XXL Nutrition

Ryanvdv log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice ook dat PHAT schema? Jij hebt gewoon het origineel zie ik, zonder de deadlifts. Of ga je die nog ergens voor vervangen?

Waarom wacht je niet tot ik er ook mee begin :(

Voedingsschema check ik zo ff

• Topic Starter Topic Starter
geen kwark ?

verder netjes

enne een echte powerlifter drinkt chocomelk he

nee joh te duur en teveel gedoe, vind caseine net zo makkelijk. Haha ik zoek de combinatie powerlifter/bodybuilder meer op, en chocomelk reageert mn huid echt te slecht op gewoon :o

Nice ook dat PHAT schema? Jij hebt gewoon het origineel zie ik, zonder de deadlifts. Of ga je die nog ergens voor vervangen?

Waarom wacht je niet tot ik er ook mee begin :(

Voedingsschema check ik zo ff

ehhh ja dat was dus mn enige probleem, geen DL's.. Ik denk dat ik gewoon ene week deadlifts andere week squats. Of als t lukt allebei op 1 dag.. maar dat wordt m niet denk ik.
Maar ja, jij stuurde t en ik las t artikel en t is echt precies wat ik zoek!

ehhh ja dat was dus mn enige probleem, geen DL's.. Ik denk dat ik gewoon ene week deadlifts andere week squats. Of als t lukt allebei op 1 dag.. maar dat wordt m niet denk ik.
Maar ja, jij stuurde t en ik las t artikel en t is echt precies wat ik zoek!
zou toch wel zeker 1x een deadlift ergens hebben, al is het maar 1 zware set na het squatten

zou toch wel zeker 1x een deadlift ergens hebben, al is het maar 1 zware set na het squatten

Ja wil ik eigenlijk wel, maar in t artikel stond wel dat t af wordt geraden omdat t misschien te veel van je lichaam vergt. Ik moet er in ieder geval nog wat op verzinnen. Wel 2x per week stiff legged deadliften :)

Ja wil ik eigenlijk wel, maar in t artikel stond wel dat t af wordt geraden omdat t misschien te veel van je lichaam vergt. Ik moet er in ieder geval nog wat op verzinnen. Wel 2x per week stiff legged deadliften :)

Ik heb een paar weken geleden dat schema in elkaar geflanst en ben ook nog niet zeker over de deadlift maar ik had em er wel ingekregen, zal die post ff opzoeken.

Overigens deadlift ik liever dan dat ik squat dus bij mij is de keuze snel gemaakt :p

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kixats-logje-297600/index12.html#post6808188

voedingsschema ziet er nice uit man, je gaat alleen wel flink aan de schijt van al die olijfolie denk ik.

Laatst bewerkt:
Ik heb een paar weken geleden dat schema in elkaar geflanst en ben ook nog niet zeker over de deadlift maar ik had em er wel ingekregen, zal die post ff opzoeken.

Overigens deadlift ik liever dan dat ik squat dus bij mij is de keuze snel gemaakt :p

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kixats-logje-297600/index12.html#post6808188

voedingsschema ziet er nice uit man, je gaat alleen wel flink aan de schijt van al die olijfolie denk ik.

Ah, juist. Goed idee. Ga ik denk ook zo doen dan.

zo ver precies gegeten volgens schema :P
die eetlepels olijfolie vallen wel tegen ~__~

Hele weekend gezopen en vanochtend na een hard feestje om 8 uur weer werken, dus was redelijk brak.

maargoed, training van vandaag.

BW: 71,0

Pendlay Rows:
5x50
4x60
3x65

Merk dat ik ze scheef doe lol.. schouder speelt dus weer heel erg op.

Pull-ups
7x BW
7x BW

Flat Bench Press:
3x5x60
k*t SCHOUDER

Seated Dips:
12x
8x +20kg
8x +20kg

Smith Press:
8x40
8x40
8x50

EZ-Bar Curls:
8x30
6x30
8x25

Skullcrushers:
3x8x20

Faking veel last van mn schouder nu, morgen weer ff bij de fysio. Maar ik train wel door, ik moet gewoon nu!

Niet die schouder gaan forceren man , straks ben je nog verder van huis door dat gepruts. Je weet hoe k*t het is om een schouder blessure te hebben en als je zo doorgaat heb je er alleen maar nog meer en nog veel langer last van.

Hoe beviel het schema ondanks die schouder?

Beviel wel aardig. Ben wel meer sets gewend dus voelde niet helemaal voldaan zegmaar. Maar ik weet dat er nog 4 trainingsdagen deze week aankomen dus met dat vooruitzicht ben ik wel tevreden.

Voedingsschema valt zwaaaaar, maar hou het tot nu toe redelijk vol.

Vandaag lower body power :)

BW: 71,3 :)

Stretchen + 5min crosstrainer en hanging leg raises.

Squats:
8x20
5x60
5x90
belt om
4x100
3x105

Hack Squats:
8x77,3
8x127,3

One Legged Leg Extensions:
10x30 beide benen
10x40 beide benen

Deadlifts:
8x60
8x100
5x120
1x140 <- lelijke techniek, had gewoon nog een x 5x120 moeten doen. Had al veel te veel gedaan om dit nog te doen, stom.

Lying Leg Curls:
8x50
8x50

4 sets kuiten.

Ging wel aardig :) morgen lekker rustdag jeej

rug en schouders hypertrofie vandaag

Pendlay rows speed
6x3x45

Chins
10
10
9

Seated Cable Rows
3x10x45

DB Rows
2x12x18

Close grip pulldowns
2x15x39

Seated DB Press:
met 14 geprobeerd 3 setjes geprobeerd.. Deed ****ing veel zeer links aan de voorkant ;s, 2x mn set moeten stoppen, gelijk naar de fysio gelopen en na een tijdje zei hij dat waarschijnlijk mn voorste kapsel (AC gewricht?) geïrriteerd/instabiel was. k*t ZOOI dus.

Upright Rows:
2x10x20

Side raises:
2x12x8

k*t training k*t schouder ben blij als ik morgen weer lower body mag doen

uh vorige paar trainingen waren noteren niet waard

gister wel

Begonnen met stretchen etc

Squat:
10x20
8x60
5x90
1x110
1x120
Fx125 potverdomme WEER. echt hele lichte spot maarja telt dus niet ~___~
Fx125 lol kansloos viel in t rek

Hack Squat:
10x67,3
10x107,3
8x157x3
3x207,3 en toen zakte ik door mn knieën woeps

Deadlift:
10x60
8x90
5x110

Leg Extensions 3 sets

Lying leg curls 3 sets

Toen bij de fysio geweest, weer echo gehad enzo en ook weer wat dingen geleerd :). Rug gelijk gekraakt, en hele andere diagnose dan de stagiair stelde, namelijk heel veel spierspanning links bij de pectoralis minor. Daar geprikt enzo, dinsdag over een week weer een afspraak, mag nog wel alles trainen maar voorzichtig :). Gelukkig geen slijmbeursontsteking (wat hij eerst zei na de echo)

Morgenochtend als goed is volgende training

207 kilo hacksquat :eek: naice man :D toch wel tot de safety stop ofnie?

Volgende keer heb je die squat gwn man, ga ik je spotten en schreew ik wel in je oor dat je een vieze ecto bent ;)

lol nee zo diep lukte niet hoor xd
ja ik hoop t :<

ff dicht

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven