Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pff 4x45 min is niet niks... wat voor cardio doe je?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Coach wist er wel van?

Zal zeker verschil maken nu je ook dan strict aan je schema houdt.

Vorige week mocht ik nog full r*tard gaan en deze week mocht ik 1 cheatmeal, althans..dat is wat er vorige week uitgesproken was. Maar ik sla het over.. better be safe

• #2.384
Alles smaakt als je honger hebt

0EB21378-E055-4CB9-84DE-F262EF97AC18.jpeg

Goed bezig man!
Zo ga je snel resultaat zien.
Autist mode on :cool:

Vrouw is bij vriendin bedoel je oid?
4 weken zonder elkaar?

• #2.386
Goed bezig man!
Zo ga je snel resultaat zien.
Autist mode on :cool:

Vrouw is bij vriendin bedoel je oid?
4 weken zonder elkaar?

Ja bij haar ouders.. we zien elkaar wel maar met mate.. is ook te vermoeiend voor mij, weet precies hoe dat straks gaat..naar iemand luisteren is dan al een hele opgave.

Sick dat ze dat voor je over heeft, en haar ouders ook!

Haha dat zij weg gaat. Had het andersom gedaan:roflol:

Maybe ben ik dan ook wat strenger /bitchy daarin. Eigen keuze om te dieeten. Zeuren okay, huishouden ed uit handen geven prima maar boos en kort lontje is not done.

• #2.390
Haha dat zij weg gaat. Had het andersom gedaan:roflol:

Maybe ben ik dan ook wat strenger /bitchy daarin. Eigen keuze om te dieeten. Zeuren okay, huishouden ed uit handen geven prima maar boos en kort lontje is not done.

Klopt.... ik heb alleen geen andere lege ruimte ter beschikking anders was ik zelf wel gegaan. De vorige keer had ik de energie niet eens meer om een verhaal oid aan te horen van iemand, elk klein dingetje was vermoeiend en alles stoorde mij.. echt een lul ben ik dan, word er zelf gewoon moe van.

Klopt.... ik heb alleen geen andere lege ruimte ter beschikking anders was ik zelf wel gegaan. De vorige keer had ik de energie niet eens meer om een verhaal oid aan te horen van iemand, elk klein dingetje was vermoeiend en alles stoorde mij.. echt een lul ben ik dan, word er zelf gewoon moe van.

Je weet in ieder geval waar het van komt. En dus ws ook weer overgaat.

Toch best erg dat je dan niet meer bij elkaar in 1 huis zou kunnen zijn.

Dat moet het je niet waard zijn bro. Hoop dat je het straks na je contest meer dan goed maakt met je vrouwtje ;)

Kick some ass laatste drie weken

Wow, dat is best drastisch allemaal. Maar goed, je moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven