Ryanvdv
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oke hier ben ik écht heel happy mee. Ik kan het vaak niet opbrengen om op volume te deadliften, vind het ook echt superzwaar en t vergt veel van mn doorzettingsvermogen, maar I did it! Na 3 sets dacht ik echt dat ik ging kotsen maar ik dacht NEE DOORGAAN GVD. Kon amper nog lopen daarna en hield mn rug automatisch helemaal recht en pffff zuur dat ie was. ben net klaar met hijgen zo'n beetje. ohja vergeten bij te zetten. Waren wel T&G. Maar 8 reps he. Dan vind ik T&G zwaarder dan deadstops. Bovendien weet ik zeker dat mn rug goed recht blijft bij T&G. Ze vlogen omhoog haha maar t was gewoon zwaaaaaaaaar
En nja kan vast nog 10kg meer maar dit was al killllllllling en t was ook de bedoeling dat t een lichte dag was ghehe.

T&G is met dat gewicht zeker te makkelijk voor je man, mag wel 120 op. Ik heb ooit in een rare bui 120x8 T&G gedaan, dan mag jij met dat gestuiter van je het zeker wel kunnen![]()

T&G is met dat gewicht zeker te makkelijk voor je man, mag wel 120 op. Ik heb ooit in een rare bui 120x8 T&G gedaan, dan mag jij met dat gestuiter van je het zeker wel kunnen![]()

Ik snap die dag nogsteeds niet.. van 0x 120 naar bam 8x120. Zit te wachten dat het gebeurd met de 135 xDtrue trueIk snap die dag nogsteeds niet.. van 0x 120 naar bam 8x120. Zit te wachten dat het gebeurd met de 135 xD
Goed bezig ryan!! Netjes getraind, ook goed dat je hebt doorgezet. Ik denk altijd bij mezelf: "JE BENT TOCH GEEN HOMO" (zei m'n kickboxtrainer altijd) en dan ga ik door.
en die mocroboys waren vast onschuldig, allemaal vooroordelen.![]()