Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen kwark ?
verder netjes
enne een echte powerlifter drinkt chocomelk he

fair enoughnee joh te duur en teveel gedoe, vind caseine net zo makkelijk. Haha ik zoek de combinatie powerlifter/bodybuilder meer op, en chocomelk reageert mn huid echt te slecht op gewoon![]()
Nice ook dat PHAT schema? Jij hebt gewoon het origineel zie ik, zonder de deadlifts. Of ga je die nog ergens voor vervangen?
Waarom wacht je niet tot ik er ook mee begin
Voedingsschema check ik zo ff
zou toch wel zeker 1x een deadlift ergens hebben, al is het maar 1 zware set na het squattenehhh ja dat was dus mn enige probleem, geen DL's.. Ik denk dat ik gewoon ene week deadlifts andere week squats. Of als t lukt allebei op 1 dag.. maar dat wordt m niet denk ik.
Maar ja, jij stuurde t en ik las t artikel en t is echt precies wat ik zoek!
zou toch wel zeker 1x een deadlift ergens hebben, al is het maar 1 zware set na het squatten

Ja wil ik eigenlijk wel, maar in t artikel stond wel dat t af wordt geraden omdat t misschien te veel van je lichaam vergt. Ik moet er in ieder geval nog wat op verzinnen. Wel 2x per week stiff legged deadliften![]()

Ik heb een paar weken geleden dat schema in elkaar geflanst en ben ook nog niet zeker over de deadlift maar ik had em er wel ingekregen, zal die post ff opzoeken.
Overigens deadlift ik liever dan dat ik squat dus bij mij is de keuze snel gemaakt
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kixats-logje-297600/index12.html#post6808188
voedingsschema ziet er nice uit man, je gaat alleen wel flink aan de schijt van al die olijfolie denk ik.

morgen lekker rustdag jeej
. Rug gelijk gekraakt, en hele andere diagnose dan de stagiair stelde, namelijk heel veel spierspanning links bij de pectoralis minor. Daar geprikt enzo, dinsdag over een week weer een afspraak, mag nog wel alles trainen maar voorzichtig
. Gelukkig geen slijmbeursontsteking (wat hij eerst zei na de echo)