MuscleMeat

Ryanvdv log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
uh weet ik nog niet. volgende week weer die squat proberen te pakken, en denk dat ik daarna gewoon ga deadliften tot 120 ofzo, de week daarop weer max. Zoiets.. rug voelt alweer prima dus

Iscool! doe ik met je mee. die 135 moet een keer lukken.

• Topic Starter Topic Starter
foto van de beentjes

1zfh3s0.jpg

In. Nette krachtstats al hoor. Denk dat je doelen zeker realistisch zijn, misschien ga je er wel voorbij.
Nette quads ook op die foto.

In. Nette krachtstats al hoor. Denk dat je doelen zeker realistisch zijn, misschien ga je er wel voorbij.
Nette quads ook op die foto.

Thanks :)! bank ga ik niet halen denk ik, rot blessure. squat ga ik ver voorbij en deadlift hmmm weet niet

vandaag met kixat meegetraind, eindelijk weer eens upper body

Pendlay rows
8x20
8x40
8x50
6x55
4x60

eerste keer dat ik deze oefening deed, pfoe! vergt nog wat van m'n slechte conditie :o

Chinups langzaam gecontroleerd
6
6

vond dit wel genoeg xd

BP
10x20
8x50 <- paused
10x50
5x60
geen last van schouder, nice.

Incline DB Press
10x14kg
voelde het gelijk, dit lukt nog niet met mn schouder
incline machine press geprobeerd, nope, ook niet.

Tricep rope extensions
3 setjes

Side Raise
10x8 dubbel gebogen
10x8 enkel recht
10x8 dubbel gebogen

Smith Press
10x20
10x40
6x50
10x40

Shrugs
3x10x46

nog wat tricep werk en daarna vond ik t wel mooi geweest, ****ing benauwd ook in de gym ;/

ik ga nu een schema samenstellen voor de komende 4 weken waarin ik me vol ga focussen op de bench, squat en deadlift voor 16 juni. heb er zin in :)

Wat ga je 16 juni doen?
Nette training verder. Welke spiergroep deden jullie, want ik zie rug/schouders/borst en triceps..

Wat ga je 16 juni doen?
Nette training verder. Welke spiergroep deden jullie, want ik zie rug/schouders/borst en triceps..

Upperbody:
Rug, borst,schouders,trapezius,biceps,triceps
Hij heeft alleen geen biceps gedaan volgens mij.

En 16 juni is de beginnerswedstrijd powerliften

Ah ok, cool! Ben benieuwd!
Als ik ooit eens sterk ben ga ik ook eens meedoen, gewoon voor de fun.

doe nu gewoon mee dan! ik doe ook voor de fun mee

heb trouwens net ff dit schema in elkaar geknutseld voor de komende weken:

Dinsdag low rep dag

Squat
bench
skullcrushers
deadlift

donderdag high rep dag
squat
leg curls
bench
skullcrushers
deadlift
pendlay rows

zondag medium rep dag
squat
leg extensions
bench
deadlift
lat pulldown

op/aanmerkingen?
Mijn doel is om gewoon in 4 (nja eigenlijk 3, want de week voor de wedstrijd pak ik denk ik rust) weken zoveel mogelijk krachtgains te boeken op de grote 3.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/beginnerswedstrijd-powerliften-16-juni-2012-a-303721/

Zijn nog 5 plekken over als het goed is.

Ik doe zelf niet mee want ik ben weak :(
Maar ik kom wel juichen natuurlijk

Ryan, waarom de isolatie oefeningen tussen de compounds en niet erna? Nu kan je niet wennen aan de compounds achter elkaar zoals op de wedstrijd.

Ik heb te weinig ervaring om wat zinnigs te zeggen. Vraag Rondea of een van de andere PL gasten hier.

vandaag pl training, net als de komende paar weken

squat:
was nog iemand bezig bij t squatrek dus ff geimproviseerd met die kleine 30kg barbell
10x30
nu normaal
10x50
10x70
4x5x90 wou er nog een maar voelde me misselijk worden en kon echt amper lucht krijgen (benauwd en snikheet, vooral dus bij t squatrek :/) dus vond t prima zo!

BP:
10x30
8x50
5x60
1x70
1x70 paused PR
lol ik dacht echt huuuuuuuuh wtf just happened. Eerste keer zwaar bankdrukken na de schouderblessure.. misschien heeft t vele stabiliseren geholpen, who knows, in ieder geval blij hiermee!
8x50

Deadlift:
8x60
3x90
1x120
1x140
1x150 PR JAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK

met een dikke grijns door de sportschool naar de kleedkamer gelopen en tevreden naar huis gefietst. Dat dit gewoon nog lukt aan t einde van zo'n training en met deze omstandigheden :)
Kan me herinneren dat ik nog zo blij was met mn 100kg deadlift, en nu alweer deze mijlpaal erbij ;D

donderdag licht dagje sq/bp/dl

Mooimooi, altijd leuk om de training op die manier af te sluiten!

Nette prs weer man! Dafuq momentje van je bench, ben benieuwd of het nou gewoon zo'n dagje was of dat je gewoon beast bent :) hoelaat ga je donderdag? Mischien dat ik om dezelfde tijd ga

Nette prs weer man! Dafuq momentje van je bench, ben benieuwd of het nou gewoon zo'n dagje was of dat je gewoon beast bent :) hoelaat ga je donderdag? Mischien dat ik om dezelfde tijd ga

idk mannnnn die eerste 70 wou ik paused doen maar hij voelde echt zo zwaar dat ik dacht nee doe gwn normaal.. toen dacht ik DON'T BE A p*ssy JUST TRY IT. so i did en t lukte o__o voelde me niet eens fit ofzo.. met geluk zat er nog 5kg meer in, maar niet gecheckt, ben echt benieuwd wat ik in 3 weken kan halen xd.

Donderdag 4 uur denk ik.

Vette shit man, mooi zo! Dat is een lekkere mentale boost voor je.
Wat bedoeldje bij BP met stabiliseren? DBP ipv BP?

Vette shit man, mooi zo! Dat is een lekkere mentale boost voor je.
Wat bedoeldje bij BP met stabiliseren? DBP ipv BP?

ik ben voor die schouder inmiddels 11 keer ofzo bij de fysio geweest, en sinds deze week 4x per week met een stagiair trainen (is gratis :)) zodat we mn stabilisatie oefeningen perfect uit kunnen voeren en ik zsm klaar ben voor 16 juni. en ik denk dat dat nu zeker al zijn vruchten afwerpt. Heb al zo lang niet normaal kunnen banken dus feels good

Zonder meer is DBP ook een goede oefening voor je stabiliteit. Eigenlijk zijn alle oefeningen die je normaal met een stang uitvoert met dumbbells goed voor stabiliteit.
Had zelf nogal last van wiebelende knieën met squat, dankzij split squats niet meer.
Hopen dat je schouder nu goed blijft man.

Mee eens, ik ga ze waarschijnlijk voorlopig nog niet doen omdat die denk ik nog te belastend zijn maar I agree!
Ah, de squat is gelukkig echt veruit mn beste lift :)
Stabiliteit is gewoon echt heel belangrijk en dient zeker niet verwaarloosd te worden

Lijkt mij dat DL je beste lift is.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven