XXL Nutrition

Ryanvdv log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Ryanvdv

Dutch Bodybuilder
Waardering
46
Lengte
1m79
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Deze keer maar eens serieus m'n logje bijhouden.

Hallo allemaal,
ik train nu ongeveer een jaartje en ben nu een maandje of 2-3 echt op m'n voeding aan het letten.
Ik ben begonnen op een gewicht van ongeveer 55kg en weeg nu zoals hieronder te lezen 69kg.

Current stats:

17 jaar
1.79m
69kg
7%

Krachtstats:
BP 4x75kg
DL 3x130kg
SQ 5x100kg

Doelen voor het einde van dit jaar zijn 90 bankdrukken, 170 deadliften en 130 squatten op een gewicht tussen de 75-80kg met hetzelfde vetpercentage als nu. Weet niet of dit helemaal realistisch is maar ik ga alles geven om dit te halen :D!

Een vast trainingsschema heb ik op dit moment niet. Ik ben net gestopt met het German Volume Training schema. Heb deze gedaan met Kixat en voor het verloop hiervan en de gewichten ( waren bijna precies hetzelfde ) is hier de link van zijn log:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kixats-german-volume-training-297600/

Ben hier heel aardig op gegained in die maand dat ik hem gedaan heb, maar het vergde echt teveel van m'n tijd en energie.
Ik train nu 3x per week en een schema ga ik binnenkort maar is in elkaar knutselen. Vooralsnog besluit ik op de dag zelf wat ik allemaal ga doen en dat verloopt prima.

Innnnn!!!!

Gl mate ;)

Let the battle continue :D

Lekkere krachtstats, zeker gezien je gewicht!
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
meh kan niet trainen vandaag.. druk met school, rot weeeeek.
zaterdag hopelijk weer

Heb er maar een rustweekje van gemaakt vorige week.. Was eigenlijk wel nodig.
Morgen weer vol aan de bak! voor t eerst squatten met riem :).

Ik zit trouwens met een probleem.
Ik had laatst mn voedingsschema aangepast en daarin neem ik 1 extra scoop whey en ongeveer een halve liter meer melk per dag en eet ik sowieso meer eiwitten, alleen daarvan is mn acne vooral op mn schouders en gezicht véél erger geworden. Ik heb dus besloten om even alle zuivel te laten staan en aan de zink (40mg per dag) + biergist te gaan. Probleem is alleen dat ik nu echt geen idee heb wat ik moet ontbijten ( was eerst scoop whey, halve liter melk en +/- 100 gram havermout.. ) en wat ik voor de rest met m'n voeding moet.
iemand hier ideeën voor?

Erg moe vandaag, weinig geslapen en hele dag naar school geweest. Toch besloten om te gaan trainen

Back Squat:
liezen opgewarmd op apparaat
10x20 warmup
10x60
8x80
5x90
3x100
2x110 PR (tweede was met heel lichte spot)

Leg Extensions:
15x40
12x60
12x70
10x80

Lying leg curls (langzaam en op techniek):
12x36
10x43
10x43
10x43

Hierna nog kwartiertje ofzo buik getraind.

Redelijke training en ben tevreden met m'n riem :)

Lichte spot my ass XD, eerlijk blijven he ;)

Eerste rep was wel nice, als je bij die 2de niet voorover was gebogen had je em zonder spot gehaald denk.

Succes kerel.

Thanks!

Training van vandaag:

Dumbbell bench press:
12x10 warmup
18x10
22x8 -> ging k*t, geen idee wat er was dus maar naar normale bp gegaan
Barbell bench press:
40x10
50x8
60x5
70x1
Veel irritatie bij mn schouders, moeilijk uit te leggen waar t precies zit, maar ongeveer tussen mn sleutelbeen en mn schouder. M'n bank wordt steeds zwakker terwijl mn squat en deadlift omhoog schieten en ik baal er echt van. Denk dat er iets mis is daar of dat er een blessure aan zit te komen. Binnenkort in ieder geval ff naar de fysio ervoor.

DB incline bench press:
14x10
20x10
20x10
24x8
24x8
Wederom erg zwak.. ver beneden mn pr

Pec deck langzaam ( rest was bezet )
55x10
55x10
55x10 voelde lekker

Cable flyes naar beneden:
18x10
18x10
18x10
Midden:
23x10

Overhead cable curl:
23x10
27x10
27x8
32x6

EZ-bar curl
25x10
30x6
biceps goed zuur

Tricep extension + schouder flexie:
36x10
46x8
46x8

Skullcrushers + halve pullover in vloeiende beweging:
20x10
20x10

Achteraf wel betere training dan ik gedacht had, begin was wel echt balen. Ga proberen uit te vinden wat er met mn schouders is en voor nu ga ik niet bankdrukken maar beperk ik me tot flyes ofzo.

morgen cardiotraining met wat zijkant schouders denk ik

Laatst bewerkt:
Thanks!

Training van vandaag:

Dumbbell bench press:
12x10 warmup
18x10
22x8 -> ging k*t, geen idee wat er was dus maar naar normale bp gegaan
Barbell bench press:
40x10
50x8
60x5
70x1
Veel irritatie bij mn schouders, moeilijk uit te leggen waar t precies zit, maar ongeveer tussen mn sleutelbeen en mn schouder. M'n bank wordt steeds zwakker terwijl mn squat en deadlift omhoog schieten en ik baal er echt van. Denk dat er iets mis is daar of dat er een blessure aan zit te komen. Binnenkort in ieder geval ff naar de fysio ervoor.

DB incline bench press:
14x10
20x10
20x10
24x8
24x8
Wederom erg zwak.. ver beneden mn pr

Machine flyes langzaam ( rest was bezet )
55x10
55x10
55x10 voelde lekker

Cable flyes naar beneden:
18x10
18x10
18x10
Midden:
23x10

Zelfde oefening maar dan voor biceps? dus met twee greepjes en kabels maar geen idee hoe t heet:
23x10
27x10
27x8
32x6

EZ-bar curl
25x10
30x6
biceps goed zuur

Tricep extension + schouder flexie:
36x10
46x8
46x8

Skullcrushers + halve pullover in vloeiende beweging:
20x10
20x10

Achteraf wel betere training dan ik gedacht had, begin was wel echt balen. Ga proberen uit te vinden wat er met mn schouders is en voor nu ga ik niet bankdrukken maar beperk ik me tot flyes ofzo.

morgen cardiotraining met wat zijkant schouders denk ik

Thx, ik copy paste em ff :P.

Morgen cardio? :eek: wil je me dood hebben ofso :o

Ik was net nog ff bij netto, max mirre over aders :roflol:

Deze is trouwens misschien ook wel handig voor jou > http://www.youtube.com/watch?v=A0ONHZmsFec Wil dit zelf ook eigenlijk in me schema proberen te proppen.

Vandaag na lang dubben toch maar naar de gym gegaan

Begonnen met wat rotator cuff oefeningen

Side raise:
3x10x6kg

Overhead machine press:
40x3 -> steek, stop
ook nog andere oefening geprobeerd maar t steekt heel erg op het moment dat er druk op komt dus bij het gewicht naar beneden brengen..

en 45min cardio gedaan.

Denk dat t daar rond mn schouder overbelast is. In ieder geval gesprekje met fysio gepland voor aankomende dinsdag..

Volgende training is zondag, PL training bij harpep :)

Dat is niet best. Hopen dat je snel hersteld.

Hopen dat je geen last van je schouder hebt met de deadlifts man, zou balen zijn.

Omw to alkmaar! Hopen op weer een deadlift pr (aiming for 140) :)

Wát een top dag! Was in het begin nog wat skeptisch (zag het nut niet helemaal van 2 uur reizen voor wat tips en trucs, de trip was ook niet mijn idee), maar ik heb erg veel geleerd en vooral mijn deadlift techniek sterk verbeterd :). Als je dit nu leest: bedankt harpep :d.

Squat:
32x10
52x8
92x5
Green bands (was benieuwd wat voor voordelen je nou met pak had)
92x6 ofzo
132x4 easy lol echt heel vaag.. Kon nog stuk zwaarder maar bewaarde mn kracht
Green bands aan de onderkant vast om het moeilijker te maken
52x8, voelde echt raar xd
En nu weer normaal:
92x4
112x2 PR en op film

Deadlift:
52x10
92x6? Idk
112x3
Toen goede tip gekregen, en daarna ging het een stuk beter!
122x8
132x2 PR
142x1 PR en op film!

Filmpjes komen erop als ik thuis ben :)
Erg tevreden, 2 dikke pr's gezet en veel geleerd.

Oke die deadlift is echt een vreselijk lelijke lift :o die post ik maar niet ;p
squat staat harpep op dus zal die eerst ff eruit shoppen!

toch raar dat je met deadlifts en squat relatief sterk bent voor je gewicht maar met borst totaal niet.

I know man :/. M'n schouder is door GVT ook waarschijnlijk overbelast dus kan er ook nog lang niet alles uithalen. Misschien dat ik wanneer die volledig hersteld is 80 ofzo bench maar veel verder zal ik voorlopig niet komen :(
Heb altijd een hekel gehad aan die oefening..

Wát een top dag! Was in het begin nog wat skeptisch (zag het nut niet helemaal van 2 uur reizen voor wat tips en trucs, de trip was ook niet mijn idee), maar ik heb erg veel geleerd en vooral mijn deadlift techniek sterk verbeterd :). Als je dit nu leest: bedankt harpep :d.

Ik wilde jullie net even gaan PM'en om te informeren of jullie op de weg terug geen ruzie hadden gekregen over die fles whiskey....... (In die zin dat jullie hem toch liever zelf op hadden gezopen).

Dus ik zocht je accounts-naam en kwam hier uit en zie dat ik met een gerust hart een neutje kan nemen. ;)

Haha, nee die heb je hartstikke verdient! Moet je gewoon lekker van genieten , wij hebben komende week een examenfeest om op te drinken ;).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven