Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.528
Mag je nu direct lessen?
Jaren geleden moest ik eerst speciale vaardigheden hebben voordat ik de weg op mocht.

Hoe lang ben je nu off dan?
Fysiek ziet er nog steeds goed uit man.

Volgens mij eerst de bijzondere vaardigheden inderdaad, alhoewel ik wel van het oefenterrein via de openbare weg terug naar de rijschool gereden heb.

Off sinds eind maart.. heel misscnien op korte termijn weer on..maar ik ga mezelf niet verheugen hierop. Eigenlijk gaat het best wel goed zo.. maar je kent het.

• #3.529
Nog niet helemaal, als het maar wel snel is. En jij?

Heb ook geen flauw idee, denk dat het eens racer word of een naked. In principe is alles snel voor een beginnende bestuurder, ik denk dat ik het op een 600 cctje hou wanneer ik voor een racer ga. Zolang hij maar een pokke herrie maakt :)

In principe is alles snel voor een beginnende bestuurder, ik denk dat ik het op een 600 cctje hou wanneer ik voor een racer ga.
Da’s wel waar. Heb een try the bike gedaan en een eerste daghelft aan voertuigbeheersing. Tussendoor regelmatig flink het gas open gehad. Eerste keer was ik nog wel redelijk onder de indruk maar het went snel moet ik zeggen... :D

• #3.532
LB

Squats
7x60
5x60
3x80
3x100
3x120
3x130
3x140
5x150
5x155
5x160

Sumo deadlift
3x80
3x100
3x120
5x140
5x150
5x160

Calf press, langzaam uitgevoerd..moet ze echt eens meer aandacht gaan geven..vanaf de volgende x natuurlijk
15x66
15x66
15x66 in de fik
10x66
10x66

Droom er al jaren van.... kan niet wachten tot het volgende seizoen. De eerste rijles was overigens moeilijker dan ik dacht.

Best cool om dat laatste toe te geven. Was de ervaring die je vroeger had opgedaan met een cross- (of terrein?)motor weer wat weggezakt?

• #3.534
Best cool om dat laatste toe te geven. Was de ervaring die je vroeger had opgedaan met een cross- (of terrein?)motor weer wat weggezakt?

Het was meer de gevoeligheid van de gashendel, bij de crosser trok ik hem vrijwel meteen open en hier stond ik i.p.v. zitten, verder zat ik hier ook aardig gespannen op, dus flink aan het knijpen in de handvaten. Dit zijn dus dingen die je op een weg motor niet moet doen heb ik gemerkt.

Het was meer de gevoeligheid van de gashendel, bij de crosser trok ik hem vrijwel meteen open en hier stond ik i.p.v. zitten, verder zat ik hier ook aardig gespannen op, dus flink aan het knijpen in de handvaten. Dit zijn dus dingen die je op een weg motor niet moet doen heb ik gemerkt.

Motorrijden is inderdaad geen krachtsport. Zelf heb ik vroeger veel baat gehad bij het rijden op een opgevoerde Zundapp, ik vond toen de overstap naar een straatmotor (Honda CB750F2) niet zo groot.

Da’s wel waar. Heb een try the bike gedaan en een eerste daghelft aan voertuigbeheersing. Tussendoor regelmatig flink het gas open gehad. Eerste keer was ik nog wel redelijk onder de indruk maar het went snel moet ik zeggen... :D

Dan moet je straks een dikke twin ala KTM Superduke of Ducati Monster kiezen, dat went nooit.

Naar een monster kijk ik momenteel veel...de duke is wat prijzig. Met mijn korte beentjes lijkt de monster ook een goede keus
mt 9 . ducati en ktm zijn behoorlijk overpriced in onderhoud . heb zelf een 999 gehad en na een jaar weggedaan omdat ducati weigerde garantie te verlenen op de drivetrain . En ktm 4 takt is bij lange na niet zo degelijk als hun 2 takt spul

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven