een private server. :emo:
 
Wel grappig die filmpjes van scams,

Maatje van mij heeft een eigen private server en verdient best wat centen door custom models en items te designen en bouwen. Daarnaast verkopen ze ook in game geld wat je via paypal kan aftikken, absurd veel rijke lui kindjes die zo honderden per dag uitgeven.

Geld uitgeven aan een spel snap ik wel, vroeger ook vaak gedaan. Maar een private server. :emo:
Enige reden dat Maplestory 2 nog leeft is puur door die 500 hardcore "kids" (gewoon diehard nerds) die er gewoon honderden per dag in gooien
Maar idd op een private server geld uitgeven is toch iets wat ik nooit van m'n leven zou doen
 
Enige reden dat Maplestory 2 nog leeft is puur door die 500 hardcore "kids" (gewoon diehard nerds) die er gewoon honderden per dag in gooien
Maar idd op een private server geld uitgeven is toch iets wat ik nooit van m'n leven zou doen
Runescape heb ik nooit gedaan. Maplestory (de eerste denk ik) wel op een private server. Misschien weer eens opstarten, was best lachen destijds als snapte ik er de ballen van. Ik speelde vroeger altijd Rakion, hele unieke f2p game alleen is het zwaar pay to win. Ergens op zolder ligt er wel een stapel van 100+ gebruikte walliekaarten. :roflol: Kon ik maar terug naar die tijd.
 
Back
Naar boven