dannyh1983
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterk man, diepte is wel zozo..
Je houdt je ellebogen ook wel extreem ver naar achter lijkt het?

Diepte is volgens mij op parallel? Nice training verder..
sterke squats kerel! Iets dieper dan hoe ik ze doe bij de 150 kg maar of je al PL approve squat daar weet ik niet, ik ben geen expert daarin. Ik vind het knap in ieder geval
Benchpress
8x20
8x60
5x70
5x80
5x85 (super wide grip)
5x90 (super wide grip)
5x100
Heb nu gebenched zoals DG80 mij dat uitgelegd heeft afgelopen zaterdag. Heel stuk zwaarder moet ik zeggen. Tevens wat geprobeerd mbt grip. Nooit wijder gebenched dan pinken op de ring, nu met wijsvinger op de ring. Lastig maar ik blijf op deze manier trainen.
Dat is hardcore! En dan ook nog mixed grip natuurlijk.Heb je de eelt op Rusty zijn klauwen wel eens gezien.

Door die k*t telefoon waarschijnlijk een keer per ongeluk mijn abbo op jouw log verwijderd.
Gewichten komen vanzelf man! Straks ga je gewoon door dat plafond heen waarop je bleef hangen.
Was zekers weer gezellig in Baarn!
Triple ply straps.Dat is hardcore! En dan ook nog mixed grip natuurlijk.

gelukkig ben jij ook nog enorm snel op de looponderdelenDus als ik het goed begrijp heb ik 15 dec helemaal geen concurentie met de deadlift, das 1 event in de pocket dan
Nah grapje hoor eerst maar eens zien, wie weet ben ik wel ****ed die dag, ga er niet van uit though![]()

gelukkig ben jij ook nog enorm snel op de looponderdelen![]()