AndroidHealthClinic

S4ndro's log

PL waardig ben je:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
thanks

Vorige week niet veel getraind. Woensdag van 10u tot 22u weggeweest. Niet goed gegeten dus wou ik niet trainen, ging toch niet goed zijn. En vrijdag veel te weinig tijd gehad door school. Spijtig dat ik enkel van maandag tot vrijdag kan trainen en niet in het weekend.

Maar goed, training terug opgenomen, zelfde van vorige maandag:

Squat
5x40
5x62,5
5x78,5
5x93,5
5x110
5x125

Bench press
5x20
5x40
5x60
5x80
5x92,5
5x92,5
5x92,5

barbell row
3x60
5x72,5
5x72,5
5x72,5

netjes s4ndro

thanks gokhan, maar kan nog altijd veel leren van je!;)

kleine update:
heb weer even niets gepost. Heb sinds dinsdag de buikgriep. Lang verhaal kort: woensdag, donderdag, vrijdag en vandaag niets (maar dan ook niets) gegeten. Enkel water gedronken. 5kg lichter geworden. Enorm zwak. Ook niet getraind natuurlijk. Hopelijk ben ik maandag terug beter.

beterschap man, ik zou hier echt hard van kunnen balen

ja doe ik ook. Ik ging de eerste dag bijna 100kg squatten met 38° koorts, omdat het een lichte squatdag was en de koorts niet zo erg was:p mijn moeder hield mij tegen

haha, gewoon een weekje rusten, dat kan geen kwaad;)

ja maar het is ondertussen al de 2de week. Wou nu weer serieus beginnen zonder onderbrekingen.

beterschap man

Het gaat al beter, wel veel gewicht verloren.

training vandaag:
Squat
5x40
5x62,5
5x78,5
5x93,5
5x110
5x125

Bench press
5x20
5x40
5x60
5x80
5x90
5x90
5x90

Squat ging moeilijk, bench viel nog mee maar erna was ik compleet uitgeput. Ben nog altijd vrij zwak.

Gisterenochtend moeten overgeven. De hele dag heel zwak. 's Avonds toch besloten om te trainen. Ben tot het besluit gekomen dat ik beter nog wat wacht.

Squat
5x20
5x40
5x63,5
5x78,5
5x93,5
5x93,5

Moest normaal een lichte squat zijn. het ging enorm moeilijk. Zoals ik al zei, ik voelde mij zwak.

Overhead press
5x20
5x40
5x55

Hier ben ik dan gestopt. Ik had het gevoel dat ik ging flauwvallen. Wijselijke beslissing, later moest ik weer bijna overgeven.
Ik veronderstel dat mijn maag nog niet 100% is. Moet nog altijd 3kg bijkomen voor ik op mijn vorig gewicht zit. En eten lukt nog altijd niet echt. Denk dat ik beter rust tot maandag en dan nog eens probeer.

neem goed je rust man, als het maandag weer niet kan de week erop. je moet gaan rusten zodat als je weer beter bent, je nog harder ertegen aan kunt gaan;). want dit is niet chill man

kleine update:

Door de buikgriep was mijn maag geïrriteerd en blijkbaar herstel ik daar minder van dan anderen. Resultaat: 5kg afgevallen en pillen nemen. Gevoelig voor bepaald voedsel.
Ondertussen al wat beter. Kan al beter eten, maar nog altijd niet genoeg. Ga proberen maandag terug te trainen met een serieuze deload. En hopen dat ik door terug te trainen ook terug meer begin te eten.

Damn dat iemand zo hard kan stijgen op de compounds en tegelijk bij een wat mindere tijd zoveel 'problemen' (klinkt beetje zwaar) kan hebben. in de zin van meteen 5kg verliezen enzo.. echt niet fijn:S

echt klote is dit weer, als je begint moet wel weer rustig aan doen man;)

Damn dat iemand zo hard kan stijgen op de compounds en tegelijk bij een wat mindere tijd zoveel 'problemen' (klinkt beetje zwaar) kan hebben. in de zin van meteen 5kg verliezen enzo.. echt niet fijn:S
zo snel ik progressie maak, zo traag herstelt mijn maag van de buikgriep blijkbaar:p

echt klote is dit weer, als je begint moet wel weer rustig aan doen man;)
ik denk dat ik madcow ga beginnen met 115kg squat. Daarbij ligt mijn huidige 5RM in week 8. Denk dat dit wel rustig genoeg is.

Succes met je deload a.s. maandag, enne....lekker met de kerst bijvoeren :p

Succes met je deload a.s. maandag, enne....lekker met de kerst bijvoeren :p
thanks, zal wel geen probleem zijn.

Heb blijkbaar een kleine maand stil gelegen. Heb het gemerkt. Voel me wel goed na eindelijk terug een training. Deload was wel zeker nodig.

squat
5x20
5x40
5x60
5x70
5x85
5x100
5x115

bench press
5x20
5x40
5x60
5x80
5x80
5x80

barbell row
5x65
5x65
5x65

De barbell row was met knikkende knieën. Benen waren kapot na de squat. Dacht dat ik genoeg ging deloaden, maar blijkbaar ben ik meer verzwakt door de griep dan verwacht. Maar goed, heb de training goed afgerond. Kijk al uit naar woensdag!

training vandaag:
squat
5x20
5x20
5x40
5x60
5x70
5x85
5x85

overhead press
5x20