XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.361
Pff alles weer heel zwaar vandaag, waardeloze nachtrust en een zeer intensieve week...Achja er is weer getraind. Zometeen check up en bespreking bij coach.

Bp
20x30
8x60
8x80
8x100
8x110
8x110
8x110
8x110

Cable press
12x32
12x36
9x36
10x32

Incline Cable fly
10x18
9x18
8x18

Rope extensions
Aantal

Cable kickback
Aantal

Moet zeggen dat het er vandaag wel allemaal hard en vol uit zag...benieuwd wat de cijfers zometeen gaan zeggen

Succes straks. Ben benieuwd!

• #2.367
87.3... zat nog op 16 mm.. voeding gaat nu naar 2400, cardio 4x45 minuten. Het echte lijden gaat nu beginnen. Volgende week zal het waarschijnlijk verder zakken.. coach had vertrouwen, ik zou de eerste onder zijn begeleiding zijn die het niet ging redden. Dus geen gestress meer (proberen) kan er toch niets aan veranderen.

87.3... zat nog op 16 mm.. voeding gaat nu naar 2400, cardio 4x45 minuten. Het echte lijden gaat nu beginnen. Volgende week zal het waarschijnlijk verder zakken.. coach had vertrouwen, ik zou de eerste onder zijn begeleiding zijn die het niet ging redden. Dus geen gestress meer (proberen) kan er toch niets aan veranderen.
Als je je mindf*ck onder controle houd........

Hoeveel weeks out ben je nu?

Ook geen cheats meer nu neem ik aan?

Komt goed! Je instelling is meer dan ok. Dan zal dat laatst stukje ook wel knallen worden.

Veel succes met lijden :D :D

Haha nee nooit gold’s gym... bah!
Ik draag veel van Nike, of maxtreme (sponsor)

Ik denk dat de sportschool het zelf niet hilarisch vind... belachelijk eigenlijk, dat moet zo’n Barbell toch wel kunnen hebben.

Rackpulls vinden veel barbells echter niet zo tof met zo'n gewicht. Daar verneuk je nog een eleiko halter mee

• #2.377
  • #2.378
  • #2.379

ergste vind ik de cardio, dagen zijn erg kort zo.

vrouwtje is het huis uit.. ik begin namelijk al een aardig humeur te krijgen.
dus koken, boodschappen, huishouden, cardio, poseren en routine oefenen, trainen, werken... het is nogal wat.

hebben we het niet over gehad, maar ik kies er zelf voor om dat niet te doen... lekker dag in dag uit vis, komkommer en broccoli :) Zitten ook nog wat nootjes in een klein beetje rijst en oats.
Coach wist er wel van?

Zal zeker verschil maken nu je ook dan strict aan je schema houdt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven