XXL Nutrition

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Squat*

5x60
5x80
5x90
5x110
3x125
8x140 (VPR)

Overhead squat**

Weer op techniek geoefend.
6x20
6x40
6x50
3x60 (balans weg)

Seated Goodmorning
8x60
8x70
8x90
8x95

Chinups

5-5-5-4+1 ass.-5-5

* Had voor mezelf repout op 8 als doel, gehaald.
** Overhead Squat blijft lastig, erg moeilijk balans te houden. Helaas verloor ik deze bij 60, stang op steunen van squatrek gegooid. Te eigenwijs geweest om op laag gewicht te oefenen. Maar het komt wel.

Curls geskipt.

Ik zou persoonlijk een overhead squat niet in of in de buurt van een squatrack doen, behalve natuurlijk als je de halter wilt slopen. Kan je m beter gewoon op de grond laten vallen.
Goeie repout hoor.

Lekker man die repout.

Nice squats brah, congratz!:)

mirin squats

Ik zou persoonlijk een overhead squat niet in of in de buurt van een squatrack doen, behalve natuurlijk als je de halter wilt slopen. Kan je m beter gewoon op de grond laten vallen.
Goeie repout hoor.

Ik denk dat de sportschooleigenaar, toch al een jankerd, dan helemaal gek word. Dus het moet maar even zo.

Thanks! Heb de repout gefilmd, het uploaden naar youtube duurt eeuwen maar ik post 'm asap.

jij bent hard bezig rusty ! respek met eieren

lekkere repout!

Idd lekker bezig jij. Je gaat sowieso wel hard. Nice. Dedication, mooi iets.

Deze zijn al een stuk beter bro :). Zit denk nog wel wat verbetering in spanning bovenrug en ellebogen goed houden, of zie ik dat verkeerd?

zien er goed uit, goed op diepte ook

Netjes man! Zou alleen wel aanleren om kleinere stapjes te nemen na het unracken. Zakken zou ook nog iets rustiger kunnen (meer spanning opbouwen)

Deze zijn al een stuk beter bro :). Zit denk nog wel wat verbetering in spanning bovenrug en ellebogen goed houden, of zie ik dat verkeerd?

Ik ga idd een beetje voorover. Ellebogen staan zo comfortabel.

zien er goed uit, goed op diepte ook

Thanks

Netjes man! Zou alleen wel aanleren om kleinere stapjes te nemen na het unracken. Zakken zou ook nog iets rustiger kunnen (meer spanning opbouwen)

Zo groot waren de stappen toch niet? Lange benen hè. Ik zal er op letten de volgende keer.

zozo heel netjes kerel!

Nice squats!

1 klein dingetje dat opvalt is dat je je ellebogen helemaal naar achter hebt, probeer ze wat meer tegen je lichaam te houden zodat je meer spanning neer kan zetten.

Nice squats!

1 klein dingetje dat opvalt is dat je je ellebogen helemaal naar achter hebt, probeer ze wat meer tegen je lichaam te houden zodat je meer spanning neer kan zetten.

Merkte vandaag ook bij mijn squats nogmaals dat dit zeker niet voor iedereen geldt. Ik kan moeilijker spanning houden als mn ellebogen helemaal recht staan en langs mn lichaam en ik buig ook meer voorover.

Voor die spanning in je bovenrug misschien wat meer knijpen in de stang ?

Iedereen ziet de ellebogen, maar niet dat z'n hielen los komen? ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven