nlbramnl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.045
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een dutje willen doen overdag is niet raar tijdens je cut, ik heb precies het zelfde probleem in de middag echt een dip, zit nu op 500 mg cafeine per dag om me fit te blijven voelen haha en werkt goed tegen de honger
Dit weekend wat bijkomen in Parijs 
Had het graag gedaan maar ik zit nog met een fulltime job heDit weekend wat bijkomen in Parijs
---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ---------- Meting vandaag: 8.6% gewicht: 85 kg. Nog 5% te gaan, let's do this!
geniet van je weekend in parijs, 85 kg op 8,6 is netjes man, gewicht zal zeker goed gaan komen als vocht eraf is, vet% moet nog wel flink zakken, maar met strenge dieet van jou moet dat wel goedkomen, hoeveel kcal onder onderhoud eet je nu? of laat je dat aan je coach over ?
Heerlijk.Haha vooral carbs en wat rust zijn nu nice ja zou ik ook wel willen werk nu 45 uur per week dus zit er nog ff niet in

Had het graag gedaan maar ik zit nog met een fulltime job heDit weekend wat bijkomen in Parijs
---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ---------- Meting vandaag: 8.6% gewicht: 85 kg. Nog 5% te gaan, let's do this!

mwa vind werk zat haha maandag 9- 13:30 en van 19:30 tot 21:30 dinsdag 7:30 tot 17:00 w oensdag 7:30 tot 17:00 d onderdag 7:30 tot 17:00 vrijdag 13:30 - 22:30 zaterdag 8 - 12 ernaast nog uur of 10 trainen en koken huishouden enz hahah druk zat nu ---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ---------- vooral nu tijdens cutten vrij zwaar mentaal hahaha maar 40 uur is wel redelijk normaal ja al werken de meesten mensen tegenwoordig maar 36 ofz
En dan hebben we nog geen kinderen
Maar als je dat niet gewend bent snap ik dat het even omschakelen is. Ik zit ook doordeweeks continue te haasten. Zo moet ik vandaag tot 2300 werken, nog 3 kwartier cardio, eten, douchen, mealpreppen, weer afwassen en dan slapen. Om 6.00 uur gaat de wekker weer. 
krijgen we nog een voorproefje van je shape op dit moment??

Vocht verlies ik deze week wel weer. Vol gas nu. Cardio ga ik proberen iets op te schroeven. Veel aan het poseren gaan werken en aan mijn routine. Volgende week moet ik op 7% staan.Bonjour, parijs zonder cheats had ook niet gekunt, nu 4 weken volgas en knallen. Goed poseren is niet makkelijk dus daar extra aan werken moet nooit kwaad kunnen.

Uiteraard voornamelijk vocht, eind van de week weer even wegen.
3kilo is een hoop maar inderdaat 2 ervan is vocht. Weer df streng cutten krl je ging zo goed