gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou tof zijn. Sowieso 100+, weet niet hoeveel. En nee ik loop niet te kuren..shit ey kijk die bench is gaan man, 3x5x90 al. loop jij stiekem te kuren s4ndro
en je gaat je bench ook nog eens wat sneller laten stijgen, alsof het niet sterk genoeg is. ik zeg 120/130 bench nog VOOR 2012![]()
Heb er aanleg voor denk ik
gaat inderdaad vlot.
you wishwel rustig aan doen met die bench van jou, je mag natuurlijk niet sterker worden dan mij daarin![]()

Ja ik normaal ook, ik denk dat ik net iets te snel heb opgegevenWaar zat het probleem van uwe MP
Als ik goed van de borst afkom heb ik em meestal![]()

Ik heb ze op 1 dag gedaan. Mijn bench was beter dan de squat. Maar ik weet totaal niet of ik het goed gedaan heb, volgens mij moest ik meer opwarm sets doen, want ik had totaal niet het gevoel dat ik opgewarmd was!ga je de bench en squat op een dag maxen. zou ze wel op aparte dagen doen. denk dat je dan misschien wel meer eruit haalt. maar in ieder geval succes![]()
hopelijk he. Zou er blij mee zijn.sterke max beest. die bench word 110 dit jaar nog, en je squat word 150.
maar van dat opwarmen, het kan ook dat je minder goed in 1 reppers bent omdat je altijd minstens 5 maakt![]()