- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
als die venezuelanen niets doen niet..laten we hopen dat het goed aflooptpsycho_b zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als die venezuelanen niets doen niet..laten we hopen dat het goed aflooptpsycho_b zei:

Hertje zei:Ik mag straks nog een laaste keer met Pinda trainen..![]()

Na wat rugoefeningen wil ik graag nog wat biceps en triceps doen maar Ryu is de stress van de afgelopen dagen regelen wat teveel geworden en besluit er lekker bij te gaan zitten. We praten wat en ik doe m’n supersetjes, een relaxte laatste dag van onze trainingstijd.
Even later zitten we in de auto op weg naar een lederzaak om nog een koffer uit te zoeken op ’t laatste moment (!), en na een bezoekje aan de Kruidvat voor de laatste toiletspulletjes nemen we dan maar afscheid.
Hert en ik zwaaien onze Prins Pinda uit, Hert gaat terug naar huis om zich om te kleden en ik loop dan uiteindelijk alleen door de stad, op weg naar huis….
Yzord zei:Ik wil je bij deze ook een goede reis toewensen.
Ik heb helemaal niet goed meegekregen wat je er nu precies gaat doen, maar lijkt wel of je gaat emigreren ofzo?