XXL Nutrition

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is dat die 95 kg op film? Want die druk je nog mooi uit met je schouders!

Ik vind die kleine log ook stukken makkeljjker, maar evegoed netjes man

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044

Thanks!

Dikke PR's op die log man, ikzelf vind het maar een k*tding dus zeker niet slecht !

Die farmers waren back 2 back maar estafetterun klinkt ook wel bruut, was ook nice om je te zien bijten erop :D

Oh, ik dacht dat B2B met z'n tweeën was. Waren echt fijne handvaten op die farmers idd. :D

Is dat die 95 kg op film? Want die druk je nog mooi uit met je schouders!

Is inderdaad de 95, de 100 lukte helaas net niet.

Ik vind die kleine log ook stukken makkeljjker, maar evegoed netjes man

Ja dat zal idd wel verklaren waarom ik ineens zoveel meer doe dan normaal.

Wacht maar tot je de grotere gewend bent, die is echt veel fijner ;)

Hahaha ik hoorde dat jij weer de enige bent die hem lastiger vind Sanca. :D

Damn man, iedereen heeft van het weekend ineens zijn log PR aangescherpt... Jij, Sven, Marc... Fokking bazen allemaal !

You beast!

Damn man, iedereen heeft van het weekend ineens zijn log PR aangescherpt... Jij, Sven, Marc... Fokking bazen allemaal !

Ik heb hem niet aangescherpt hoor alleen me PR strict gedrukt;).

Jij had het ook kunnen doen maarja je was er niet hè want het was te koud...:trollface:

Hij geeft je een compliment en dan kom jij met je trollface actie. Lekker aardig weer MP boy.

95 ziet er redelijk easy uit, congratz ook nog! En Hans ja hebt wel wat gemist man..epic anabolic boost door de kou haha!

• #1.051
Vandaag was the Battle of the Rookies @ RPB.

Onderdelen:
- Axle Clean & Press. Max reps in 90 seconden
- Deadlift, last man standing
- Medley. 93 kg farmers, 250 kg yoke, 2 flips 270 kg tire en 1 flip 380 kg tire
- Natural Stones laadrace
- Viking Squat 160 kg voor reps in 90 seconden

Axle C&P ging best lekker. Merkte wel dat ik m'n benen te weinig had opgewarmd dus legdrive was niet optimaal. Ik had het geluk dat ik als laatste mocht, Marc had 8 reps dus ik had er 9 nodig om als eerste te eindigen op dit onderdeel.
9 reps gedaan en toen gestopt.

Deadliften ging prima, Sven en ik hadden beide 210 getrokken. Sven ging voor 215, ik voor 220 waarmee ik het onderdeel zou winnen. Geen PR, had nog over maar was voldoende om eerste op dit onderdeel te worden. Vorm was volgens mij niet al te best, enige waar ik aan denk is dat het gewicht van de grond moet. ;)

Bij de Medley waren Sven en Marc de grootste tegenstanders, beiden erg goed in yoke. Normaal ben ik niet zo snel op yoke en farmers maar vandaag ging het als een speer. De tireflips gingen easy, ook met de zware band. Sven en Marc deden de farmers/yoke/270 tire ook snel. Ik had een tijd geleden al een behoorlijke tijd getraind met de 380 tire, dit was mijn voordeel. De rest had er erg veel moeite mee waardoor ik ook op de medley won.

De natural stones laadrace was leuk. Had geen moeite met de gewichten van de stenen waardoor het snel ging, ook op dit onderdeel eerste geworden.

Viking Squat was ZWAAR. M'n benen waren al behoorlijk moe van de voorgaande onderdelen. Het is een aparte manier van squatten, had het nog nooit eerder gedaan. De meesten hadden er veel moeite mee maar Marc ging als een achtelijke tekeer en eindigde op 22 reps.
Ik was er bij de 8e rep eigenlijk al klaar mee, was kapot maar de rest motiveerde me. Was compleet gesloopt toen ik Gijs hoorde zeggen "Wil je dit onderdeel ook winnen of niet?" Dat was net wat ik nodig had, geëindigd op 23 reps op 1:29:27. Squats waren niet om aan te zien overigens. :D

Alle 5 de onderdelen gewonnen, echt nice. Was erg blij aangezien ik de afgelopen tijd toch wel in een dip zit qua trainen.
Was gezellig zoals altijd en altijd mooi hoe iedereen mekaar over de grens heen sleept. Meerdere momenten gehad dat ik stond te kijken dat iemand toch nog de oefening afmaakte ondanks dat ie er al totaal doorheen zat. Top gewoon. Iedereen heeft er hard voor geknokt.

Er zal wel wat in de lucht hebben gezeten denk.

Thanks! :D

95 ziet er redelijk easy uit, congratz ook nog! En Hans ja hebt wel wat gemist man..epic anabolic boost door de kou haha!

Tja, kan het nog steeds niet geloven dat het echt 95 kg was. Alex ging 'm nog nawegen dus dan gaan we het horen.

Laatst bewerkt:
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah buddy

Bazen shit.

Super man !!

Gefeliciteerd!

Epic bazenshit laten zien vandaag Maurits en terechte winnaar natuurlijk! Was een mooie dag zo samen!

goed man

• #1.058
  • #1.059
Ondanks dat ik kapot was van de wedstrijd toch gaan trainen.

Squat

8x20
8x50
8x70
5x100
3x120
3x140
5x100

Benchpress - Paused

8x50
5x60
3x100
5x90
5x90
5x90

Techniek was goed.

Seated MP

8x40
8x40
8x50
8x50

Wide Hammergrip Front Pulldown

8x75
8x80
8x85
8x80

Dumbbell Curl

8x20
8x20
8x22
8x22

Facepulls ss Triceps Rope Pulldown

8x45 - 8x20
8x45 - 8x25
8x45 - 8x20
8x45 - 8x20

Heb het allemaal redelijk licht gehouden, de spierpijn zat er nog goed in.

Ik stond ook alweer te trainen met een gekneusde hand, epic motivatie.
Goed bezig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven