AndroidHealthClinic

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Iedereen ziet de ellebogen, maar niet dat z'n hielen los komen? ;)

woops :o Zal komen door z'n schoenen ofniet?

Edit: Na nog een keer goed kijken zie je dat je voeten af en toe wat naar binnen zakken + je hielen komen dus van de grond af. Zag bij de 1ste rep ook dat je knieën wat naar binnen leken te gaan omdat je voeten dus "doorzakken".

Dit zag je ook duidelijk op de wedstrijd bij jouw dus dat blijft iets waar je echt mee bezig moet zijn. Gewoon in je hoofd denken dat je je knieën naar buiten moet blijven persen en je voeten ook als het ware naar de wreef van je schoen duwt. Zal even het filmpje zoeken waar ze dat mooi uitlegden.

Laatst bewerkt:
nee, gewoon gewicht op je hakken houden en knieen naar buiten drukken.
hoewel voor deze squat stijl gewichthefschoenen wel beter zullen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
nee, gewoon gewicht op je hakken houden en knieen naar buiten drukken.
hoewel voor deze squat stijl gewichthefschoenen wel beter zullen zijn.

Ik merkte inderdaad ook dat m'n hielen loskwamen. Bij RPB wees K me er ook op dat ik m'n knieën naar buiten moet blijven drukken, ik let er op.
Binnenkort toch maar een paar mooie Power Perfects aanschaffen.

Denk niet dat die schoenen op magische wijze het probleem oplossen, okey je hielen kunnen niet meer omhoog maar dan verplaats je nogsteeds de druk niet goed toch? Of mis ik nu een stukje van de functie van een verhoogde hak.

Denk niet dat die schoenen op magische wijze het probleem oplossen, okey je hielen kunnen niet meer omhoog maar dan verplaats je nogsteeds de druk niet goed toch? Of mis ik nu een stukje van de functie van een verhoogde hak.

Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat ze beter bij deze squat stijl passen (high-bar, upright torso, diep) omdat je dan makkelijker de diepte haalt en zeker natuurlijker.

Training van gisteravond.

Benchpress - Paused*

5x40
5x50
5x60
5x75
3x85
9x95

Incline Dumbbell Press**

1x8x25
1x8x30
2x8x32

Facepulls

1x8x40
1x8x45
2x8x50

Dips

6x10

EZ Biceps Curl***

8x45
12x35
12x35
10x40
12x40

* Doel was 8x95, doel gehaald. Vanaf volgende week alleen CGBP, draagt meer over naar strongman trainingen.
** Had de bench onder hoek van 43 graden gezet om meer schouders aan te spreken.
*** ****ing pijn in m'n onderarm/pols met 45 kg. Gewicht verlaagd en maar wat meer reps gedaan.

Laatst bewerkt:
Nice train! Snap alleen die stapjes bij bench niet zo (zal wel schema zijn). 9*95 kg paused bench, druk je nu ook wel een mooi stukje meer dan 112,5kg :D

CGBP FTW.

Netjes die bench.

Bench word beter rusty! Keep it up!

BB-->PL-->Strongman

Weet je zelf nog wel wat je wilt?
Verder goede training bro!;)

sterke repout, je gaat zeker gainen op wendler maurits.

Bench word beter rusty! Keep it up!

Jazeker Ro, begint ergens op te lijken.

BB-->PL-->Strongman

Weet je zelf nog wel wat je wilt?
Verder goede training bro!;)

Er is altijd baas boven baas. Volle bak voor strongman nu.

sterke repout, je gaat zeker gainen op wendler maurits.

Ik ben qua kracht al hard vooruit gegaan (repouts). Top schema.

Deadlift*

5x75
5x95
5x115
5x150
5x160
7x180

BOR

8x65
8x80
8x90
8x95

Lat Pulldown

1x8x60
1x8x65
2x8x70

Dumbbell Curls**

1x8x16
3x8x18

* M'n repout doel was 6, 7 gedaan. Stuk hoger tempo als op het filmpje van vorige week maar nog steeds goede focus op techniek. Eerste werkset had overigens 140 ipv 150 moeten zijn.
** Nog steeds pijn in onderarm, beetje irritant.

Tot nu toe waardeloos gegeten, vanavond maar even goed junken.

Laatst bewerkt:
nette SQ met 8x140 al, idd zorgen dat je de knieen goed naar buiten drukt.

Dat je deadlift netjes is weet je natuurlijk al, maar die 95 kg BOR op reps is ook netjes hoor.
Toch maar een deload doen ivm je onderarm?

nette SQ met 8x140 al, idd zorgen dat je de knieen goed naar buiten drukt.

Thanks G, dat is inderdaad het grote aandachtspunt met de squat.

Dat je deadlift netjes is weet je natuurlijk al, maar die 95 kg BOR op reps is ook netjes hoor.
Toch maar een deload doen ivm je onderarm?

Thanks, en no way. Dat beetje pijn is voor mij geen reden voor deload. Verder voel ik me prima. Ik begin volgende week met cycle 2.

Deload staat gewoon in het wendler schema na elke cycle, dus als het zo uitkomt is die rust voor je onderarm nooit verkeerd.

Elke maand een deload slaat nergens op.

Zie je training nu pas, harde shit.

Laatst bewerkt:
Deload staat gewoon in het wendler schema na elke cycle, dus als het zo uitkomt is die rust voor je onderarm nooit verkeerd.

Staat er wel in maar als ik het niet nodig heb.. Allemaal verloren tijd. Ik herstel ook goed dus ik ga gewoon door.

EDIT: Had foutief aantal reps bij deadlift geschreven, had 7x180 ipv 5x180.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven