XXL Nutrition

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
180 x 7 is een theoretische 1RM van 217.. nice!

damn goed bezig

good squat rusty!

Elke maand een deload slaat nergens op.

Zie je training nu pas, harde shit.
ik doe ook na elke wendler cyclus een deload... kheb al meerdere blessures gehad dus ter preventie is het echt niet slecht voor mun lichaam .Dit lichaam moet nog ff mee

ik doe ook na elke wendler cyclus een deload... kheb al meerdere blessures gehad dus ter preventie is het echt niet slecht voor mun lichaam .Dit lichaam moet nog ff mee

Als jij je er goed bij voelt moet je het zeker doen, of het nodig is is een 2e.

Als jij je er goed bij voelt moet je het zeker doen, of het nodig is is een 2e.

Ligt er ook aan hoe je die deload invult he. Je kan bijv de main lifts deloaden en de assistance gewoon blijven pompen en/of minder sets zodat je wel het idee hebt dat je nog wat doet tijdens zo'n training. Beetje semi-deloaden..Het gaat er imho om dat je je CNS even een break geeft en geen 1rms en zware doubles en triples draait. Als je echt veel pijntjes heb kun je denk ik beter een volledige deload doen..

Ligt er ook aan hoe je die deload invult he. Je kan bijv de main lifts deloaden en de assistance gewoon blijven pompen en/of minder sets zodat je wel het idee hebt dat je nog wat doet tijdens zo'n training. Beetje semi-deloaden..Het gaat er imho om dat je je CNS even een break geeft en geen 1rms en zware doubles en triples draait. Als je echt veel pijntjes heb kun je denk ik beter een volledige deload doen..
ik draai altijd enkel warming up sets en beetje assistance licht

Ligt inderdaad aan veel factoren. Leeftijd, herstelvermogen etc spelen natuurlijk ook allemaal een rol. Een deload zoals jij hier schrijft kan ik me nog wel in vinden. Een volledige deload echter niet, met alleen warming up sets(niet elke maand tenminste). Het is maar net hoe je het woord deload interpreteert.

sterk gaat nog steeds vooruit

• Topic Starter Topic Starter
Pushpress*

5x35
5x40
5x50
5x55
3x60
12x70 (VPR)

Barbell Shrugs

10x130
10x140
10x150
11x165

EZ Skullcrushers**

8x35
6x45
6x40

Swiss Rack Skullcrushers

8x40
8x45

Rope Pulldown

1x8x45
2x8x50
1x12x50

* Techniek tips van Sjaak afgelopen zondag hebben echt geholpen, lekkere repout.
** Skullcrushers met EZ bar gingen klote, kon m'n handen niet goed kwijt. Met Swiss Rack ging het wel lekker.

Ik ga wél deloaden maar wel op deze manier. Compounds deloaden, de rest gewoon volle bak.

sterk gaat nog steeds vooruit

Thanks, gaat zeker lekker.

Laatst bewerkt:
Nice train brah, niks mis met die skulls.:D

Skulls, CGBP en dips will do the trick.:)

Nette training!

Wat bedoel je met 'ik kon mijn handen niet goed kwijt'?

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer lekker bij RPB bezig geweest. Minder gedaan als de voorgaande keren.

Log*

5x52,5
5x62,5
5x72,5
5x72,5
2x82,5 fail

Tire Flip**

8x360
8x360
8x360
8x360
8x380
8x380
8x380

Farmers Walk***

1x30x30m
1x60x30m
4x80x15m

Squat

6x60
6x80
6x100
6x110
3x120
3x130
3x140

Verder losse sets gedaan op diverse events/oefeningen.

* Log ging klote, 82,5 kreeg ik niet gelockt.
** Aantal tireflip wedstrijdjes gedaan, ging helemaal niet slecht.
*** Viel me vrij zwaar, op de meet liep ik vrij lekker met 100 kg

Was al met al weer een erg gezellige dag, lekker getraint.

Laatst bewerkt:
Goed volume op tire, ligt je wel. Voorderest kan het niet altijd een PR regen zijn, volgende keer komt log wel weer goed.

volgens mij vind je dat SM veel mooier dan PL of niet rusty?

Strongman is ook veel leuker om te doen, veel meer variatie imo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven