- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe ook na elke wendler cyclus een deload... kheb al meerdere blessures gehad dus ter preventie is het echt niet slecht voor mun lichaam .Dit lichaam moet nog ff meeElke maand een deload slaat nergens op.
Zie je training nu pas, harde shit.
ik doe ook na elke wendler cyclus een deload... kheb al meerdere blessures gehad dus ter preventie is het echt niet slecht voor mun lichaam .Dit lichaam moet nog ff mee
ik kom meestal sterker uit een deload dan dat ik er in gingAls jij je er goed bij voelt moet je het zeker doen, of het nodig is is een 2e.
Als jij je er goed bij voelt moet je het zeker doen, of het nodig is is een 2e.
ik draai altijd enkel warming up sets en beetje assistance lichtLigt er ook aan hoe je die deload invult he. Je kan bijv de main lifts deloaden en de assistance gewoon blijven pompen en/of minder sets zodat je wel het idee hebt dat je nog wat doet tijdens zo'n training. Beetje semi-deloaden..Het gaat er imho om dat je je CNS even een break geeft en geen 1rms en zware doubles en triples draait. Als je echt veel pijntjes heb kun je denk ik beter een volledige deload doen..
Ligt er ook aan hoe je die deload invult he. Je kan bijv de main lifts deloaden en de assistance gewoon blijven pompen en/of minder sets zodat je wel het idee hebt dat je nog wat doet tijdens zo'n training. Beetje semi-deloaden..Het gaat er imho om dat je je CNS even een break geeft en geen 1rms en zware doubles en triples draait. Als je echt veel pijntjes heb kun je denk ik beter een volledige deload doen..
Ligt er ook aan hoe je die deload invult he. Je kan bijv de main lifts deloaden en de assistance gewoon blijven pompen en/of minder sets zodat je wel het idee hebt dat je nog wat doet tijdens zo'n training. Beetje semi-deloaden..Het gaat er imho om dat je je CNS even een break geeft en geen 1rms en zware doubles en triples draait. Als je echt veel pijntjes heb kun je denk ik beter een volledige deload doen..