XXL Nutrition

Ryanvdv log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ja paused is killing aahhhh. maar gelukkig geen pijn in de schouders, helemaal niks! feelsgoodman
Haha klopt. Ik win ook niet, maar ik wil idd wel wat neer zetten en PR's verbeteren.
Ja je hebt gelijk hoor maar daar komt ze nog wel achter ;p

Nee, ik heb ook geen pijn maar het is srs zo veel zwaarden dan t&g.
Komt allemaal wel goed met de meet. Ik heb er zonder meer zin in.

welkom :)

Vandaag dingen net iets anders aangepakt, gewoon omdat ik vond dat t kon.

Front squat:
10x40
5x60
5x70
wou eigk 5x5x70 maar vond dat te zwaar voor een licht dagje als vandaag
4x5x60

Knieën voelden niet helemaal lekker.

Dumbbell Bench press:
10x14
10x18
22 en 24 waren allebei al in gebruik dus maar 26 gepakt..
5x26 voelde niet echt lekker, wederom shoulder dislocations vergeten dus stabiliteit was ook ruk
5x22 grrrrr

Toch maar over op normale BP:
10x40
Grappig verhaaltje tussendoor;
Daarnet in de sportschool drie marokkaantjes, eentje met tanktop @ like 55kg lol. Net voor mn neus staan ze stil bij t bankje komt er van de trap af een groep van ong. 12 man, incl. iemand van de sportschool, aangelopen met een ziek brede gast voorop. Ik dacht: this gun be gud .
Zegt ie jongens ik moet jullie ff spreken; ik heb net camerabeelden gezien en jullie zijn alle drie volledig in beeld terwijl jullie mijn scooter meenemen. Jullie gaan nu met mij mee naar boven en daar handelen we t verder af. Zegt eentje; ik heb niks gedaan, hij: prima, dan bel ik nu de politie. Dus nu is die bij de politie een verklaring af aan t leggen.

3x8x50

Merk wel dat ik écht nog aan volume met werken, eerste 4-5 reps vliegen maar ik verzuur al snel.

Deadlifts:
10x60
5x8x90 VPR

:D:D:D:D:D Oke hier ben ik écht heel happy mee. Ik kan het vaak niet opbrengen om op volume te deadliften, vind het ook echt superzwaar en t vergt veel van mn doorzettingsvermogen, maar I did it! Na 3 sets dacht ik echt dat ik ging kotsen maar ik dacht NEE DOORGAAN GVD. Kon amper nog lopen daarna en hield mn rug automatisch helemaal recht en pffff zuur dat ie was. ben net klaar met hijgen zo'n beetje.

Motivatie/doorzettingsvermogen vandaag: 10/10, alles gedaan wat ik wou doen en zelfs meer.

Deze week helaas weinig tijd dus ik kan waarschijnlijk alleen zondag nog, maar ik denk dat ik mn rust hard nodig heb na vandaag haha.

Laatst bewerkt:
Nice VPR brah, maar dat kan hoger hè zeker met jou max! Ze waren niet T&G of wel?

En die mocros :roflol: daar had ik bij willen zijn.

ohja vergeten bij te zetten. Waren wel T&G. Maar 8 reps he. Dan vind ik T&G zwaarder dan deadstops. Bovendien weet ik zeker dat mn rug goed recht blijft bij T&G. Ze vlogen omhoog haha maar t was gewoon zwaaaaaaaaar
En nja kan vast nog 10kg meer maar dit was al killllllllling en t was ook de bedoeling dat t een lichte dag was ghehe.

ohja vergeten bij te zetten. Waren wel T&G. Maar 8 reps he. Dan vind ik T&G zwaarder dan deadstops. Bovendien weet ik zeker dat mn rug goed recht blijft bij T&G. Ze vlogen omhoog haha maar t was gewoon zwaaaaaaaaar
En nja kan vast nog 10kg meer maar dit was al killllllllling en t was ook de bedoeling dat t een lichte dag was ghehe.

T&G is met dat gewicht zeker te makkelijk voor je man, mag wel 120 op. Ik heb ooit in een rare bui 120x8 T&G gedaan, dan mag jij met dat gestuiter van je het zeker wel kunnen :p

T&G is met dat gewicht zeker te makkelijk voor je man, mag wel 120 op. Ik heb ooit in een rare bui 120x8 T&G gedaan, dan mag jij met dat gestuiter van je het zeker wel kunnen :p

5 sets achter elkaar met max 60sec rust tussendoor lol. 120x8 lukt ook maar geen 5 setjes :p

Goed bezig ryan!! Netjes getraind, ook goed dat je hebt doorgezet. Ik denk altijd bij mezelf: "JE BENT TOCH GEEN HOMO" (zei m'n kickboxtrainer altijd) en dan ga ik door :D.

en die mocroboys waren vast onschuldig, allemaal vooroordelen. :trollface:

goeie pr's man

en epic verhaaltje tussendoor

Innnn

welkom!

Vandaag ff fysio geweest weer, volgens mij ben ik zo goed als hersteld van mn schouder.

Ff bankdrukken proberen. Wou eigk max gaan maar mn buddy raadde t me sterk af, dus maar niet gedaan.

2x10x20
5x40
vanaf hier paused singles met het gewicht waar ik zaterdag mee ga openen.

1x60
1x60
Vanaf hier zat er eigenlijk bijna geen rust meer tussen de sets in.
1x60
Hier riem omgedaan, kijken of ik er nou profijt van heb of niet.
2x60 -> allebei te laag, bijna op de navel wtf.
1x60 goed, makkelijk. Allemaal eigenlijk

T&G:
5x60

Met maximize intense sample getraind, die dmaa blijft een raar goedje.. nu dikke crash. troep.

Laatste training en dan zaterdag de big day! Twijfel nog of ik met riem moet gaan bankdrukken. Mn arch is beter zo maar ik voel me er niet veel sterker mee, kan ook zijn doordat ik niet gemaxt heb.. Denk dat ik dit op het laatste moment beslis.

Denk dat ik m'n openers weet.

Squat 110, BP 60, DL 130. Alleen de squat twijfel ik of ik 110 of 105 zou openen, rest staat zo goed als vast.
2e beurt squat 120, bp 70, dl 140 of 145 (ligt eraan hoe vorige ging)
3e beurt squat 125 bp 75 dl tussen 150 en 160, ligt aan vorm van de dag :)

Morgen de wedstrijd! nu lekker slapen en morgen knallennnnnnnnnnnnnn
heb er zin in!

succes!

Idd succes en in, lol@ het verhaal over die scooter stelen ;p, maak je nog wat mee in die gym joh ;p.
Ook beetje rond zelfde leeftijd zie ik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven