Lumey
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Zijn ze bang dat je op ze gaat zitten? Of voor je matties?
voor roxxe zn pipa
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn ze bang dat je op ze gaat zitten? Of voor je matties?

OMG Tractortje
Die is echt nasty!!nee hoor, nooit problemen

n*ger en tatas die stoer doen smack ik gewoon kk hard op de stoeprand
Ik word niet voor niets mister macho genoemd!

ik heb idd wel eens ruzie gehad eerder met de bijbehorende alcohol op. de laatste keer weet ik nog goed (door de bekeuring die er op volgde) ik liep met een maat van me trug naar huis, en toen zag ik een kerel ruzie met zijn vriendin maken bij hun zelf in de duuropening (er zaten vrienden van die gast binnen) wij er wat van zeggen dat hij zijn vriendin met rust moest laten, en toen maakte hij een onverwachte beweging met zijn arm tegenover mijn maat dus ik er op af boem bam klets daar lag hij mijn maat schop hem zijn huis in die vriendin schreeuwen en wij liepen weg. maar toen was het nog niet gebeurt. er kwamen 4 man achter ons aan rennnen met veel geschreeuw mijn maat zo van het is wij of zij die de klappen krijgen. ik zo van okeej laat ze maar komen. mijn maat gooit een groote grinttegel kapot en we hadden ieder een helft boem bats kleng mijn maat sloeg een zo'n vet tot bloedens aan toe uit zijn kop. en er vliegt een ander op hem af en 2 vlogen op mij af (ik had ondertussen mijn steen weg gegooid) maar goed ze begonnen niet veel want ik kan wel redelijk vechten als het er op aan komt (als ik een tik krijg zeg ik altijd harder harder ook al krijg ik ze en win ik het niet). de een kreeg een elleboog en die was dus al direct wazig voor zijn ogen en die ander dee maar niets en ik verder ook niet. en toen kwamen er anderen aan die ons uitelkaar haalden. uiteindelijk een week of 2 later 600euro bekeuring van justitie sins dien heb ik nooit meer gevochten

Wat heb je aan een ouderwetse straat gevecht als messen en vuurwapens meer normaal is dan uitzondering.
om toe te geven heb ik er spijt van dat ik me eerder wel eens zo misdragen heb. ik denk dat ik binnenkort naar dr phil ga om er over te praten
ik heb idd wel eens ruzie gehad eerder met de bijbehorende alcohol op. de laatste keer weet ik nog goed (door de bekeuring die er op volgde) ik liep met een maat van me trug naar huis, en toen zag ik een kerel ruzie met zijn vriendin maken bij hun zelf in de duuropening (er zaten vrienden van die gast binnen) wij er wat van zeggen dat hij zijn vriendin met rust moest laten, en toen maakte hij een onverwachte beweging met zijn arm tegenover mijn maat dus ik er op af boem bam klets daar lag hij mijn maat schop hem zijn huis in die vriendin schreeuwen en wij liepen weg. maar toen was het nog niet gebeurt. er kwamen 4 man achter ons aan rennnen met veel geschreeuw mijn maat zo van het is wij of zij die de klappen krijgen. ik zo van okeej laat ze maar komen. mijn maat gooit een groote grinttegel kapot en we hadden ieder een helft boem bats kleng mijn maat sloeg een zo'n vet tot bloedens aan toe uit zijn kop. en er vliegt een ander op hem af en 2 vlogen op mij af (ik had ondertussen mijn steen weg gegooid) maar goed ze begonnen niet veel want ik kan wel redelijk vechten als het er op aan komt (als ik een tik krijg zeg ik altijd harder harder ook al krijg ik ze en win ik het niet). de een kreeg een elleboog en die was dus al direct wazig voor zijn ogen en die ander dee maar niets en ik verder ook niet. en toen kwamen er anderen aan die ons uitelkaar haalden. uiteindelijk een week of 2 later 600euro bekeuring van justitie sins dien heb ik nooit meer gevochten
lol hahahahom toe te geven heb ik er spijt van dat ik me eerder wel eens zo misdragen heb. ik denk dat ik binnenkort naar dr phil ga om er over te praten
![]()

voor de goede verstandhouding - dit is dus geen belgik heb idd wel eens ruzie gehad eerder met de bijbehorende alcohol op. de laatste keer weet ik nog goed (door de bekeuring die er op volgde) ik liep met een maat van me trug naar huis, en toen zag ik een kerel ruzie met zijn vriendin maken bij hun zelf in de duuropening (er zaten vrienden van die gast binnen) wij er wat van zeggen dat hij zijn vriendin met rust moest laten, en toen maakte hij een onverwachte beweging met zijn arm tegenover mijn maat dus ik er op af boem bam klets daar lag hij mijn maat schop hem zijn huis in die vriendin schreeuwen en wij liepen weg. maar toen was het nog niet gebeurt. er kwamen 4 man achter ons aan rennnen met veel geschreeuw mijn maat zo van het is wij of zij die de klappen krijgen. ik zo van okeej laat ze maar komen. mijn maat gooit een groote grinttegel kapot en we hadden ieder een helft boem bats kleng mijn maat sloeg een zo'n vet tot bloedens aan toe uit zijn kop. en er vliegt een ander op hem af en 2 vlogen op mij af (ik had ondertussen mijn steen weg gegooid) maar goed ze begonnen niet veel want ik kan wel redelijk vechten als het er op aan komt (als ik een tik krijg zeg ik altijd harder harder ook al krijg ik ze en win ik het niet). de een kreeg een elleboog en die was dus al direct wazig voor zijn ogen en die ander dee maar niets en ik verder ook niet. en toen kwamen er anderen aan die ons uitelkaar haalden. uiteindelijk een week of 2 later 600euro bekeuring van justitie sins dien heb ik nooit meer gevochten

voor de goede verstandhouding - dit is dus geen belg![]()