XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben benieuwd alleszins :D
 
Ben benieuwd nog even de laatste en zwaarste loodjes.
 
eindelijk trek ik strepen op mijn borst, er zit naar mijn gevoel ook nog te veel rond mijn middel maar daar zit natuurlijk ook gewoon veel vocht bij.
momenteel elke dag 5 liter water, zout zit er nog in. geen cola light of andere sapjes met koolzuur, geen pwo, geen creatine maar die laatste twee had ik er sowieso niet inzitten.
sinds gisteren ook 2 tabs T5 erbij gedaan. Nog maar een paar trainingsdagen, volgende week donderdag alweer de laatste...(high rep training)
 
Ben benieuwd nog even de laatste en zwaarste loodjes.

Idem dito. Word wel meteen de laatste wedstrijd kan ik je nu al vertellen. Het heeft te veel invloed op mijn privé leven, dit gaat nartuurlijk voor.
 
Jammer man.

Ik denk dat als je eerder de Prep was gestart je rustiger aan had kunnen doen met kcal naar beneden gooien en cardio. Is het stukken beter te doen. Laatste weken zuigen altijd.

Enige waar je mee bezig bent is eten/trainen/slapen.

Rest is allemaal van secundair belang.

Lekker knallen op enercup!

Tot 90 wordt het?
 
Idem dito. Word wel meteen de laatste wedstrijd kan ik je nu al vertellen. Het heeft te veel invloed op mijn privé leven, dit gaat nartuurlijk voor.
Goede instelling!~Er zijn er genoeg die met bodybuilding hun relatie compleet vergooien! Dat is het hoe dan ook niet waard

..behalve als je er je werk van kan maken (fitnessmodel ofzo)
 
Jammer man.

Ik denk dat als je eerder de Prep was gestart je rustiger aan had kunnen doen met kcal naar beneden gooien en cardio. Is het stukken beter te doen. Laatste weken zuigen altijd.

Enige waar je mee bezig bent is eten/trainen/slapen.

Rest is allemaal van secundair belang.

Lekker knallen op enercup!

Tot 90 wordt het?

tot 80, ik ben maar een mannetje van afgerond 1.70 m :)

Geef ik je helemaal gelijk in. Dit heb ik ook vaker aangeven bij mijn coach maar hij vond het niet nodig. Persoonlijk had ik het anders gedaan.
 
Heel veel success met de laatste loodjes. :thumb: Ik hoop dat je alles blijft loggen hier.
 
Goede instelling!~Er zijn er genoeg die met bodybuilding hun relatie compleet vergooien! Dat is het hoe dan ook niet waard

..behalve als je er je werk van kan maken (fitnessmodel ofzo)

Precies. Relatie is door een diep dal gegaan en dat is niet de bedoeling. Ik krijg er een slecht humeur van als ik zo diep moet gaan op zo weinig voeding. Hiernaast kan ik amper leuke activiteiten doen met mijn vriendin, en dan leef je in principe maar gewoon langs elkaar.
 
Heel veel success met de laatste loodjes. :thumb: Ik hoop dat je alles blijft loggen hier.

Ik zal het proberen! De laatste tijd is minder trainingen aan het loggen maar alles eromheen zal ik zeker nog blijven doen.
 
Verder ben ik bezig met het opzetten van een ub/lb routine wat bij mij past. Focus gaat liggen op de compounds (low rep 1-5) en de rest op high rep (8-12) Mijn doelen na de wedstrijd zijn voornamelijk sterker worden op de compounds.
Uiteraard wil ik ook gewoon in shape blijven. Ik zal wel minder gaan trainen, slechts 4x per week. Cardio blijft erin, kan ik beter wegkomen met meer voeding en het is gewoon goed voor je.

Wat ik tot nu toe heb:

UB1
BENCH
OHP
CHINUPS
MACHINE ROW
VARIANT SIDE RAISES
BARBELL CURL
DIPPEN

UB2
TBAR
OHP
BENCH
CHINUPS
INCLINE DB RAISES
DIPPEN
BARBELL CURL

LB1
DL
SQ
CURL
EXTENSION
CABLE CRUNCH
LEG RAISES
CALVES

LB2
SQ
DL
EXTENSIONS
CURL
LEG RAISES
CRUNCH
CALVES

Nog steeds aardig volume, daar hou ik ook van. Wel 'maar' 4 dagen trainen. Dus meer rust.
 
Ziet er wel goed uit man

Misschien een extension bij LB vervangen door wat unilater werk zoals een lunge/bul split squat ofzo. En als je kan je leg curl door bv GHR of GM
 
Ziet er wel goed uit man

Misschien een extension bij LB vervangen door wat unilater werk zoals een lunge/bul split squat ofzo. En als je kan je leg curl door bv GHR of GM

Goede tip, zal wss ook gewoon gerouleerd gaan worden op deze isolaties.
wat is GHR of GM?
 
Glute Ham Raise (of wel op een speciaal toestel, of aan de lat pulley)

filmpje & tits & ass


Good Morning

filmpje just ass (en het mag wel wat dieper, bovenlichaam parallel met vloer ongeveer)

 
Ah.. of course.. ;)
 
Ik wist niet dat je midget was:D

Helaas is uitverkocht anders kwam ik wel kijken bro.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven