XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
een dutje willen doen overdag is niet raar tijdens je cut, ik heb precies het zelfde probleem in de middag echt een dip, zit nu op 500 mg cafeine per dag om me fit te blijven voelen haha en werkt goed tegen de honger

• Topic Starter Topic Starter
een dutje willen doen overdag is niet raar tijdens je cut, ik heb precies het zelfde probleem in de middag echt een dip, zit nu op 500 mg cafeine per dag om me fit te blijven voelen haha en werkt goed tegen de honger

Had het graag gedaan maar ik zit nog met een fulltime job he ;) Dit weekend wat bijkomen in Parijs :)

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Meting vandaag: 8.6% gewicht: 85 kg.

Nog 5% te gaan, let's do this!

Had het graag gedaan maar ik zit nog met een fulltime job he ;) Dit weekend wat bijkomen in Parijs :) ---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ---------- Meting vandaag: 8.6% gewicht: 85 kg. Nog 5% te gaan, let's do this!

geniet van je weekend in parijs,

85 kg op 8,6 is netjes man, gewicht zal zeker goed gaan komen als vocht eraf is, vet% moet nog wel flink zakken, maar met strenge dieet van jou moet dat wel goedkomen, hoeveel kcal onder onderhoud eet je nu? of laat je dat aan je coach over ?

geniet van je weekend in parijs, 85 kg op 8,6 is netjes man, gewicht zal zeker goed gaan komen als vocht eraf is, vet% moet nog wel flink zakken, maar met strenge dieet van jou moet dat wel goedkomen, hoeveel kcal onder onderhoud eet je nu? of laat je dat aan je coach over ?

Ik eet zo'n 1700. Geen idee wat mijn onderhoud op dit moment is. In mijn team staan alle leden zo'n beetje rond de 8%. Precies waar de coach ons wilt hebben. Op 4 oktober zal ik klaar zijn.

Genieten ga ik doen, ben er wel even aan toe. Ik zit me elke dag kapot te haasten en te jagen om alles gedaan te krijgen. Even helemaal niets..en carbs :) Heerlijk.

Haha vooral carbs en wat rust zijn nu nice ja zou ik ook wel willen werk nu 45 uur per week dus zit er nog ff niet in

Seated overhead press
10x45
5x65
5x85
4x85
5x85

Seated db press SS Incline db side raise
10x32 / 10x8
10x32 / 10x8
10x32 / 10x8

Cable side raise (single) SS Db hammer curl
12x7.5 / 8x18
10x7.5 / 8x20
10x7.5 / 7x22

Bent over db raises SS Cable curl
4 setjes 10-12 reps

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Haha vooral carbs en wat rust zijn nu nice ja zou ik ook wel willen werk nu 45 uur per week dus zit er nog ff niet in

45 is normaal toch :)

mwa vind werk zat haha
maandag 9- 13:30 en van 19:30 tot 21:30
dinsdag 7:30 tot 17:00 w
oensdag 7:30 tot 17:00 d
onderdag 7:30 tot 17:00
vrijdag 13:30 - 22:30
zaterdag 8 - 12

ernaast nog uur of 10 trainen en koken huishouden enz hahah druk zat nu ---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ---------- vooral nu tijdens cutten vrij zwaar mentaal hahaha maar 40 uur is wel redelijk normaal ja al werken de meesten mensen tegenwoordig maar 36 ofz

Had het graag gedaan maar ik zit nog met een fulltime job he ;) Dit weekend wat bijkomen in Parijs :) ---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ---------- Meting vandaag: 8.6% gewicht: 85 kg. Nog 5% te gaan, let's do this!

Sodemieters, netjes man !
:eek:

krijgen we nog een voorproefje van je shape op dit moment??

have fun in paris, en succes met french foods :D

mwa vind werk zat haha maandag 9- 13:30 en van 19:30 tot 21:30 dinsdag 7:30 tot 17:00 w oensdag 7:30 tot 17:00 d onderdag 7:30 tot 17:00 vrijdag 13:30 - 22:30 zaterdag 8 - 12 ernaast nog uur of 10 trainen en koken huishouden enz hahah druk zat nu ---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ---------- vooral nu tijdens cutten vrij zwaar mentaal hahaha maar 40 uur is wel redelijk normaal ja al werken de meesten mensen tegenwoordig maar 36 ofz

Haha, wie heeft dat niet ;) En dan hebben we nog geen kinderen :) Maar als je dat niet gewend bent snap ik dat het even omschakelen is. Ik zit ook doordeweeks continue te haasten. Zo moet ik vandaag tot 2300 werken, nog 3 kwartier cardio, eten, douchen, mealpreppen, weer afwassen en dan slapen. Om 6.00 uur gaat de wekker weer. :mad:

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

krijgen we nog een voorproefje van je shape op dit moment??

Ik denk het niet, ik ga morgen geen foto's maken.. volgende week misschien.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Ja gaat hard, alweer iets van 8-10% kwijt.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

have fun in paris, en succes met french foods :D

Thanks! Gaat helemaal goed komen..waarschijnlijk hou ik mij wel in met die prijzen daar :)

Veel plezier in Parijs dude!

Nou dat waren de cheats dan, nog een kleine 4 weken en dan moet ik klaar zijn.
Parijs was lekker, taille is denk ik wel wat cm's gegroeid :) Vocht verlies ik deze week wel weer. Vol gas nu. Cardio ga ik proberen iets op te schroeven. Veel aan het poseren gaan werken en aan mijn routine. Volgende week moet ik op 7% staan.

Bonjour, parijs zonder cheats had ook niet gekunt, nu 4 weken volgas en knallen.

Goed poseren is niet makkelijk dus daar extra aan werken moet nooit kwaad kunnen.

Go go go!

Bonjour, parijs zonder cheats had ook niet gekunt, nu 4 weken volgas en knallen. Goed poseren is niet makkelijk dus daar extra aan werken moet nooit kwaad kunnen.

dat heb ik gemerkt, het is bij mij echt alles of niets.

een beetje proeven van de verboden vrucht zit er niet in, ik eet meteen heel de schaal leeg :D

Gisteren even gewogen, 3+ kg erbij :o Uiteraard voornamelijk vocht, eind van de week weer even wegen.

---------- Toegevoegd om 05:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:05 ----------

Plankgas nu :)

3kilo is een hoop maar inderdaat 2 ervan is vocht. Weer df streng cutten krl je ging zo goed

En de trein van gisteren

Benchpress
15x60
5x90
8x110
7x110
4x120
6x110 zat meer in maar ik raakte uit balans
5x90 dropsetje
10x50 dropsetje/paused

Van die paused reps zitten de pecs altijd goed vol.

Incline chestpress
10x100
6x110
6x100

Incline db fly
4x10x20

Cable hammer rope
12x20
10x27.5
10x32.5
10x32.5

Single arm cable curl
10x
10x
7x + aantal forced reps

Dippen
20xbw
20xbw
14xbw
10xbw

---------- Toegevoegd om 05:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:09 ----------

3kilo is een hoop maar inderdaat 2 ervan is vocht. Weer df streng cutten krl je ging zo goed

Meer dan 2 kg, ik heb echt geen overschot van 18000 kcals gehad in 2 dagen. Ik ben geen Pillz :D

Ja nu wijken we niet meer af.

Nice work!

lkkre training, flinke reps op je dips

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven