AndroidHealthClinic

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Das inderdaad stijl vriend! Gewoon gaan trainen

lekker bezig man! top!

Mooi man alle onderdelen gewonnen, leuk zo'n wedstrijdje.

ik mis vids

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.065
Ik stond ook alweer te trainen met een gekneusde hand, epic motivatie.
Goed bezig.

Wat heb je met je hand gedaan?

Mooi man alle onderdelen gewonnen, leuk zo'n wedstrijdje.

Thanks!

Das inderdaad stijl vriend! Gewoon gaan trainen

Thanks, heb een drukke week dus ik weet niet hoeveel ik kan trainen dus het moest wel even.

Ik ook, maar die komen eraan. Sjaak kennende maakt hij er een vette compilatie van. :)

Wist ik het maar Mau, met de wedstrijd ergens verkloot.

flinke training kerel, nice work!

Haha gister al weer getraind, nice Mr. numero uno..

• #1.069
  • #1.070
Nog ff een filmpje van de wedstrijd, als Sjaak de video heeft geëdit volgt de rest. Dit is de 220 DL. Ziet er niet uit maar het enige waar ik aan kon denken is dat de stang van de grond af moest. :D
Er was ruimte voor meer maar dit was voldoende om dit onderdeel te winnen.

http://www.youtube.com/watch?v=XZl3mcNLsME

Goei filmpke !! Gaat ng best snel omhoog ook!
Wat is je 1rm?

• #1.072
Goei filmpke !! Gaat ng best snel omhoog ook!
Wat is je 1rm?

Heel lang geleden 220 kg gedaan, daarna niet meer gemaxt op DL. Toentertijd was het met dikke hitch dus zeker wel vooruit gegaan. 17 februari bij de SMTL Wintercompetitie lijkt me een mooie dag om de nieuwe max op te zoeken. :)

Heel lang geleden 220 kg gedaan, daarna niet meer gemaxt op DL. Toentertijd was het met dikke hitch dus zeker wel vooruit gegaan. 17 februari bij de SMTL Wintercompetitie lijkt me een mooie dag om de nieuwe max op te zoeken. :)

Ik ben erbij :)

I know! Geen idee hoever ik kom, bepaalde onderdelen nog nooit gedaan maar vind het sws leuk om mee te doen. Ben trouwens dag 2+3 in, dag 1 was te kort dag voor me.

Ja hier hetzelfde en ook alleen dag 2 en 3. Wordt wel gezellig

ik ga het zwaar krijgen op die wintercompetitie tegen je , ik ben niet in vorm, maar zal mijn uiterste best doen om jou ten onder te brengen :D

:trollface:

Spannend!

Ik doe ook mee dus kijk maar uit Aron :p

• #1.080
Deadlift

8x70
5x120
3x150
1x170

Had bij de 120 al ****ing veel pijn bij m'n SI, bij de 170 was het helemaal klaar.

Benchpress

8x20
8x70
3x90

Bij de 90 pijn in m'n armen, klaar ermee.

Legpress 45%

8x100
8x150

Daar was dat fijne SI weer, klaar.

Toen maar wat schijven door de gym getrapt en gekapt, was er helemaal klaar mee.
Binnen 2 weken hoop ik te horen of ik ander werk krijg, als dat doorgaat kan ik eindelijk weer lekker knallen zonder fysiek gesloopt te zijn na een werkdag.

Heb in ieder geval wel veel zin in de wedstrijden in jan+feb. :)

ik ga het zwaar krijgen op die wintercompetitie tegen je , ik ben niet in vorm, maar zal mijn uiterste best doen om jou ten onder te brengen :D

:trollface:

Nee ik ben lekker in vorm met m'n BW (don't ask :D)en m'n rug. Maar ga er in ieder geval wel full force tegenaan met de wedstrijd! :)

We gaan het meemaken.

Ik doe ook mee dus kijk maar uit Aron :p

:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven