Fitness Seller

Rusty's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Die goodmornings pak je wel belachelijk zwaar :o
Beer uit men gym kan ze met moeite 3x5x60 pakken!
Volg je eigenlijk een strikt voedingsschemaof eet je maar wat?

Oh ja, is dat zo zwaar? Ik had nog zwaarder gekund, maar ik dacht, toch even de onderrug wat rust gunnen. Ik ga zo maar even een techniek-check doen om te kijken of ik het wel goed doe.

Had echt een super tight voedingsschema, eet nu wat losser maar krijg zeker weten genoeg binnen. Ik pak het oude schema weer op als ik weer wat meer structuur in m'n leven heb.

Mooie beentjestraining rusty!

Voelt saai hé.. deloaden. :D

Mwah, viel me alles mee. Ik zat natuurlijk hoger in reps waardoor het wel weer meeviel. Alleen SQ op deload, goodmornings iets lichter dan ik kon, de rest gewoon normaal getraint.. Had het tempo hoog liggen, was wel voldaan aan het eind van de training.

Ah oke oke.. Ik vindt het in elk geval 3x niks, heb gelukkig nooit het nodig te hebben. :)

Benchpress
1x8x60
1x5x80
1x5x85
1x5x90
1x5x95
1x5x105 (VPR)

Incline Dumbbell Press
1x8x30
2x8x32
1x7x32 (VPR)

Incline Flyes
1x8x18
3x8x20

Triceps Extension
4x8x15

Russian Twist
5x20 met 10 kg

Lekker getraind, ging lekker, borst nu goed moe.

Harde bench kerel, lekkere serie inclines er achter, cool!

wat betekend dat VPR ?

:trollface:

Lekker bezig :D En die russian twist is zeker voor je obliques?

Hoe komt het dat je incline db press zo laag is vergeleken met je bench?

Gratz met je pr trouwens ;) bodyweight bench pr is altijd naice

deftige bench man. Train je ook met gecontroleerde reps of flys ? Vind het gewicht wel wat laag vergeleken met die bench tenzij je goed contractie doet

Hoe komt het dat je incline db press zo laag is vergeleken met je bench?

Gratz met je pr trouwens ;) bodyweight bench pr is altijd naice

deftige bench man. Train je ook met gecontroleerde reps of flys ? Vind het gewicht wel wat laag vergeleken met die bench tenzij je goed contractie doet

Thanks. Goed dat jullie het zeggen van die DB press.. Zojuist ff wat filmpjes gecheckt en ik zak te ver door met m'n armen.. Ik ga onder de 90 graden met m'n armen, filmpjes die ik checkte gingen ze niet lager dan dat.. Kan dat het zijn?
En Su, wat bedoel je met gecontroleerde reps?

Tot 90 graden? De hoek van je bovenarm/onderarm neem ik aan? Mij lijkt tot dezelfde hoogte als dat je incline stang drukt tot je tepel

Trololol heb ik van een of andere gek hier op het forum geleerd.:D

Lekker bezig :D En die russian twist is zeker voor je obliques?

Pak je je hele buik mee. Enige abs oefening die ik doe, de rest vind ik allemaal klote. ;)

Tot 90 graden? De hoek van je bovenarm/onderarm neem ik aan? Mij lijkt tot dezelfde hoogte als dat je incline stang drukt tot je tepel

Ja. Ik laat de DB's zakken tot de as ervan gelijk zit met m'n tepels.. Maar nu zie ik al diverse filmpjes waarin ze niet verder gaan dan parallel met de borst.

http://www.youtube.com/watch?v=pFcU-d5uDmM

Deze gaat wel iets dieper.. (Grote Jap trouwens, damn)

Dat filmpje.... Ik stopte toen die kerel bij 0.58 zei dat je kan focussen op binnenkant en buitenkant borst.... En die traint ifbb pros wtf.

Ik laat de dumbbells trouwens dieper zakken dan de meesten, de dumbbell zit in een lijn met me chest (en ik probeer mijn onderarmen loodrecht op de grond te hebben) eigenlijk gewoon hetzelfde als dst je bij een normale benchpress de borst aantikt

Dat filmpje.... Ik stopte toen die kerel bij 0.58 zei dat je kan focussen op binnenkant en buitenkant borst.... En die traint ifbb pros wtf.

Ik laat de dumbbells trouwens dieper zakken dan de meesten, de dumbbell zit in een lijn met me chest (en ik probeer mijn onderarmen loodrecht op de grond te hebben) eigenlijk gewoon hetzelfde als dst je bij een normale benchpress de borst aantikt
hoezo reageert iedereen daar zo overdreven op? ik voel met bepaalde oefeningen binnenkant borst trekken.

Yeps, doe ik ook. Heb gewoon een zwakke chest denk ik.. Maar ik ga vooruit, ook de DBP was eigenlijk een VPR. En tja, van dat filmpje.. Ik luisterde niet, ik keek meer naar hoe die kerel het deed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven