- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Nog niet helemaal, als het maar wel snel is. En jij?
Mijn Speed4 is te koop, die zit met rollende start in ongeveer 10 seconde op 200km/u.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Triumph?Mijn Speed4 is te koop, die zit met rollende start in ongeveer 10 seconde op 200km/u.
Liefst een nieuwe ducati, maar dat gaat hem niet worden denk ik.

Liefst een nieuwe ducati, maar dat gaat hem niet worden denk ik.![]()
Die heb je niet onder de 10.000,-
Mag je nu direct lessen?
Jaren geleden moest ik eerst speciale vaardigheden hebben voordat ik de weg op mocht.
Hoe lang ben je nu off dan?
Fysiek ziet er nog steeds goed uit man.

(Sorry Saik) Je hebt er al 1 onder de 30.000, is wel de basisversie.
Da’s wel waar. Heb een try the bike gedaan en een eerste daghelft aan voertuigbeheersing. Tussendoor regelmatig flink het gas open gehad. Eerste keer was ik nog wel redelijk onder de indruk maar het went snel moet ik zeggen...In principe is alles snel voor een beginnende bestuurder, ik denk dat ik het op een 600 cctje hou wanneer ik voor een racer ga.

Droom er al jaren van.... kan niet wachten tot het volgende seizoen. De eerste rijles was overigens moeilijker dan ik dacht.
Best cool om dat laatste toe te geven. Was de ervaring die je vroeger had opgedaan met een cross- (of terrein?)motor weer wat weggezakt?
protiene croutons

Het was meer de gevoeligheid van de gashendel, bij de crosser trok ik hem vrijwel meteen open en hier stond ik i.p.v. zitten, verder zat ik hier ook aardig gespannen op, dus flink aan het knijpen in de handvaten. Dit zijn dus dingen die je op een weg motor niet moet doen heb ik gemerkt.
Da’s wel waar. Heb een try the bike gedaan en een eerste daghelft aan voertuigbeheersing. Tussendoor regelmatig flink het gas open gehad. Eerste keer was ik nog wel redelijk onder de indruk maar het went snel moet ik zeggen...![]()
Check.Dan moet je straks een dikke twin ala KTM Superduke of Ducati Monster kiezen, dat went nooit.
Dan moet je straks een dikke twin ala KTM Superduke of Ducati Monster kiezen, dat went nooit.
mt 9 . ducati en ktm zijn behoorlijk overpriced in onderhoud . heb zelf een 999 gehad en na een jaar weggedaan omdat ducati weigerde garantie te verlenen op de drivetrain . En ktm 4 takt is bij lange na niet zo degelijk als hun 2 takt spulNaar een monster kijk ik momenteel veel...de duke is wat prijzig. Met mijn korte beentjes lijkt de monster ook een goede keus