Ryanvdv
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
Deze keer maar eens serieus m'n logje bijhouden.
Hallo allemaal,
ik train nu ongeveer een jaartje en ben nu een maandje of 2-3 echt op m'n voeding aan het letten.
Ik ben begonnen op een gewicht van ongeveer 55kg en weeg nu zoals hieronder te lezen 69kg.
Current stats:
17 jaar
1.79m
69kg
7%
Krachtstats:
BP 4x75kg
DL 3x130kg
SQ 5x100kg
Doelen voor het einde van dit jaar zijn 90 bankdrukken, 170 deadliften en 130 squatten op een gewicht tussen de 75-80kg met hetzelfde vetpercentage als nu. Weet niet of dit helemaal realistisch is maar ik ga alles geven om dit te halen
!
Een vast trainingsschema heb ik op dit moment niet. Ik ben net gestopt met het German Volume Training schema. Heb deze gedaan met Kixat en voor het verloop hiervan en de gewichten ( waren bijna precies hetzelfde ) is hier de link van zijn log:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kixats-german-volume-training-297600/
Ben hier heel aardig op gegained in die maand dat ik hem gedaan heb, maar het vergde echt teveel van m'n tijd en energie.
Ik train nu 3x per week en een schema ga ik binnenkort maar is in elkaar knutselen. Vooralsnog besluit ik op de dag zelf wat ik allemaal ga doen en dat verloopt prima.
Hallo allemaal,
ik train nu ongeveer een jaartje en ben nu een maandje of 2-3 echt op m'n voeding aan het letten.
Ik ben begonnen op een gewicht van ongeveer 55kg en weeg nu zoals hieronder te lezen 69kg.
Current stats:
17 jaar
1.79m
69kg
7%
Krachtstats:
BP 4x75kg
DL 3x130kg
SQ 5x100kg
Doelen voor het einde van dit jaar zijn 90 bankdrukken, 170 deadliften en 130 squatten op een gewicht tussen de 75-80kg met hetzelfde vetpercentage als nu. Weet niet of dit helemaal realistisch is maar ik ga alles geven om dit te halen
!Een vast trainingsschema heb ik op dit moment niet. Ik ben net gestopt met het German Volume Training schema. Heb deze gedaan met Kixat en voor het verloop hiervan en de gewichten ( waren bijna precies hetzelfde ) is hier de link van zijn log:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kixats-german-volume-training-297600/
Ben hier heel aardig op gegained in die maand dat ik hem gedaan heb, maar het vergde echt teveel van m'n tijd en energie.
Ik train nu 3x per week en een schema ga ik binnenkort maar is in elkaar knutselen. Vooralsnog besluit ik op de dag zelf wat ik allemaal ga doen en dat verloopt prima.

.
.
wil je me dood hebben ofso