Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nou dat waren de cheats dan, nog een kleine 4 weken en dan moet ik klaar zijn. Parijs was lekker, taille is denk ik wel wat cm's gegroeid :) Vocht verlies ik deze week wel weer. Vol gas nu. Cardio ga ik proberen iets op te schroeven. Veel aan het poseren gaan werken en aan mijn routine. Volgende week moet ik op 7% staan.

Dus begin september het podium op ?
 
lkkre training, flinke reps op je dips

Thanks, je merkt het meteen als je even weer wat meer hebt gegeten.

---------- Toegevoegd om 05:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:17 ----------

Dus begin september het podium op ?

Oktober bedoel je natuurlijk :) ja!

---------- Toegevoegd om 05:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:17 ----------

Tbar
10x40
5x60
5x80
9x100
6x100
10x90

Chinups
10/8/7 x bw

Single arm machine row
8x70
5x80
4x85

Latprayers
12x12.5
12x15
10x15

Single arm straight arm pulldown (om en om)
12/10/8/8 x 6.25

Vertical traction
10x65
10x80
8x80
10x50 dropset

Seated SM calve raises
20x40
10x80
10x120
10x140
8x150
15x140
10x140

Pff vandaag 2x20 minuten cardio gedaan, en beide sessies flink misselijk.
 
blijven knallen man.

Is nog maar even doorbijten.

Straks de Olympia kijken, dat geeft ook weer dikke motivatie boost.
 
blijven knallen man. Is nog maar even doorbijten. Straks de Olympia kijken, dat geeft ook weer dikke motivatie boost.

Doe ik ook, die vier weken zijn zo voorbij.. dat is ook waar ik me zorgen over maak. Zo weinig tijd :mad:
Zaterdag weer even check up, eens kijken of mijn coach gerust gesteld is...als hij dat is kan ik dat ook heel even zijn.
 
Gaat goed hier, merk je al krachtverlies? En doe je nu elke dag 2keer cardio?
 
Gaat goed hier, merk je al krachtverlies? En doe je nu elke dag 2keer cardio?

Voornamelijk op de shoulderpresses. Voor de rest valt het nog wel mee. Op de bench gaat het soms ook wat minder. Ja cardio 2x per dag nu. Als coach zaterdag niet tevreden is word het 2x30 denk ik.
 
Ik verloor het meest op dl en squat.

Schouders juist bijna niks.

doe je enercup?
 
Jep!
 
Klote dat kaarten al op zijn anders was ik wel komen kijken, is voor mij dichtbij.

Ja je kan nog in aparte zaal naar scherm kijken maar dat ga ik niet doen.

Vind dat wel mooie wedstrijd. Staan soms paar hele goede atleten tussen.

Suc6 nog en blijven pushen!

Fuck die honger en weinig energie/kracht maar.

Is straks zo weer bijgetrokken ;)
 
pff twee keer cardio is een hoop man hoelang in totaal doe je cardio en ook nog kracht er bij dan op een dag ??
waar haal je de tijd vandaan
 
Klote dat kaarten al op zijn anders was ik wel komen kijken, is voor mij dichtbij. Ja je kan nog in aparte zaal naar scherm kijken maar dat ga ik niet doen. Vind dat wel mooie wedstrijd. Staan soms paar hele goede atleten tussen. Suc6 nog en blijven pushen! Fuck die honger en weinig energie/kracht maar. Is straks zo weer bijgetrokken ;)

Ik kijk ook bewust niet meer naar de concurrentie... het gaat erom dat ik in mijn beste shape kom, meer is toch niet mogelijk. En het is een leerproces, het is voor mij de eerst keer dat ik uberhaupt onder de 10% kom :) Gisteren zat ik er wederom weer even doorheen, het leek niet op te schieten! Vanmorgen daarintegen... een hoop vocht weg en dan ziet het er ineens stukken beter uit. Vannacht ook lekker lopen zweten en 3x naar de wc geweest.

---------- Toegevoegd om 05:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:16 ----------

pff twee keer cardio is een hoop man hoelang in totaal doe je cardio en ook nog kracht er bij dan op een dag ?? waar haal je de tijd vandaan

Ik wil minimaal 40 minuten cardio doen per dag. Als het uitkomt splits ik dit op, bijv 's ochtends 20 minuten en na mijn krachttraining 20 minuten. Krachttraining doe ik elke dag. Gisteren heb ik 50 minuten aan cardio gedaan na mijn krachttraining. Dus waar ik ruimte heb, én energie, doe ik wat meer.
Tja de tijd maak ik wel, behalve trainen en werken doe ik niet veel meer ;) Het sociale leven komt na de wedstrijd wel weer...

---------- Toegevoegd om 05:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:21 ----------

de tjoek tjoek van gisteren

Dumbell front raise
8x10
10x12
10x14
8x16

Dumbell shoulder press
12x32
8x32
8x32

Dumbell side raise
12x10
12x12
2x10x14

Bent over cable raise SS Cable side raise
10x7.5 + 12x5
10x7.5 + 12x5
10x7.5 + 7x5

Frenchpress (rippetoe) SS Bent over dumbell raises
12x30 + 12x8
10x40 + 12x8
12x40 + 12x8
12x40

Cable extensions
5 sets 8-12 reps
 
nog lkkre reps op die 32kg presses.
 
:D
Vandaag ook op 10 kg begonnnen > 2 kg. Soms doe ik piramide dropsets opbouwen naar 10 kg en dan reverse piramide dropsets, weer terug naar 2< kg. En als ik het dan helemaal gek wil maken gooi ik er nog een static hold achteraan. Huilen. Ik hoor sommigen al denken, wtf ben je aan het doen...maar mijn schouders zijn in tijden niet meer zo goed gegroeid. ---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ---------- Overmorgen, geef de man ook wat rust :cool:

gewoon schijt hebben wat de rest denkt, als ik biceps doe na rug begin ik vaak met 8 kg rustig opbouwen kijkt iedereen wtf heeft hij pussy gewicht, en als ik dan eindig met 20 snappen ze er helemaal niks meer van hahah gewoon blijfen pompen als maar blijft groeien is het belangrijkste :D
 
:D

gewoon schijt hebben wat de rest denkt, als ik biceps doe na rug begin ik vaak met 8 kg rustig opbouwen kijkt iedereen wtf heeft hij pussy gewicht, en als ik dan eindig met 20 snappen ze er helemaal niks meer van hahah gewoon blijfen pompen als maar blijft groeien is het belangrijkste :D

Meeste mensen zijn dikke stumpers in gym.

Als ik db fly doe met volledige contractie van de borst gebruik ik hele lichte db's.

Dan gaan die lui express zwaarder db's gebruiken om te laten zien dat ze meer aankunnen als mij :roflol:

En met een kut vorm lol.

Niet druk maken om andere mensen.

Allemaal jelly.

Alle mannen willen een goed lichaam.

Alle chicks willen geneukt worden door een man met een goed lichaam :cool:
 
:D

gewoon schijt hebben wat de rest denkt, als ik biceps doe na rug begin ik vaak met 8 kg rustig opbouwen kijkt iedereen wtf heeft hij pussy gewicht, en als ik dan eindig met 20 snappen ze er helemaal niks meer van hahah gewoon blijfen pompen als maar blijft groeien is het belangrijkste :D

True! Egolifters heb je hier ook rondlopen. Van die gasten die amper 90 kg kunnen benchen en dan met 110 de meest gekke capriolen uithalen.

---------- Toegevoegd om 05:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:33 ----------

Meeste mensen zijn dikke stumpers in gym.

Als ik db fly doe met volledige contractie van de borst gebruik ik hele lichte db's.

Dan gaan die lui express zwaarder db's gebruiken om te laten zien dat ze meer aankunnen als mij :roflol:

En met een kut vorm lol.

Niet druk maken om andere mensen.

Allemaal jelly.

Alle mannen willen een goed lichaam.

Alle chicks willen geneukt worden door een man met een goed lichaam :cool:

Haha truee

---------- Toegevoegd om 05:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:34 ----------

Squats
25xbw
8x60
5x80
4x100
3x120
3x150
2x150
5x140

Nordic curl
3x12

Leg extensions SS Sissy squat
20x50 / 15xbw
20x50 / 15x14
20x50 / 15x14
20x50 / 15x14

Sm hacksquat: smalle stand, benen ver naar voren, oceaandiep.
12x75
5x95 waarvan 3 paused
5x100
3x105

Sm seated calve raises
8 sets 8-15 reps

Single leg seated curl
12x25
12x30
10x35
6x40

Standing leg curl
2 sets en 3 dropsets
 
Je wil niet weten hoe vaak ik quarter squats, benchpress met rom tot 15cm boven borst enz zie in de gym van kijk mij eens zwaar liften.

Dikke squat man, 150kg is echt nice!
 
Nieuwe avatar - nice shape

Hoogeveen (?) klopt dat ?
Is vlak bij voor mij, kaarten kosten geen drol.
Denk dat ik even ga kijken, goed voor de inspiratie
 
Nieuwe avatar - nice shape

Hoogeveen (?) klopt dat ?
Is vlak bij voor mij, kaarten kosten geen drol.
Denk dat ik even ga kijken, goed voor de inspiratie

Klopt, kaarten voor de zaal zijn wel al uitverkocht.. maar kaarten voor een zaal waar een groot scherm staat nog niet
 
Klopt, kaarten voor de zaal zijn wel al uitverkocht.. maar kaarten voor een zaal waar een groot scherm staat nog niet

Hmmm dat is op zich jammer, maar goed ik heb dan verder toch niets te doen, dus...
 
Goeie nieuwe avatar man, ziet er goed uit :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven