AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Standaard verhaal van een prep helaas. Zelf nooi tevreden en onzeker.vocht eruit ens gaat zo veel schelen al. Maar doe je nog heen cardio nu dan ?

Tja mijn coach heeft zijn atleten ook het liefst pas klaar zo dicht mogelijk tegen de wedstrijd aan, is ook een mindfuck wanneer je ziet dat anderen op dit moment harder staan... cardio sinds deze week 2x45 min. Rest van de prep 0 cardio gedaan.

Beetje mhoah die squat, last van kramp. Wil momenteel ook echt niet grenzen gaan opzoeken ivm blessures, nog 2/3x benen en dan is het gedaan! Afgelopen vrijdag woog ik 87,9 in de ochtend op 7 procent
Aardig gewicht nog man. Netjes
Wilde je nog samen trainen trouwens ? Ik ga zaterdag na fox gym Rotterdam

7% met nog 4 weken te gaan?

Zou zelf ok wel wat meer cardio doen. Ik zit nu op 15,7 Mm qua vet is dat onder de 5 maar dat boeid me niet zo veel tel Mm. Zou met 4 weken te gaan toch zeker 4 x cardio doen en cheat niet meer zo extreem scheeld je een hoop. Maar andere kant moet je je coach vertrouwen anders heb je daar niks aan.

Wil je niet ontmoedigen baas maar kan me wel vinden in bovenstaande reacties. Wie is je coach eigenlijk?

Kan je hem of haar niet appen mbt dit?

• #2.351
Zou zelf ok wel wat meer cardio doen. Ik zit nu op 15,7 Mm qua vet is dat onder de 5 maar dat boeid me niet zo veel tel Mm. Zou met 4 weken te gaan toch zeker 4 x cardio doen en cheat niet meer zo extreem scheeld je een hoop. Maar andere kant moet je je coach vertrouwen anders heb je daar niks aan.

Scheelt dat ik deze week een drukke werkweek heb, lange dagen en veel rennen. Ik ga gewoon luisteren naar mijn coach, waarom zou ik op mijn eigen intuïtie afgaan als ik slechts 1 prep heb meegemaakt? Of luisteren na anderen, hoeveel atleten hebben zij neergezet? Neemt niet weg dat ik het volledig vertrouw...

Ik zou sowieso niet luisteren naar mij, kan amper mezelf neerzetten

• #2.354
Training van afgelopen nacht, s ochtends drie kwartier cardio

Rackpull
10x60
5x100
3x140
3x160
3x180
5x200
5x220
5x240
En stang krom getrokken

Seated wide grip Cable row
12x45
10x59
10x66
8x73
6x79

Alles verzuurd enorm snel,nu zijn het de onderarmen die al opgeven. EerGisteren schouders was helemaal hell.

Seated small grip Cable row, zo lang mogelijk maken (voren leunen) en hold on top
12x25
10x32
10x32

Cable latpull ss diverging latpull
12/10
10/5
12/7

Straight arm pulldown
12x32
10x41
8x41
8x41

High Cable curl
Aantal sets

Barbell krom getrokken haha :cool:
had je ook een tanktop van Golds Gym aan ...hilarisch dit :D

dezelfde gedachte @RaceRookie :D

Haha nice:roflol:.

• #2.359
Barbell krom getrokken haha :cool:
had je ook een tanktop van Golds Gym aan ...hilarisch dit :D

dezelfde gedachte @RaceRookie :D

Haha nee nooit gold’s gym... bah!
Ik draag veel van Nike, of maxtreme (sponsor)

Ik denk dat de sportschool het zelf niet hilarisch vind... belachelijk eigenlijk, dat moet zo’n Barbell toch wel kunnen hebben.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven