- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit wel wat hoger als 1200, met de vis en olie kom je ongeveer op 1200 uit. Maar de 2000 red ik denk ik niet neeIk zit nu sinds zondag hierop, klinkt gek, maar ik kan het goed aan.
haha ja zie het al had 100 gram gerekend in plaats van kilo dus zal zo rond de 2000 zitten inderdaad ---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ---------- wel jammer dat ik niet naast je kom te staan op de wedstrijd maar ja ben er achter gekomen dat het voor mij nog te hoog gegrepen is dus maar lekker map doen beetje gay is oky zeggen ze dusja
je bovenlichaam vind ik echt wel goed genoeg, alleen de benen ga je het op afzien denk ik ja. komt goed, dit jaar flink knallen op de benen!
Bedankt mannen. Jullie zijn enthousiaster dan ik ben haha.
Het vrouwtje is weer terug, gelukkig maar... ik heb een hekel aan strijken.
Gisteren nog getraind, en een extra cheat gehad... oeps. Volgend weekend ga ik ook nog eens naar parijs.. extra t3 denk ik dan maar en tot die tijd geen enkele cheat + cardio uppen. Het scheelt dat ik maar 1 nachtje daar slaap, en overdag (zaterdag/zondag) veel loop.
TBAR
10x40
5x60
5x80
5x90
5x100
4x110
10x100
10x90
Pullup
10/10/9 x bw
Straight arm pulldown
3 sets
Lat prayers
3 sets

Fijn om je niet met strijken bezig te hoeven houden nu je low carb zit!![]()

Meer moet dat ook niet zijn man. Gewoon focus op krachtbehoudDe reps komen wel na je cut
![]()
goeie gewichten nog op je sq. Heb je al een bepaald doel voor na de wedstrijd?
Damn Saik, je zit wel echt heel laag in voeding zo! Cheats moeten kunnen inderdaad!Hoe gaat het met je strijk?
![]()

1600 kcal wel erg lag man nette trainingen nog voor dat aantal kcal, met vet % moet wel goed komen als je er zo voor gaat zal nu ook we snel zakken denk ik zo ?