AndroidHealthClinic

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik hoop wel dat er iemand voor me kan filmen/foto's maken ja. Weet nog niet of ik aanhang mee krijg maar er is vast wel iemand die wil filmen.

Er komen genoeg lui van dbb dus er wordt ongetwijfeld gefilmd. Ikzelf ga ook een hoop filmen met me telefoon dus..

Mee eens, maar lijkt me toch wel handig om te proberen, zodat je idd je openers enz weet

Tja, Bart is een ervaren PL'er dus daar luister ik naar. Had er zelf ook al aan gedacht.
Houd de openers net onder m'n oude PR's, ik zie het van daaruit wel weer verder.
Verder vind ik het ook klote dat we allemaal oude rotzooi hebben in de gym, denk dat het gewicht van de schijven (met zo'n verragde rubber laag erover) ook niet meer is wat ze aangeven. BP zou ik zonder 1 tel rust meer kunnen, maar nu vind ik de 100 kg al spannend.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:00 ----------

Er komen genoeg lui van dbb dus er wordt ongetwijfeld gefilmd. Ikzelf ga ook een hoop filmen met me telefoon dus..

Nice!

Ik heb ook aanhang mee die filmen dus kunnen voor jou ook wel fixen ;p

Lekker volume!

Zag het hier nergens staan maar waar en wanneer is die wedstrijd dan?
En alvast veel succes!

16 juni is de wedstrijd. Werd trouwens zwaar verrot wakker. Zere strot, verkouden, moe, alles deed zeer. Gaat nu beter. Vandaag veel water tanken dan zeik ik het er wel uit.

Morguh Rusty.

Zieke shit ouwe, volgens mij heb ik dat ook!
Gister mezelf voorgehouden vroeg te gaan slapen en niet te trainen (die haal ik uiteraard in het weekend in dan).
Word ik gebeld door zo'n gast van de gym die ik blijkbaar heb vertelt dat ik met 'm mee zou trainen. Via, via, via m'n nummer kunnen regelen.
"Ewa jongah, kommie nog trainuh dan of nieee? Ik haal je wel op sgoe?!"
Okayface.jpg

Was uiteindelijk wel 'n lekkere training :D

Vraag bij je huisarts om "desloratadine ratiopharm 5mg" als je erg last heb van hooikoorts en overgevoeligheid, zal zo nog wel ff een pic posten

Vraag bij je huisarts om "desloratadine ratiopharm 5mg" als je erg last heb van hooikoorts en overgevoeligheid, zal zo nog wel ff een pic posten

Thanks! Gek genoeg is het nu redelijk weggetrokken. Alles doet nog wel zeer maar dat zal wel door de training van gisteren komen. ;)

Net gepost in een ander topic: Cirrus of aerius halen, verder nasonex neusspray.
Wel opletten als je topsport doet ofzo, want die shit doet een belletje rinkelen op dopingtests :p
Aangezien ik op deze pagina iets las van een wedstrijd ofzo?

Die cirrus is trouwens ook ****ed up voor je eetlust, zit een soort van efedrine ofzo in.

Net gepost in een ander topic: Cirrus of aerius halen, verder nasonex neusspray.
Wel opletten als je topsport doet ofzo, want die shit doet een belletje rinkelen op dopingtests :p
Aangezien ik op deze pagina iets las van een wedstrijd ofzo?

Die cirrus is trouwens ook ****ed up voor je eetlust, zit een soort van efedrine ofzo in.

Ik kijk het wel aan, wil niet direct naar de medicijnen grijpen. Lichaam is sterk genoeg het zelf weg te vechten.

Ik kijk het wel aan, wil niet direct naar de medicijnen grijpen. Lichaam is sterk genoeg het zelf weg te vechten.

Als je niet naar de medicijnen wilt grijpen zou ik bij de apotheek de
"Rhino-Horn" kopen. Is een vaag ding waar je je holtes helemaal mee schoon maakt, kost wel een tientje ofso maar je hebt er wel profijt van.

Dat is net het probleem met hooikoorts :p
Het is een onnodige verdedigingsreactie van het lichaam op stoffen van buitenaf. Als je hooikoorts hebt, denkt je lichaam dat hij tegen een ziekte moet vechten, terwijl dit niet zo is. Die medicijnen zorgen er gewoon voor dat je lichaam dit niet doet en de pollen vrolijk rond laat vliegen.

Ik zou willen dat het hooikoorts was. Hele nacht wakker gelegen van de pijn in spieren/gewrichten, koppijn, verkouden, gewoon kei-harde griep. Nog nooit zo erge griep gehad als nu, juist nu ik over 2 weken wedstrijd heb.. Maar goed, niks aan te doen, hopelijk kan ik zaterdag weer trainen.

al z'n 15 jaar alle verschillende middeltjes geprobeerd die hier zijn genoemd tegen hooikoorts.

het enige wat gewerkt heeft is een immunisatiekuur waar ik nu mee bezig ben

Het is geen hooikoorts, het is griep. Kan me ook niet herinneren dat ik ooit griep als dit heb gehad. Hopelijk kan ik zaterdagochtend trainen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven