Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Prima ub/lb schema ,ik doe nu ook alweer 10maanden ub/lb ,en blijft voor mij toch het fijnste.
 
Gisteren nog een coach momentje gehad. Hij was weer tevreden over het resultaat. Het restje om mijn middel waar ik mij zorgen om maak moet volgens hem echt alleen nog maar vocht zijn. Vocht afdrijven begin ik zaterdag mee, 's avonds een of ander tabletje en de zondagochtend een halve van een andere. Zou als de donder moeten werken. En alleen op het onderlichaam. Zondagochtend ook weer terug naar de coach om te kijken hoe we het verder gaan aanpakken. Water moet ik verplicht minimaal 4 liter per dag drinken, geen probleem natuurlijk. Ik vermoed dat we v.a. maandag hierop al gaan minderen, maar dat wacht ik nog af. Ik hoorde hem zeggen dat ik donderdag (of was het vrijdag) nog maar een halve liter drink, en dan vrijdag ook al begin met laden. Spannenden week waarin veel fysieke veranderingen gaan plaats vinden. Ik zal morgen eens een foto vd benen maken voordat ik die tabs neem en zondag een tweede ter vergelijking. Het poseren gaat wel steeds beter maar ik haal er lang nog niet alles uit, soms maak ik mezelf klein en vergeet ik vaak de benen niet aan te spannen. Ook hieraan moet ik flink gaan werken deze week.
 
Prima ub/lb schema ,ik doe nu ook alweer 10maanden ub/lb ,en blijft voor mij toch het fijnste.

Al een hele tijd op split gezeten, maar nu ik minder wil gaan trainen kan je met ub/lb toch nog een degelijke frequentie aanhouden.
 
en weer een training, verwachtingen waren laag, 4 uurtjes slaap en maar een paar dagen van de wedstrijd af...maar het ging juist bijzonder goed

benchpress
10x50
5x70
1x90
10x110
9x110
8x110

Incline chestpress
14x80
12x80
11x80

Incline fly
3x12x18

Zomenteen rug op het schema, nog 5 trainingen te gaan.
 
ziet er prima uit die training, valt niks tegen.
 
Nette training inderdaad. Keep it up!!
 
Prima training, ik heb dat ook best vaak, ruk geslapen,lage verwachtingen van de training, en dan toch een top training neerzetten.
 
Wist niet dat je zo vlak voor (weekje) een belangrijke wedstrijd zat. Vandaar de belachelijk goeie shape :)
Mooi dat je dit een keer helemaal mee gaat maken, maar wel een aanslag op prive leven en gezondheid.... Dat is minder.
Heel veel sterkte man, de laatste week!
 
Heb je al kerstboom in de rug? :D

Depleten is ook dik kut.

Maar goed, daarna laden en lekker carbs eten :D
 
Prima training, ik heb dat ook best vaak, ruk geslapen,lage verwachtingen van de training, en dan toch een top training neerzetten.

Ja had het echt niet verwacht, al helemaal niet zo dichtbij de wedstrijd :)
 
Heb je al kerstboom in de rug? :D

Depleten is ook dik kut.

Maar goed, daarna laden en lekker carbs eten :D

Yes.. ik ben er klaar voor. Nu vocht aan het leegtrekken, op 1 dag al bijna 3 kg lichter :) Sta nu iets boven de 81 kg, donderdag zal ik rond 77 staan. Vrijdag beginnen met laden. De aankomende week ook alles high rep, donderdag de laatste training.

Het poseren ging vandaag ook goed, dat geeft toch wel rust en zelfvertrouwen. Het lukt mij eindelijk om mijn lats te laten zien.
 
Wist niet dat je zo vlak voor (weekje) een belangrijke wedstrijd zat. Vandaar de belachelijk goeie shape :)
Mooi dat je dit een keer helemaal mee gaat maken, maar wel een aanslag op prive leven en gezondheid.... Dat is minder.
Heel veel sterkte man, de laatste week!

Shape is echt heel veel aan het veranderen nu, maar het is nu wel belachelijk zwaar. Tijdens poseren val ik ook gewoon bijna om. Gelukkig mag ik straks carbs gaan eten dat zal mij tijdens het poseren gaan helpen.
 
Ha ha, ik vind het allemaal heftig en een beetje vreemd dat loaden en depleten en whatnot. Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan. Mag aannemen dat dat niet onder de naam Saik0 zal zijn ;)
 
routine is helemaal perfect nu?

Wacht straks maar met laden tot je maar druppels water mag op een dag.

Mega droge bek :D
 
77kg en ripped as fuck hopelijk, GL!
 
77kg, nice! Kunnen we nog een fotootje verwachten? :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven