AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mt 9 . ducati en ktm zijn behoorlijk overpriced in onderhoud . heb zelf een 999 gehad en na een jaar weggedaan omdat ducati weigerde garantie te verlenen op de drivetrain . En ktm 4 takt is bij lange na niet zo degelijk als hun 2 takt spul

Het lijkt hier wel het motor-forum. Zelf twijfel ik tussen een KTM790 twin en een Triumph Street Triple. Bij de KTM ben ik niet helemaal zeker van de betrouwbaarheid en de Triumph is een beetje saai.

Het lijkt hier wel het motor-forum. Zelf twijfel ik tussen een KTM790 twin en een Triumph Street Triple. Bij de KTM ben ik niet helemaal zeker van de betrouwbaarheid en de Triumph is een beetje saai.
Street triple rijd wel ontzettend lekker , kon het laatst niet laten om met die van mijn broertje te knallen ^^ .Wat ik niet had moeten doen , mijn wr450 sm lijkt nou fokking traag

Ktm 790 :bow:

Ik heb zelf de 990 Superduke en de 690 Duke III gehad en er 0,0 problemen mee gehad.

@Steks

KTM's hebben een slechte reputatie op het gebied van betrouwbaarheid. Heb je er ook veel kms mee gereden, problemen openbaren zich vaak pas als bv. de bedrading oud wordt.

Bij mijn Speed4 gaf dat vanaf 30.000 km steeds aanleiding tot doorgebrande wikkelingen van de stator van de dynamo. Pas bij 100.000 km wist ik (de hoofdmonteur van Triumph Nederland nog steeds niet) wat er aan de hand was en wat er moest gebeuren. Kostte me tot dan gemiddeld 300-500 euro per jaar en kon er eigenlijk niet mee op vakantie de laatste 10 jaar.

Naar een monster kijk ik momenteel veel...de duke is wat prijzig. Met mijn korte beentjes lijkt de monster ook een goede keus

Volgens mij zijn Mostro's niet zo erg hoog. Ken verschillende shorties (<1,7m, relatief korte benen) die er 1 hebben. Met jouw gewicht zal een motor ook wat dieper in de veren zakken.

Ik heb er betrekkelijk weinig km’s mee gereden, als je veel km’s maakt zou ik denk ik voor een Japanse fiets kiezen, al zijn er ook mensen die wel veel km’s maken met een Duc Multistrada, KTM Adventure of een Triumph Tiger.

Ik heb er betrekkelijk weinig km’s mee gereden, als je veel km’s maakt zou ik denk ik voor een Japanse fiets kiezen, al zijn er ook mensen die wel veel km’s maken met een Duc Multistrada, KTM Adventure of een Triumph Tiger.
wr450 is al 20 k over zijn oliewissel en kleen stellen heen , de speling van de kleppen is nog steeds within spec en de olie ziet nog steeds als neiuw uit :P

wr450 is al 20 k over zijn oliewissel en kleen stellen heen , de speling van de kleppen is nog steeds within spec en de olie ziet nog steeds als neiuw uit :P

Ja ok, maar mijn "onbetrouwbare" Speed4 verbruikt na 110.000 K nog steeds geen druppel olie (in 40 jaar motorrijden nog nooit meegemaakt met een andere motor) en de klepspeling heb ik ook nog nooit hoeven corrigeren (elke 20.000 K gecontroleerd).

Ja ok, maar mijn "onbetrouwbare" Speed4 verbruikt na 110.000 K nog steeds geen druppel olie (in 40 jaar motorrijden nog nooit meegemaakt met een andere motor) en de klepspeling heb ik ook nog nooit hoeven corrigeren (elke 20.000 K gecontroleerd).
kan heel goed ~!. Mijn pa reed vroeger harley en kreeg altijd te horen dat hij na iedere rit moest sleutelen , zijn electra glide heeft destijds een keer een monteur gezien in 20 jaar . uitzonderingen zullen de regel bevestigen
daarbij zullen echt slechte motoren niet meer gemaakt worden ( dat vermoeden heb ik )

Goed topic lol.

Hoeveel kcal zit je nu op saiko?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.551
Goed topic lol.

Hoeveel kcal zit je nu op saiko?

Tussen 3600-3800 heb lang niet meer zoveel nodig en dat merk ik aan mijn eetlust. Vanmorgen gewogen: 84,9 dat is 1,3 sinds de laatste weging op 13 aug, beetje uitkijken...

On topic: BMW s1000 vind ik ook een prachtig ding. Kwa lage aanschafkosten heb je bij de racers meer keus vind ik, een oude gsxr heb je al voor 2000. Enduro lijkt mij ook heel leuk rijden, alleen zijn ze vaak wat hoog...

Tussen 3600-3800 heb lang niet meer zoveel nodig en dat merk ik aan mijn eetlust. Vanmorgen gewogen: 84,9 dat is 1,3 sinds de laatste weging op 13 aug, beetje uitkijken...

On topic: BMW s1000 vind ik ook een prachtig ding. Kwa lage aanschafkosten heb je bij de racers meer keus vind ik, een oude gsxr heb je al voor 2000. Enduro lijkt mij ook heel leuk rijden, alleen zijn ze vaak wat hoog...

On topic, haha.

s1000rr of de naked (r)? Zelf zou ik wel een rr willen, maar met die verkeersdrempels van tegenwoordig kan je er weinig mee, er zijn haast geen mooie snelle bochten meer. Met oude tweedehands sportmotoren moet je goed uitkijken, durf ik zelf niet te kopen ondanks dat ik een beetje kan sleutelen (doe onderhoud en meeste reparaties zelf), of eigenlijk juist daarom.

Op jacht naar een nieuwe motor heb ik ondertussen wel een nieuwe helm bemachtigd:

Ik had een Arai Chaser Phil Read replica.

De lichtere enduro's zijn vaak niet zo hoog, ik heb bv. een Kawa KLX250 gehad. Die had niet veel vermogen, maar was klein en licht en reed haast als een mountainbike. Maar ook een Honda XR600R, die was echt hoog, onbelaste zithoogte een cm of 95. Met jouw vrij hoge lichaamsgewicht zakken die enduro's wel flink in de vering..

• #3.553
On topic, haha.

s1000rr of de naked (r)? Zelf zou ik wel een rr willen, maar met die verkeersdrempels van tegenwoordig kan je er weinig mee, er zijn haast geen mooie snelle bochten meer. Met oude tweedehands sportmotoren moet je goed uitkijken, durf ik zelf niet te kopen ondanks dat ik een beetje kan sleutelen (doe onderhoud en meeste reparaties zelf), of eigenlijk juist daarom.

Op jacht naar een nieuwe motor heb ik ondertussen wel een nieuwe helm bemachtigd:

Ik had een Arai Chaser Phil Read replica.

De lichtere enduro's zijn vaak niet zo hoog, ik heb bv. een Kawa KLX250 gehad. Die had niet veel vermogen, maar was klein en licht en reed haast als een mountainbike. Maar ook een Honda XR600R, die was echt hoog, onbelaste zithoogte een cm of 95. Met jouw vrij hoge lichaamsgewicht zakken die enduro's wel flink in de vering..

De s1000rr prachtig ding! Tja met mijn budget zal ik het toch moeten doen met een oude fiets... en ik weeg nog geen 85kg dus dat zakken zal wel meevallen denk ik. Achja eerst maar eens het papiertje halen... een oudere fireblade is volgens mij trouwens ook wel laag kwa zithoogte.

• #3.554
De afgelopen dagen niet fit, maak er het beste van vandaag.

Benchpress
15x40
8x60
3x80
3x100
3x105
3x110
4x115
4x115
4x115
15x80 Paused en halve reps
Meteen erna 12x60 Paused en halve reps

Lat pulldown
12x60
10x80
10x100
10x110
10x110
Vanaf hier single arm en staand
12x30
10x40

Alternating Cable side raise
18x4.5
12x 11
6x 18
10x13.3
10x11

Seated Cable row, helemaal strekken
12x59
10x59
10x59

Straight arm pulldown ss Cable ext
12x36 ss 12x36
10x36 ss 10x41
10x32 ss 10x41

Facepull ss hammer curls
3 sets

Ik heb ook net verhoogd naar 3700 kcal.
Kijken wat dat doet.
Wordt snel vet zonder gear he?
Zonde

• #3.560
Ik heb ook net verhoogd naar 3700 kcal.
Kijken wat dat doet.
Wordt snel vet zonder gear he?
Zonde

zeg dat wel, en dagen dat je er ontzettend plat uit ziet. volgende zomer is het weer feest..even doorbijten. welk schema volg je nu?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven