XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Iets verminderd denk ik, de tepel die het heeft zie je op de foto. Valt dus niet meteen in het oog?

Alleen als je het weet, het is niet zo'n gyno zoals Franco Columbu die had in 1981.
 
Alleen als je het weet, het is niet zo'n gyno zoals Franco Columbu die had in 1981.

Hopen op een grote line up waarbij ze niet op alle details kunnen letten. Wie weet kom ik er mee weg en trekt het nog verder weg.
 
Goede shape man!
Gyno valt mij persoonlijk niet op
 
Valt dus niet meteen in het oog?
nope, no worries
super resultaat man :thumbup:
schouders/armen zijn echt massief
belooft een mooi resultaat te worden, succes
 
Gewicht nu 80,5 na opstaan. Gisteren depletiontraining gehad, dus nu zit het erop.
Vandaag laden op 5k voornamelijk rijst/zoete aardapppel/vis/olijfolie. Morgen helft van carbs vandaag en cheatmeal (mocht het gewicht dit toelaten. Morgenavond nog een zwaardere plaspil voor de benen, verwacht hierdoor nog een ruime kg kwijt te raken. Vanavond laat nog even wegen en morgen middag weer. Coach vond shape goed, aders stonden op mijn rug. Triceps treken al harde strepen.
 
Eindelijk het moment waar je het allemaal voor doet dat om de hoek staat :cool:
 
Echt onwijs benieuwd hoe je eruit gaat zien op je piek.
 
Succes man, je staat er echt super bij!
 
Respect voor deze struggle:cool:
 
Gewicht nu 80,5 na opstaan. Gisteren depletiontraining gehad, dus nu zit het erop.
Vandaag laden op 5k voornamelijk rijst/zoete aardapppel/vis/olijfolie. Morgen helft van carbs vandaag en cheatmeal (mocht het gewicht dit toelaten. Morgenavond nog een zwaardere plaspil voor de benen, verwacht hierdoor nog een ruime kg kwijt te raken. Vanavond laat nog even wegen en morgen middag weer. Coach vond shape goed, aders stonden op mijn rug. Triceps treken al harde strepen.
:cheer:

Heel veel succes en plezier !!
 
veel plezier!
 
Laat wat zien van je dickskin dan :D

Veel succes!
 
Met plas pil ga je wel meer dan 1 kg verliezen denk ik zo
 
Heel veel succes!
Hoop dat je er ook een beetje van geniet. Jouw moment!
Komt je vriendin wel kijken? en dan samen de cheat na de wedstrijd? :D
 
Goodluck!
 
Nog 1 dag te gaan, zometeen lekker pizza en pasta knallen. Voel mij top nu, wat carbs met je kunnen doen..! En gyno zie je niet veel meer van :)

11A6E972-853A-4168-89EF-724ABA10C7BC.jpeg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven