MuscleMeat

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aardig getraind kerel, mooie squats.

Jij 20, ik 24... Ik kan wel janken haha. Blij dat ik niks heb gedaan.

Doe je goed hoor rusty!!
Handig programma indeed, thnx!

• Topic Starter Topic Starter
Nouja het zal allemaal wel, ik begin er niet aan. :p
Die chick van jou viel nog best mee volgens mij:)

Bmi... Dat woord wil ik niet meer hoorden. Alsof dat ook maar enige indicatie over lichaamssamenstelling geeft. Vetpercentage was wel aan de hoge kant ja, maar toch 6,0/10. R is 4,0/10. Echt.

BMI is toch een best goede indicatie voor de gemiddelde niet sporter ;)

wtf op nieuw abbo

Vandaag ivm tijd training opgesplitst. Tevens SQ/DL met 10 ipv 5 kilo verzwaard, BP met 5 ipv 2,5 ivm de wedstrijd.

Squat*

1x8x60
2x8x100
1x7x115
2x6x115
1x5x120
1x5x125

Benchpress**
1x8x60
1x8x65
1x6x80
2x4x80
1x4x85
3x3x90

Triceps Extension
5x10x15

- Einde middagtraining -

Deadlift***
6x6x150

Biceps Dumbbell Curl
3x10x15
2x10x16

Chinups
6x4 met afzetten

Sit ups
4x20

* Moest eigenlijk low bar squatten, vind low bar echt niet fijn dus high bar gedaan. Na de wedstrijd opnieuw proberen. Ging lekker, diepte was goed, laatste set was ik echt kapot maar toch gehaald met goede techniek.

** Had me met m'n suffe kop vergist in het gewicht, dus een beetje een potje van gemaakt. Ging erg zwaar, tel rust op de borst blijft lastig. Zal helaas geen spectaculaire BP worden op de wedstrijd.

*** Nog steeds geen grip problemen. Had jongen van de gym met verstand van zaken die techniek spotte, ging allemaal goed.

Nu echt helemaal gesloopt, training wederom helemaal volgens schema gedaan.

Alles ligt wel aardig in verhouding qua kracht. 6 x 6 x 150 deads zonder gripfalen is ook nice imo

Nice training weer man, alleen misschien is t wel handig als je je op singles gaat concentreren voor de wedstrijd?

Superset je de 6x6 en de chins nou?

@randy singles had je al lang voor de wedstrijd moeten doen, niet een week er voor

Alles ligt wel aardig in verhouding qua kracht. 6 x 6 x 150 deads zonder gripfalen is ook nice imo

Thanks! Vind alleen de BP droevig.

Welkom! :)

Nice training weer man, alleen misschien is t wel handig als je je op singles gaat concentreren voor de wedstrijd?

Superset je de 6x6 en de chins nou?

Nee B, ik weet dat het de bedoeling is maar het was echt ontzettend druk bij de chinbar.

@randy singles had je al lang voor de wedstrijd moeten doen, niet een week er voor

@ Ryan: Wat Bart al aangaf.
Zit te denken om te openen met BP:100, SQ: 150, DL: 200

Lekker bezig geweest en succes met die wedstrijd man :D

gaan we daar nog footage van zien?

nice sit ups netjes !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven