- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 19%
****ing lul xD
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik doe nu ook maar 3 oefeningen voor schouders en ze groeien beter als voorheen.. Gooi die mp is uit je schema en vervang 'm voor pp..
Mp is toch voor mietjes.![]()
Klote dat je schouders kapoet zijn kerel, hoe train je achterkant, traps? of doe je dat niet? Je hebt nu 3 soort van gelijke oefeningen.
Ik zou btw een press oefening, een oefening voor de zijkant en eentje voor de achterkant nemen.
Owww, ik dach dat je blessure had kerel!
De oefeningen die je nu hebt gedaan zijn allemaal wat meer gericht op de bovenkant, uiteraard pak je ook wel wat achterkant mee maar bijvoorbeeld reverse pecdeck, reverse cable fly's dumbbell bentover raises zijn beter voor je achterkant.
Dumbbell of barbell front raise, voorkant schouders MP is ook veelal voorkant hoor.
Dumbbell of machine side raise, zijkant schouders
) Eenarmige cable oefeningen vind ik waardeloos. Dus dan word het Dumbbell Side Raises en Reverse Dumbbell Flyes.Yep ik ook slijmbeurs in beide schouders... nog steeds last van soms...
Goeie instelling dat je liever dumbbells dan machines gebruikt! oldskool![]()
Als je die 2 oefeningen er bij pakt dan noem ik het een goede schoudertraining![]()

Pp is idd met legdrive, waar door je dus meer gewicht kan pakken en meer gewicht hebt op de negatieve fase van de oefening tegen over een mp.
Ik zie er dus zeker een meerwaarde van in!
Dumbbell presses, Sideraises, Bentoverraises doe ik altijd, dan wissel ik MP en Nekpress vaak af en regelmatig pak ik frontraises mee.
mis nog eigenlijk iets van side raises oid?
edit: zie net je post hierboven