Fitness Seller

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
deloads zijn de key man,
kheb de afgelopen 4 weken 2 vakanties gehad en meer PRs dan het afgelopen half jaar in zulke korte periode

Nog 1 weekje dan mag ik weer deloaden. Zal me zeker goed doen!

sick die beltless DL man. vind best aardige fsq zit zelf al te huilen met 70 kg ofzo

Thanks! En het is ff zoeken hoe je de stang het beste neer kan leggen dan gaat het best.

Goede DL, fsq ook paused gedaan? ;)

neem aan dat je ze paused zou doen met het oog op stones ??

Front squats, toch wel paused onderin he? ;)

Nee, niet paused gedaan haha. Ik blij met eerste keer FSQ tot 100 kg, komen jullie weer :roflol:

Military Press*

6x20
6x30
6x35
6x40
3x55
3x60
6x65

Benchpress (Paused)

8x20
5x50
5x80
5x85
5x90
5x100
4x100

Dips

3x8xBW+5 kg
1x8xBW+10 kg (PR)
1x10xBW+10 kg (PR)

Neck Press

8x20
5x50
5x55
5x55
5x60
5x60

* Weer matige repout op MP, gaat slecht vooruit. Heb trouwens de 2e set met 2,5 kg verhoogd en de laatste set met 5 kg omdat de 1,25 kg schijven ontbreken in de gym. Wilde ook niet 2 sets met hetzelfde gewicht doen.

Wilde shrugs gaan doen maar voelde alsof m'n lats van m'n lijf werden getrokken. Heb al 3 weken last van m'n lats, of in ieder geval daar in de buurt. Voelt alsof m'n ribben aan de achterkant gekneusd zijn, geen idee wat het is. Bij alles waar er spanning op m'n lats komt voel ik het. Dacht dat het wel weg zou trekken maar toch maar even na laten kijken want het is ****ing irritant.

Ik vind het nog steeds sterk kerel, MP gaat bij mij ook niet echt omhoog. Klote van je ribben man, mss ff naar de huisarts om te laten checken. Ik heb 2 keer mijn ribben gekneusd had en merkte het toen bij het in en uitademen al en bij niezen zakte ik door de grond van de pijn. Ik hoefde toen echt niet te denken aan trainen met gewichten zoals jij nu hebt gedaan, twijfel daarom ook of het gekneusde ribben zijn bij jou.

Thanks Bart! MP is een oefening die wat bij wel meer maar langzaam omhoog gaat.
Ik ga idd even langs de dokter. Ze zijn inderdaad niet gekneusd, heb ze ook eens gekneusd en dat voelde wel anders. Denk niet dat het iets ergs is, zit ergens gewoon een beetje vast denk ik.

hoop dat je er snel vanaf komt man, niks irritanter dan dat soort kwaaltjes

Misschien eerst even twee weken rust houden. Dan kan het ook wel over zijn. Dokters kosten ook maar geld.

Toch nog netjes bro' ;)

Ja, idd..even een stapje terug doen? Sucks, i know..maar toch..

Squat*

5x65
5x80
5x100
5x120
3x140
4x155

Goodmorning**

1x5x60
1x5x70
4x5x80

Chinups

5x5xBW

Hammer Curls

1x8x20
3x8x22

* Gelukkig betere repout als vorige week maar meer zat er even niet in.
** Goodmornings even wat lichter gedaan en goed op techniek gelet. Heb de neiging m'n knieën te veel te buigen.

Wilde na de squat sumo's doen maar hetzelfde gezeik met bovenrug als vorige week met de shrugs. Begin volgende week maar naar de chiro, wil deze Wendler cycle wel afmaken en van het weekend nog naar RPB.

hoop dat je er snel vanaf komt man, niks irritanter dan dat soort kwaaltjes

Misschien eerst even twee weken rust houden. Dan kan het ook wel over zijn. Dokters kosten ook maar geld.

Ja, idd..even een stapje terug doen? Sucks, i know..maar toch..

Thanks, maar daar heb ik precies helemaal geen zin in. Er zit even iets niet helemaal op z'n plek denk ik wat even recht gezet moet worden. Volgende week deload wat ook wel goed zal doen.

Thanks, verder gaat het wel lekker ja. Die idiote repouts heb ik niet meer maar komt ook omdat ik de 1RM's aangepast heb in Wendler waardoor alle sets zwaarder zijn geworden.

Toch niet verkeerd 4x155. Verstandig om af en toe naar de chiro te gaan, al is het alleen maar om te checken of alles nog goed staat. Heb je ook een foam roller om af en toe zelf wat te mobiliseren?

Thanks M en nee, zo'n ding heb ik niet. Zal er eens even naar kijken. Speel liever zelf doktertje dan dat ik er naartoe moet. :D

Close Grip Benchpress (Paused)

5x40
5x50
5x60
5x75
3x90
6x100 (PR)

Pushpress

8x20
5x65
5x70
5x75
5x80
3x85 (PR)

Incline Dumbbell Press

8x30
8x32
8x35 (PR)
8x35 (PR)

Dips

2x8xBW+10
3x10xBW+10 (PR)

Facepull

1x8x40
3x8x45

Goed om te zien dat de presses vooruit gaan, extra aandacht pays off.

6 x 100 al, damn brah. Sterk, mooie inclines ook!

PRachtig :D

Damn veel PRs, good train man!

Lekkere cgbp man!

Good job matey

Gaat ook lekker hier.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven