JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coach wist er wel van?
Zal zeker verschil maken nu je ook dan strict aan je schema houdt.
Pff 4x45 min is niet niks... wat voor cardio doe je?
Goed bezig man!
Zo ga je snel resultaat zien.
Autist mode on
Vrouw is bij vriendin bedoel je oid?
4 weken zonder elkaar?
Mee eensHaha dat zij weg gaat. Had het andersom gedaan
Maybe ben ik dan ook wat strenger /bitchy daarin. Eigen keuze om te dieeten. Zeuren okay, huishouden ed uit handen geven prima maar boos en kort lontje is not done.

Haha dat zij weg gaat. Had het andersom gedaan![]()
Maybe ben ik dan ook wat strenger /bitchy daarin. Eigen keuze om te dieeten. Zeuren okay, huishouden ed uit handen geven prima maar boos en kort lontje is not done.
Klopt.... ik heb alleen geen andere lege ruimte ter beschikking anders was ik zelf wel gegaan. De vorige keer had ik de energie niet eens meer om een verhaal oid aan te horen van iemand, elk klein dingetje was vermoeiend en alles stoorde mij.. echt een lul ben ik dan, word er zelf gewoon moe van.
Klopt.... ik heb alleen geen andere lege ruimte ter beschikking anders was ik zelf wel gegaan. De vorige keer had ik de energie niet eens meer om een verhaal oid aan te horen van iemand, elk klein dingetje was vermoeiend en alles stoorde mij.. echt een lul ben ik dan, word er zelf gewoon moe van.
Toch best erg dat je dan niet meer bij elkaar in 1 huis zou kunnen zijn.

Dat moet het je niet waard zijn bro. Hoop dat je het straks na je contest meer dan goed maakt met je vrouwtje![]()
vrouwtje word na de wedstrijd zeer goed verwend!