XXL Nutrition

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kijk dat zijn nog es squats!!!

Diepte is volgens mij op parallel? Nice training verder..

sterke squats kerel! Iets dieper dan hoe ik ze doe bij de 150 kg maar of je al PL approve squat daar weet ik niet, ik ben geen expert daarin. Ik vind het knap in ieder geval

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
Sterk man, diepte is wel zozo..
Je houdt je ellebogen ook wel extreem ver naar achter lijkt het?

Klopt, lastiger om op diepte te komen als ik zo smal sta. En van die ellebogen klopt, heb het anders geprobeerd maar de stang ligt gewoon solid op m'n traps als ik m'n ellebogen zo houd.

Kijk dat zijn nog es squats!!!

Thanks! Is ook de oefening die altijd prima gaat, no matter what. :)

Diepte is volgens mij op parallel? Nice training verder..

Ja idd, nog ff aan diepte werken.

sterke squats kerel! Iets dieper dan hoe ik ze doe bij de 150 kg maar of je al PL approve squat daar weet ik niet, ik ben geen expert daarin. Ik vind het knap in ieder geval

Thanks Bart! Denk dat het er erg om zou hangen of het PL approved is maar komt wel goed op korte termijn.

• #1.005
Pull

Deadlift

8x20
6x70
3x120
3x150
3x180
3x180
3x180

Nog maar even rustig aan gedaan ivm rug.

Pullups

5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW

Seated Row

8x95
8x95
8x95
8x95

Front Wide Hammergrip Pulldown

8x85
8x85
8x85
8x85

Biceps Curls

8x22
8x22
8x22
8x22

Tevreden met de training, zeker aangezien ik op het werk wederom pijn had in m'n rug, ook weer als ik gewoon stond.

trek jij die 180 met straps of zonder?

Benchpress
8x20
8x60
5x70
5x80
5x85 (super wide grip)
5x90 (super wide grip)
5x100

Heb nu gebenched zoals DG80 mij dat uitgelegd heeft afgelopen zaterdag. Heel stuk zwaarder moet ik zeggen. Tevens wat geprobeerd mbt grip. Nooit wijder gebenched dan pinken op de ring, nu met wijsvinger op de ring. Lastig maar ik blijf op deze manier trainen.

Door die k*t telefoon waarschijnlijk een keer per ongeluk mijn abbo op jouw log verwijderd.

Gewichten komen vanzelf man! Straks ga je gewoon door dat plafond heen waarop je bleef hangen.

Was zekers weer gezellig in Baarn!

Jij ook al si....

Goeie squats wel

180 zonder straps lijkt me?

• #1.013
trek jij die 180 met straps of zonder?

Ik ga altijd voor strapless. :D
triumph-strapless-bh-triumph-ultra-soft-shaper-wd-color-zwart-size-90-10425442.jpg

Door die k*t telefoon waarschijnlijk een keer per ongeluk mijn abbo op jouw log verwijderd.

Gewichten komen vanzelf man! Straks ga je gewoon door dat plafond heen waarop je bleef hangen.

Was zekers weer gezellig in Baarn!

Maakt niet uit bro, kan gebeuren! En wat je zaterdag al zei, afbouwen>techniek aanleren>dikke bench. En inderdaad, hoop dat je snel weer komt!

Triple ply straps. :D Dat is hardcore! En dan ook nog mixed grip natuurlijk.

Ik baalde echt dat de quadriple ply's uitverkocht waren, eigenlijk is triple voor pussies. :o

Jij ook al si....

Goeie squats wel

Ja het is echt vaag. Sta nu de hele dag steenkool te scheppen op werk, ****ing pijn aan m'n rug. Met squatten/deadliften weer helemaal geen last maar als ik dan een tijdje gestaan heb krijg ik weer last. Ik ga me er verder dus niet meer druk om maken.

ssst dat komt door het fappen!

Je weet tegen wie je het hebt toch? :D

Straps for life :trollface: dg80??

Dus als ik het goed begrijp heb ik 15 dec helemaal geen concurentie met de deadlift, das 1 event in de pocket dan :p

Nah grapje hoor eerst maar eens zien, wie weet ben ik wel ****ed die dag, ga er niet van uit though :)

Zeker zonder straps!!
Pas bij hele flinke gewichten :wl:

:roflol: ik zeg niks meer.....

Dus als ik het goed begrijp heb ik 15 dec helemaal geen concurentie met de deadlift, das 1 event in de pocket dan :p

Nah grapje hoor eerst maar eens zien, wie weet ben ik wel ****ed die dag, ga er niet van uit though :)
gelukkig ben jij ook nog enorm snel op de looponderdelen ;)

gelukkig ben jij ook nog enorm snel op de looponderdelen ;)

Hehe, vooral de laadrace zal tegenvallen.
Zeg ook : das 1 onderdeel in de pocket, over de rest zwijg ik nog maar even.

Hoewel ik de medley wel zie zitten... wat ik trager ben op farmers en eventuel yoke maak ik wel goed op de tireflips :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven