XXL Nutrition

Ryu, je laatste 36 uur zijn ingegaan...

Ryu het gaat je goed, en met Dolfijnen kun je ook wel lekker traininen hoor

Dolphin Presses, Extensions, Lifts en dergelijke zijn ze daar niet vreemd van!!

later Pinda!

Wat heeft iedereen hier eigenlijk met Curacacou, en waar ligt deze godvergeten plaats eigenlijk??? :D

• Topic Starter Topic Starter
Een laatste smsje vanaf het vliegveld, hij had een uurtje vertraging maar opa's snoepbox en wat tijdschriften maken veel goed :D

Dag Flippermans! Opa leeft met je mee, heeft zelf 9 jaar buitenland achter de knopen, geniet ervan!

DBC01 zei:
Een laatste smsje vanaf het vliegveld, hij had een uurtje vertraging maar opa's snoepbox en wat tijdschriften maken veel goed :D

Dag Flippermans! Opa leeft met je mee, heeft zelf 9 jaar buitenland achter de knopen, geniet ervan!

Jah vertel jij daar is iets meer over, die tijd in het buitenland..:D

• Topic Starter Topic Starter
Daar zij al genoeg topics over geweest en de eigenlijke reden dat ik ooit een laptop kocht was dat ik er een boek over zou gaan schrijven maar ja dan ontdek je internet en dan komt er niks meer van...

DBC01 zei:
Daar zij al genoeg topics over geweest en de eigenlijke reden dat ik ooit een laptop kocht was dat ik er een boek over zou gaan schrijven maar ja dan ontdek je internet en dan komt er niks meer van...

Jah ik zit nog niet zo lang op t forum he..:D
Maar ik zal is gaan searchen..
Ben wel benieuwd eigenlijk..

En mis je Ryu al een beetje..:P

Hij komt straks aan als het goed is, toch?

Hij kan vandaar toch ook gewoon forummen? of is dat geen werkwoord???

Corleoné zei:
Wat heeft iedereen hier eigenlijk met Curacacou, en waar ligt deze godvergeten plaats eigenlijk??? :D

Zeggen de Nederlandse Antillen je iets? --> Aruba, Bonaire en Curacau! ;)

natural zei:
Ach ja,ligt er niet zo ver vandaan:D
:roflol:..waarom vraagt ie Corléone niet mee? ken Ryu 'm s flink onder handen nemen en andersom kennis laten maken met het witte goud:D

snort.png

RobertHosper zei:
:roflol:..waarom vraagt ie Corléone niet mee? ken Ryu 'm s flink onder handen nemen en andersom kennis laten maken met het witte goud:D

snort.png

:D En dan alles filmen en online zetten.....

Celine zei:
Hij kwam onze tijd pas ongeveer 12 uur aan. Hij geniet al van de zon en de strandfeesten:cool: Wie gaan er van de zomer mee ff prins pinda bezoeken?:p
mooi plan... next DBB-meet is in curaçao:D allemaal op kosten van prins pinda natuurlijk:rolleyes: zien we klusmier ook es:p

Terug
Naar boven