Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mindf*ck sucks :(
 
Door zetten man!
Hier goede plaatsing en je kan direct door na nk :D
 
Is maar weekje extra diëten baas :cool:
Als de wedstrijd waar je nu voor gaat goed gaat zou ik dat weekje extra er ook bijnemen inderdaad. Juist als het je laatste wedstrijd wordt
 
Als plaatsing goed is doorzetten man die week is zo voorbij zelf ook gedaan vorige keer was kut zwaar ma zou eeuwig spijt hebben als ik het niet gedaan had.
 
Ik had gisteren een enorme baaldag dus dat speelt natuurlijk mee, dan kan je zeggen wat je wilt maar dan wil je niets anders dan zo snel mogelijk ervan af zijn.
Of het NK wordt zal afhangen van mijn plaatsing, wanneer ik 1e of 2de word ga ik sws NK doen. Daaronder denk ik niet, maar dat zien we volgende week wel. Ik ken een paar gasten die er staan en dat zijn echte bazen, die blazen mij weg. één daarvan zal eerste worden denk ik, op de ener nog van hem gewonnen (jonathan) Eerst maar eens zorgen dat ik ga scoren op OR en dat die gyno weg trekt. Voor hetzelfde geldt word ik afgekeurd. Nog maar drie trainingsdagen.... zaterdag waarschijnlijk genieten van een lekkere cheatmeal en wijntje :) Mocht mijn gewicht on point zijn... dat zit denk ik ook op het randje.
 
Ben benieuwd man, nog ff door bikkelen :thumbs:
 
Ik had gisteren een enorme baaldag dus dat speelt natuurlijk mee, dan kan je zeggen wat je wilt maar dan wil je niets anders dan zo snel mogelijk ervan af zijn.
Of het NK wordt zal afhangen van mijn plaatsing, wanneer ik 1e of 2de word ga ik sws NK doen. Daaronder denk ik niet, maar dat zien we volgende week wel. Ik ken een paar gasten die er staan en dat zijn echte bazen, die blazen mij weg. één daarvan zal eerste worden denk ik, op de ener nog van hem gewonnen (jonathan) Eerst maar eens zorgen dat ik ga scoren op OR en dat die gyno weg trekt. Voor hetzelfde geldt word ik afgekeurd. Nog maar drie trainingsdagen.... zaterdag waarschijnlijk genieten van een lekkere cheatmeal en wijntje :) Mocht mijn gewicht on point zijn... dat zit denk ik ook op het randje.

Succes! Laatste loodjes. Wanneer is de wedstrijd? En kan je dat ergens volgen?
 
Nog een paar daagjes! Keep it up brahh!
 
Ik had gisteren een enorme baaldag dus dat speelt natuurlijk mee, dan kan je zeggen wat je wilt maar dan wil je niets anders dan zo snel mogelijk ervan af zijn.
Of het NK wordt zal afhangen van mijn plaatsing, wanneer ik 1e of 2de word ga ik sws NK doen. Daaronder denk ik niet, maar dat zien we volgende week wel. Ik ken een paar gasten die er staan en dat zijn echte bazen, die blazen mij weg. één daarvan zal eerste worden denk ik, op de ener nog van hem gewonnen (jonathan) Eerst maar eens zorgen dat ik ga scoren op OR en dat die gyno weg trekt. Voor hetzelfde geldt word ik afgekeurd. Nog maar drie trainingsdagen.... zaterdag waarschijnlijk genieten van een lekkere cheatmeal en wijntje :) Mocht mijn gewicht on point zijn... dat zit denk ik ook op het randje.

Nog eventjes en dan ben je er van af. Zou mooi zijn als je NK mee zou kunnen doen, maar wel afvragen idd of het voor jou een meerwaarde gaat hebben en tevreden zal zijn met wat je daar eventueel neer kan zetten. Weekje doortrekken stelt niet zoveel voor vergeleken bij de tijd die je nu in voorbereiding zit;)

Mooie shape al :engel:
 
Succes! Laatste loodjes. Wanneer is de wedstrijd? En kan je dat ergens volgen?
Het is geen powerliften:P
Bij bb geen livestream. Vreemd dat het er na al die tijd nog niet is.
 
Het is geen powerliften:P
Bij bb geen livestream. Vreemd dat het er na al die tijd nog niet is.

Die dikke billen bij het powerliften hoef ik niet te zien (grapje :p)
 
Nog eventjes en dan ben je er van af. Zou mooi zijn als je NK mee zou kunnen doen, maar wel afvragen idd of het voor jou een meerwaarde gaat hebben en tevreden zal zijn met wat je daar eventueel neer kan zetten. Weekje doortrekken stelt niet zoveel voor vergeleken bij de tijd die je nu in voorbereiding zit;)

Mooie shape al :engel:

Jij snapt mij! First things first.
 
Ochtendcardio 30 min

Shoulderpress machine
Sm wide ur
Side raise machine
Cable front raise
Rope ext
Facepull
Reverse Cable fly
Rope ext

Toch nog een hoop gedaan, zat de eerste paar minuten een beetje in de diepte te staren.

Cardio 20 minuten


Vanavond nog 20/30 minuten cardio


Gewicht 84,6 volgend basic fit 17,4 procent vet :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven