MuscleMeat

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hehe, vooral de laadrace zal tegenvallen.
Zeg ook : das 1 onderdeel in de pocket, over de rest zwijg ik nog maar even.

Hoewel ik de medley wel zie zitten... wat ik trager ben op farmers en eventuel yoke maak ik wel goed op de tireflips :)
ik heb net een beetje door jullie trash talk gezwats op facebook heen gelezen - erg vermakelijk hehe. het belooft in ieder geval een leuke wedstrijd te worden! mooi dat willem nu trouwens wel weer mee kan doen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Zercher Squat

5x20
5x60
5x70
5x75
5x80
5x85
5x90

Nice oefening, eerste keer dat ik 'm deed. Het squatten is geen probleem, het wennen aan het gewicht op je armen is lastiger. :D

Sumo Deadlift

8x70
8x100
8x100
8x100
8x100

Ik las in DG80's log dat hij ze ook deed om een goede reden, dus ik nu ook.

Incline Dumbbell Press

8x34
8x36
8x38
8x38

Machine Shrugs

20x200
20x200
20x200
20x200

Zeker zonder straps!!
Pas bij hele flinke gewichten :wl:

Inderdaad!

gelukkig ben jij ook nog enorm snel op de looponderdelen ;)

:roflol:

Hehe, vooral de laadrace zal tegenvallen.
Zeg ook : das 1 onderdeel in de pocket, over de rest zwijg ik nog maar even.

Hoewel ik de medley wel zie zitten... wat ik trager ben op farmers en eventuel yoke maak ik wel goed op de tireflips :)

Hoe groter je bek hoe meer zeer het doet als je er op flikkert. :D

ik heb net een beetje door jullie trash talk gezwats op facebook heen gelezen - erg vermakelijk hehe. het belooft in ieder geval een leuke wedstrijd te worden! mooi dat willem nu trouwens wel weer mee kan doen!

Ben benieuwd inderdaad.

nog steeds goed bezig jongen;) komt wel goed met jou!

Zercher Squat

5x20
5x60
5x70
5x75
5x80
5x85
5x90

Nice oefening, eerste keer dat ik 'm deed. Het squatten is geen probleem, het wennen aan het gewicht op je armen is lastiger. :D

Zo'n pussypad is dan best fijn. Kan je die dingen tenminste nog ergens voor gebruiken.

nog altijd erg goed bezig hier :thumb: en je had toch gezeik aan je lats tijdje terug, is dat inmiddels weg?

flink gewerkt weer, mooi drukwerk met die 38`s en harde shrugs! Wat is die goede rede mbt die SDL?

• #1.028
Zo'n pussypad is dan best fijn. Kan je die dingen tenminste nog ergens voor gebruiken.

Dat is eigenlijk wel een goed idee ja, nooit gedacht dat ik dat ding ooit aan zou raken zonder 'm vervolgens een slinger te geven. :D

nog altijd erg goed bezig hier :thumb: en je had toch gezeik aan je lats tijdje terug, is dat inmiddels weg?

Ja ik heb het ingeruild voor een hoop ander leuks. :D

flink gewerkt weer, mooi drukwerk met die 38`s en harde shrugs! Wat is die goede rede mbt die SDL?

Thanks Bart! Het wordt onderhand tijd voor 40's maar dat zat er gisteren niet in. SDL ben ik gaan doen omdat je andere spieren aanspreekt (en dat voel ik) plus dat ik nog wel wat massa op de beentjes kan gebruiken.

Ach we kennen alkaar toch allemaal, dan kan je elkaar toch wel een beetje opjutten? :p

Ik heb geen gevoel voor humor, weet je toch?:rolleyes:

Trouwens, de trainingen zijn de laatste tijd een beetje apart zoals jullie zien. Zit nu op een andere werkplek waar het werk fysiek zwaar is en onder vrij extreme omstandigheden. Ook de tijd en de zin om te eten ontbreekt regelmatig. Het demotiveerd niet en is de zin om te trainen er altijd, alleen de energie/kracht is wat sneller op. Ben wel bezig met ander werk maar het is nu even zoals het is. :)

• #1.029
Push

Squat

8x20
8x20
6x70
3x100
3x120
3x140
1x160 wtf
3x150
2x150 wtf
3x140

Strict Press

8x57,5
8x57,5
8x57,5
8x57,5

Benchpress

8x20
5x60
5x80
5x80
5x85
5x85
5x85

Puur op techniek zoals DG80 het me uitlegde. Techniek was scherp.

Cable Crunches

8x40
8x40
8x40
8x40

Wederom k*ttraining om de bekende reden. :mad:

das balen kerel...

Hoe is met de onderrug nu dan Maurits? Al enige verbetering of nog steeds even waardeloos?

grrrrrrrrrrrrrrrr

Waarom ga je niet wat lichter naar meer hh tot die rug helemaal sterk is?

• #1.034
Pull

Deadlift

4x20
5x70
5x120
3x120
3x140
3x170
3x190
3x190
3x190

M'n trainingsmaatje merkte op dat ik m'n kont te hoog houd bij de liftoff. Toen ik mijn kont lager hield had ik veel betere spanning op m'n bovnerug. Was wel zwaar voor m'n hams, dus die moeten even aangepakt worden - wat waarschijnlijk ook m'n squat ten goede gaat komen.

BOR

8x50
8x70
8x70
8x70
8x70

Met lichter gewicht, stricte vorm en geen last van m'n rug.

Pullups

5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW

Wide Hammer Grip Front Pulldown

8x80
8x80
8x80
8x80

Dumbbell Curl

8x22
8x22
8x22
8x22

EZ Bar Curl

12x40
12x40
12x40
12x40

Shit happens man!

Hoe is met de onderrug nu dan Maurits? Al enige verbetering of nog steeds even waardeloos?

Ja nog wel last, maar niet constant. Werk is op het moment echt ****ing zwaar waardoor ik fysiek nogal gesloopt ben na trainingsdag, vooral m'n rug. Zijn dus geen rugklachten maar meer vermoeide rug.

:D

Waarom ga je niet wat lichter naar meer hh tot die rug helemaal sterk is?

Zoals ik net al zei, rug is niet stuk maar gewoon moe.

Fit maken die rug dan!! ;)

M'n trainingsmaatje merkte op dat ik m'n kont te hoog houd bij de liftoff. Toen ik mijn kont lager hield had ik veel betere spanning op m'n bovnerug. Was wel zwaar voor m'n hams, dus die moeten even aangepakt worden - wat waarschijnlijk ook m'n squat ten goede gaat komen.

Hehe, in mijn notificatiemail staat het anders geformuleerd... viespeuk :P

• #1.037
Getraind @ SMTL

Log - kleine log

5x55
5x55
5x55
5x65
3x75
3x85 PR
3x90 PR
1x95 PR
Fx100 (wel clean)
Fx100 (wel clean)

Geen idee hoe het kan dat ik ineens een PR van +10 kg pak, na maandenlange stilstand. Allicht de 4 dagen rust deze week en misschien is de kleine log om een of andere reden makkelijker.

http://www.youtube.com/watch?v=38r-oUx5t_0

Axle Cleans

32 kg 8x powerclean
62 kg 5x powerclean
70 kg 2x powerclean+3 cleans vanaf belt

Even nog een beetje licht geoefend voor volgende week.

Farmers Walk - 110 kg

25 m PR
25 m
25 m
25 m

Soort van estafetterun met z'n 5en, ong. 1 minuut rust tussen de runs.

Viking Press

4x70 kg
4x70 kg
5x60 kg
5x60 kg
6x leeg

Totaal andere VP als in Baarn, loodzwaar ding en moet hier echt even op gaan oefenen want gebruikte dip met knieën voor de lockout en dat mag dus niet.

Stones

3x90 kg @ 110 cm
2x120 kg @ 110 cm
1x120 kg @ 110 cm
1x120 kg @ 110 cm
1x120 kg @ 110 cm

Was een leuke training, lekker getraind, sterke gasten daar.

Haha vertel dat maar even aan m'n baas. :D

Hehe, in mijn notificatiemail staat het anders geformuleerd... viespeuk :P

Oh ja joh? :p

Log is baas.

Dikke PR's op die log man, ikzelf vind het maar een k*tding dus zeker niet slecht !

Die farmers waren back 2 back maar estafetterun klinkt ook wel bruut, was ook nice om je te zien bijten erop :D

Dikke logs man! gratz!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven